Vituttaa että salit suljetaan
Ainut paikka mikä pitää enää järjissään kun asuu yksin ja töitä pitää tehdä kotona.. Ulkonakin niin kylmä ettei ole tullut siellä lenkkeilyä mutta nyt taitaa olla pakko
Kommentit (139)
Kuntosaliyrittäjien pitää hakea anniskeluoikeudet. Silloin saa pitää salin auki.
Minä ja mieheni lopetettiin salijäsenyyden maksaminen 2 v sitten kun tää pa..ska korona alkoi. Ostimme painot ja yms kotiin.
Tulee paljon useammin ja tehokkaammin treenatux kun matkoihin menee 10 metriä eikä jonoa ole.
Treeniapin avulla on treeni lyhyt & tehokas.
Suosittelen❣️
menikö siltä yhdeltä tummalta pojalta nyt työt, se joka joku vuosi sitten räppas salin siivoomisesta
Käykö joku vielä kuntosalilla:D ainakin some postaukset o haihtunu ku ilmaan, onneksi
Ketuttaa kun joku kuvittelee että maailma kaatuu siihen kun ei pääse salille
Vierailija kirjoitti:
EVVK. Nautin elämästä... en käy salilla se on täysin turhaa. Myydään kallis kusetus. Opiskelukaverinikin sanoi ettei edes haluaisi että lihakset kasvaa ja alkaa kuluttaa energiaa.
Kannattaa googlata raskaiden painojen nostamisen hyödyistä, etenkin jos olet mies. On meinaan hormonitasolla melkoisen tärkeää puuhaa jos haluat että kropassasi on testoa jäljellä vielä kymmenien vuosienkin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan p*rseestä koko touhu! Salit on viimeiset paikat, jotka tässä maassa pitäisi sulkea. Liike on lääke ja joillekin (aika monellekin) ihmiselle tärkeää erityisesti kuntosalilla harjoittelu. Heti on kroppa aivan titissä, kun on viimeksi maanantaina päässyt salille flunssan takia.
Ja te, joita metsätyöt sun muut maajussitouhut kiinnostaa, niin tehkää! Mua ei kiinnosta, eikä mun kroppa pysy kunnossa vain arkiliikunnalla.Eli et ole ikinä tehny töitä. Mua taas ei ikinä mikään mahti maailmassa saisi johonkin hikiselle salille rehkimään. Täysin turhaa nostella niitä painoja. ei mitään hyötyä kellekkään. Lapio käteen ja ojan kaivuun.Siis ihan älyvapaata kiusata itteään jossain salilla. Sairasta suorastaan
Kaivat siis ojia lapiolla? Aikas sairasta sekin.
Ärsyttää hemmetisti, että salit meni kiinni 😭 Niin hyvä kahden vuoden treeniputkikin katkesi viime viikolla, kun tuli flunssa. Nyt kun kohta taas terve, niin salit kiinni 🤬
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä mennä ulos liikkumaan, mutta ei täällä ole mitään ulkoilmakuntosalia missä pääsisi nostamaan rautaa.
ota vaikka itseäsi huomattavasti lihavampi partneri, kyllä kunto kasvaa kun sellasen kanssa painii
Vierailija kirjoitti:
Mikset treenaa ulkoilmakuntosalilla? Pakkasellakin pystyy treenaa kun tarpeeksi on vaatteita päällä.
No viimeksi kun tarkistin, niin siellä taitaa painot loppua jos on vähänkään voimailutaustaa. Nylkytä siinä sitten takakyykkyä 50kg tangossa.
Vierailija kirjoitti:
tää on meidän talvisota ja näillä mennään.
Ei helvetti :D
Talvisota mainittu!
Hanki laitteet kotiin ja treenaa kotona.
Oma sisko treenaa ihan liikaa raskaan työn ohella. Ei tajua itse, että on loppuunpalanut, siksi olen iloinen, että salit menevät hetkeksi kiinni. Saa lepoa siitä treenamisesta.
On sulla vaikeeta. Miten kestät elämää noin huonolla resilienssillä?
Vierailija kirjoitti:
Se, että kuvitellaan että salilla käyminen on jokin ainoa keino kuntoilla hyväksytysti kertoo urautuneesta ajatusmaailmasta.
Ei tainnut yksikään kommentoija sanoa, että se on ainoa. Mutta oleellinen osa treeniohjelmaa se on.
Käyttämälläni salilla saa vuoroja 😍 yksityis- ja perhekäyttöön AVI:n ohjeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan p*rseestä koko touhu! Salit on viimeiset paikat, jotka tässä maassa pitäisi sulkea. Liike on lääke ja joillekin (aika monellekin) ihmiselle tärkeää erityisesti kuntosalilla harjoittelu. Heti on kroppa aivan titissä, kun on viimeksi maanantaina päässyt salille flunssan takia.
Ja te, joita metsätyöt sun muut maajussitouhut kiinnostaa, niin tehkää! Mua ei kiinnosta, eikä mun kroppa pysy kunnossa vain arkiliikunnalla.Eli et ole ikinä tehny töitä. Mua taas ei ikinä mikään mahti maailmassa saisi johonkin hikiselle salille rehkimään. Täysin turhaa nostella niitä painoja. ei mitään hyötyä kellekkään. Lapio käteen ja ojan kaivuun.Siis ihan älyvapaata kiusata itteään jossain salilla. Sairasta suorastaan
Kaivat siis ojia lapiolla? Aikas sairasta sekin.
Ja vielä näillä keleillä. No, kai jos sitä jäistä maata lapiolla hakkaa ahkerasti niin jo maaliskuussa voi alkaa olla muutama metri ojaa valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Käyttämälläni salilla saa vuoroja 😍 yksityis- ja perhekäyttöön AVI:n ohjeen mukaan.
Joo, kyllä minunkin salilla on. Arvaa vaan ovatko kaikki jo varattu?! Prkl🤬
Perrse ei kasva hiihtämällä. ;)