Millainen vuosi 2021 on teille ollut?
Vuosi lähenee loppuaan. Mitä jäi päällimmäiseksi tästä vuodesta mieleen?
Kommentit (28)
Asunnottomuus, työttömyys, köyhyys, liikuntakyvyttömyys ja yksinäisyys. Jatkuva pelko siitä, että vielä huonommaksi menee. Pohjalle on vielä parin takaiskun matka.
Samaa shittiä kuin edellisetkin vuodet.
Harrastuksista kiinnostuminen on ollut yhtä tuuliviiriä.
Hirvittävän raskas, mutta päättymässä kuitenkin onnellisesti. Avioero, kaksi muuttoa, omakotitalon myynti, uuden asunnon osto, kylppäriremontti. Loppuvuodesta onneksi olen löytänyt rinnalleni miehen, jota nyt tapailen. En tiedä, voiko vielä seurusteluksi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Hirvittävän raskas, mutta päättymässä kuitenkin onnellisesti. Avioero, kaksi muuttoa, omakotitalon myynti, uuden asunnon osto, kylppäriremontti. Loppuvuodesta onneksi olen löytänyt rinnalleni miehen, jota nyt tapailen. En tiedä, voiko vielä seurusteluksi sanoa.
Rinnalle.. imeekö vasenta vai oikeaa?
Hyvä vuosi. Perhekeskeinen ja stressitön. Paljon mukavia muistoja, kokemuksia ja positiivisia tunteita jää 2021 vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinnalle.. imeekö vasenta vai oikeaa?
Vuorotellen :-D
Muutos oli vuoden teema. Kaikki on paremmin kuin vuosi sitten.
Yksi läheinen kuoli, toinen sairastui vakavasti ja parisuhde rakoilee.
Parempi 2022, kiitos.
Työttömyys, pienituloisuus, yksinäisyys ja kovat selkäkivut leimaavat vuottani. Parempaa toivotaan.
Ei sanottavaa muutosta edelliseen.
Oikeastaan kovin yksinäinen ja surullinen vuosi. Työssä kaikki hyvin, paremmin kuin koskaan, mutta elämä muuten liian hiljaista ja liikkumatonta. Ystävä on toive nro 1.
Henkisesti ja fyysisesti raskain vuosi tähän mennessä. En odota vuodesta 2022 ainakaan parempaa, odotan sen olevan vielä huonompi. Sitä en sitten tiedä miten jaksan sen.
Vuoristorataa.
Läheinen kuoli, mutta sain uuden kivan työpaikan.
Koronarajoitukset ottaa päähän, mutta olen pysynyt terveenä. Lukuunottamatta yhtä terveysongelmaa, joka ei liity koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Vuoristorataa.
Läheinen kuoli, mutta sain uuden kivan työpaikan.
Koronarajoitukset ottaa päähän, mutta olen pysynyt terveenä. Lukuunottamatta yhtä terveysongelmaa, joka ei liity koronaan.
Niin ja kotia rempattu, mutta rahat sitten vähissä.
Lapseni teki itsemurhan, ei ole enää toivoa elämässä.😢
Mun vuosi on ollut yllättävän kiva. Perheen kanssa ollaan isosti downsiftattu. Harrastuksia lopetettu koronan takia ja nyt on ollut ihan erilaista rentoa tekemistä. Aina ei tarvi pingottaa hiki hatussa. Ollaan nautittu elämästä.
Tytär pääsi yliopistoon, suoraan papereilla, oli iso muutos heti lukion jälkeen, muutti toiselle paikkakunnalle, opiskelu pitkälti etänä jne. Ja minä sain uuden auton.. No ei ihan uusi, 3 vuotta vanha, mutta noin uutta autoa minulla ei ole ollut koskaan :) ja mies on ollut ihana, avioliitto voi hyvin, eli ihan hyvä vuosi oli
Sain tutkinnon suoritettua vaikka näytti jo siltä, etten onnistu. Valmistumisen jälkeen olen tehnyt sijaisuuksia, mutta toivon pitkää työsopimusta
Yllätys raskaus ja keskenmeno oli myös aika raakaa. Vieläkin tuntuu pahalta.