Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa että salit suljetaan

Vierailija
25.12.2021 |

Ainut paikka mikä pitää enää järjissään kun asuu yksin ja töitä pitää tehdä kotona.. Ulkonakin niin kylmä ettei ole tullut siellä lenkkeilyä mutta nyt taitaa olla pakko

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän on lunta ja pakkasta. Hyvät hiihtokelit. EIkö se ole ankeeta se salitreenikin päivittäin. 

Perrse ei kasva hiihtämällä. ;)  

Vierailija
102/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosaliyrittäjien pitää hakea anniskeluoikeudet. Silloin saa pitää salin auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni lopetettiin salijäsenyyden maksaminen 2 v sitten kun tää pa..ska korona alkoi. Ostimme painot ja yms kotiin.

Tulee paljon useammin ja tehokkaammin treenatux kun matkoihin menee 10 metriä eikä jonoa ole.

Treeniapin avulla on treeni lyhyt & tehokas.

Suosittelen❣️

Vierailija
104/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

menikö siltä yhdeltä tummalta pojalta nyt työt, se joka joku vuosi sitten räppas salin siivoomisesta

Vierailija
105/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö joku vielä kuntosalilla:D ainakin some postaukset o haihtunu ku ilmaan, onneksi

Vierailija
106/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa kun joku kuvittelee että maailma kaatuu siihen kun ei pääse salille

Vierailija
107/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EVVK. Nautin elämästä... en käy salilla se on täysin turhaa. Myydään kallis kusetus. Opiskelukaverinikin sanoi ettei edes haluaisi että lihakset kasvaa ja alkaa kuluttaa energiaa.

Kannattaa googlata raskaiden painojen nostamisen hyödyistä, etenkin jos olet mies. On meinaan hormonitasolla melkoisen tärkeää puuhaa jos haluat että kropassasi on testoa jäljellä vielä kymmenien vuosienkin päästä. 

Vierailija
108/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan p*rseestä koko touhu! Salit on viimeiset paikat, jotka tässä maassa pitäisi sulkea. Liike on lääke ja joillekin (aika monellekin) ihmiselle tärkeää erityisesti kuntosalilla harjoittelu. Heti on kroppa aivan titissä, kun on viimeksi maanantaina päässyt salille flunssan takia.

Ja te, joita metsätyöt sun muut maajussitouhut kiinnostaa, niin tehkää! Mua ei kiinnosta, eikä mun kroppa pysy kunnossa vain arkiliikunnalla.

Eli et ole ikinä tehny töitä. Mua taas ei ikinä mikään mahti maailmassa saisi johonkin hikiselle salille rehkimään. Täysin turhaa nostella niitä painoja. ei mitään hyötyä kellekkään. Lapio käteen ja ojan kaivuun.Siis ihan älyvapaata kiusata itteään jossain salilla. Sairasta suorastaan

Kaivat siis ojia lapiolla? Aikas sairasta sekin. 

Vierailija
109/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää hemmetisti, että salit meni kiinni 😭 Niin hyvä kahden vuoden treeniputkikin katkesi viime viikolla, kun tuli flunssa. Nyt kun kohta taas terve, niin salit kiinni 🤬

Vierailija
110/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kyllä mennä ulos liikkumaan, mutta ei täällä ole mitään ulkoilmakuntosalia missä pääsisi nostamaan rautaa.

ota vaikka itseäsi huomattavasti lihavampi partneri, kyllä kunto kasvaa kun sellasen kanssa painii

Vierailija
111/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset treenaa ulkoilmakuntosalilla? Pakkasellakin pystyy treenaa kun tarpeeksi on vaatteita päällä.

No viimeksi kun tarkistin, niin siellä taitaa painot loppua jos on vähänkään voimailutaustaa. Nylkytä siinä sitten takakyykkyä 50kg tangossa. 

Vierailija
112/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää on meidän talvisota ja näillä mennään.

Ei helvetti :D 

Talvisota mainittu!

Vierailija
113/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki laitteet kotiin ja treenaa kotona.

Vierailija
114/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sisko treenaa ihan liikaa raskaan työn ohella. Ei tajua itse, että on loppuunpalanut, siksi olen iloinen, että salit menevät hetkeksi kiinni. Saa lepoa siitä treenamisesta.

Vierailija
115/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla vaikeeta. Miten kestät elämää noin huonolla resilienssillä?

Vierailija
116/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että kuvitellaan että salilla käyminen on jokin ainoa keino kuntoilla hyväksytysti kertoo urautuneesta ajatusmaailmasta.

Ei tainnut yksikään kommentoija sanoa, että se on ainoa. Mutta oleellinen osa treeniohjelmaa se on. 

Vierailija
117/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämälläni salilla saa vuoroja 😍 yksityis- ja perhekäyttöön AVI:n ohjeen mukaan.

Vierailija
118/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan p*rseestä koko touhu! Salit on viimeiset paikat, jotka tässä maassa pitäisi sulkea. Liike on lääke ja joillekin (aika monellekin) ihmiselle tärkeää erityisesti kuntosalilla harjoittelu. Heti on kroppa aivan titissä, kun on viimeksi maanantaina päässyt salille flunssan takia.

Ja te, joita metsätyöt sun muut maajussitouhut kiinnostaa, niin tehkää! Mua ei kiinnosta, eikä mun kroppa pysy kunnossa vain arkiliikunnalla.

Eli et ole ikinä tehny töitä. Mua taas ei ikinä mikään mahti maailmassa saisi johonkin hikiselle salille rehkimään. Täysin turhaa nostella niitä painoja. ei mitään hyötyä kellekkään. Lapio käteen ja ojan kaivuun.Siis ihan älyvapaata kiusata itteään jossain salilla. Sairasta suorastaan

Kaivat siis ojia lapiolla? Aikas sairasta sekin. 

Ja vielä näillä keleillä. No, kai jos sitä jäistä maata lapiolla hakkaa ahkerasti niin jo maaliskuussa voi alkaa olla muutama metri ojaa valmiina. 

Vierailija
119/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttämälläni salilla saa vuoroja 😍 yksityis- ja perhekäyttöön AVI:n ohjeen mukaan.

Joo, kyllä minunkin salilla on. Arvaa vaan ovatko kaikki jo varattu?! Prkl🤬

Vierailija
120/139 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biljardisalit onneks auki👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi