Parhaat pesunesteet iholle?
Millaisilla pesuaineilla pesette herkkää ihoa, onko mielessä joku erinomainen tuote
Lähinnä tarkoitan näitä apteekissa myytäviä pesunesteitä, joiden pH vastaa ihon pH:ta tms. hajusteettomia ja mietoja pesuaineita.
Lactacyd, Avecyd, Sebamed?
Kommentit (17)
Ihan vesi riittää... Vitun kermaperseeet.
Lactolinelle ääni täältäkin. Saa Prismoista, Anttiloista. Tokmannilta jne ja hinta on murto-osa apteekin kamoista.
Käytän myös Lactolinea, se on musta hyvä ja tosi edullinen tuote. Kasvot pesen Simplen kasvojenpesuaineella.
Ap tässä.
Todella paljon kiitoksia kaikille tuosta Lactoline-vinkistä, Toknetissä hinta näköjään 4,90/litra :O
Kokeiluun menee!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 10:55"]
Ap tässä.
Todella paljon kiitoksia kaikille tuosta Lactoline-vinkistä, Toknetissä hinta näköjään 4,90/litra :O
Kokeiluun menee!
[/quote]
Eikun 4,49!
*korjaa*
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:49"]Mä en tajuu tota Sebamedin hehkutusta. Haisee pahalle ja kuivattaa enemmän kuin normisaippuat!!
[/quote]
Sama mulla. Ei Sebamediä minulle, eikä Dovea. Usein peseydyn pelkällä vedellä tai jos pesen hiukset palasaippualla, niin sillä myös kainalot ja taipeet. Jos on karvojenajelun aika, silloin käytän pesuainetta.
Kasvot olen pessyt, olikohan Lv:n puhdistusvaahdolla, ihana ja hellävarainen. Nyt on Lumenen herkälle iholle puhdistusainetta.
Sebamedia käytän minäkin. Ja on muuten edullistakin, kun ostaa sen täyttöpakkauksen.
Sebamed juuri tuon täyttöpakkauksen vuoksi, siitä on usein hyviä tarjouksia, jotain 15 euroa/1000 ml
Eucerin pumppupakkaus meillä käytössä. Vaihdoimme siihen sebamedistä kun sebamedin tuoksuei ollut mikään ihana. Eucerin tuoksuu tosi hyvälle!
Sebamed Olive Face & Body Wash on uusi suosikkini. Sopii myös kasvojen pesuun, ei tunnu kuivattavan ihoa.
Mä en tajuu tota Sebamedin hehkutusta. Haisee pahalle ja kuivattaa enemmän kuin normisaippuat!!
Hajustamaton lactoline. saa ihan prismasta.
Urtekramin aloe vera saippua ja suihkusaippua + shampoot, saa mm. Prismasta hintaan 2-6€. Käytin ennen sebamedia mutta vaihdoin näihin kokeilun jälkeen.