Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa että salit suljetaan

Vierailija
25.12.2021 |

Ainut paikka mikä pitää enää järjissään kun asuu yksin ja töitä pitää tehdä kotona.. Ulkonakin niin kylmä ettei ole tullut siellä lenkkeilyä mutta nyt taitaa olla pakko

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan nyrkkeilyä, ainoa paikka enää missä säännöllisesti tapaan ystäviä. Ainoat hetket viikossa kun en ajattele ahdistavia asioita tai töitä. Se pitää minut henkisesti ja fyysisesti kunnossa ja hartianiskavaivat pois.

Mutta niin paljon kuin minua harmittaakin, haluan että ihmiset saa vaativat syöpä- ja sydänleikkaukset ajallaan. On valtava henkinen kärsimys yksilöille ja läheisille jos epävarmassa, henkeä uhkaavasta tilanteessa leikkausta lykätään. Voin mennä hiihtämään ja vetää kotona leukoja. Katsotaan kun olen saanut kolmannen rokotteen, jos sitten menen takaisin.

Vierailija
42/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä suljetaan kaikki ketjut, nytkin 5 hävinnyt, eikö totuutta saa enää sanoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilkaa. Ihminen tarvitsee happea. Ei ne sisäilmaongelmaiset salit ole ainut avain onneen. Ulkona ei toki saa niin kivoja selfieitä, kun naama punottaa, näpit jäätyy ja on vaatetta päällä. Ei se some kuitenkaan kaadu, vaikka otat nyt keväälle saakka taukoa ja painelet pitkin poikin.

Ulkona voi: Hölkätä, hiihtää, luistella, sauvakävellä, tehdä lumitöitä, hyppiä, pomppia, vaeltaa, käydä ulkopunttiksella, pyöräillä, jumpata, ihan mitä vaan.

Kokeilkaas, mitä happi saa aikaan. Puoli vuotta testiä ja paluuta pyllyn kuvaukseen rautaa vaivaten ei ehkä enää olekaan.

Vierailija
44/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää nyt himassa vaan niinku muutkin normaalit ihmiset.

Vierailija
45/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset treenaa ulkoilmakuntosalilla? Pakkasellakin pystyy treenaa kun tarpeeksi on vaatteita päällä.

Vierailija
46/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menen vielä treeneihin.Sitten tauko.Itse olen päässyt välillä aamupäivisin treeneihin ja varmasti vähemmän porukkaa kun ravintoloissa.Ei kyllä huvita lähteä uloskaan kun noin kylmä.

Vierailija
47/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salit suljetaan koska sieltä tulee tartuntoja ja sairaalat ovat täynnä. Hyväksy asia. Ei se kivaa ole mutta tää on meidän talvisota ja näillä mennään. Ole onnellinen et sulla on toi ongelma. Etkä esim. ole sairaana sairaalassa.

Vierailija
48/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastan nyrkkeilyä, ainoa paikka enää missä säännöllisesti tapaan ystäviä. Ainoat hetket viikossa kun en ajattele ahdistavia asioita tai töitä. Se pitää minut henkisesti ja fyysisesti kunnossa ja hartianiskavaivat pois.

Mutta niin paljon kuin minua harmittaakin, haluan että ihmiset saa vaativat syöpä- ja sydänleikkaukset ajallaan. On valtava henkinen kärsimys yksilöille ja läheisille jos epävarmassa, henkeä uhkaavasta tilanteessa leikkausta lykätään. Voin mennä hiihtämään ja vetää kotona leukoja. Katsotaan kun olen saanut kolmannen rokotteen, jos sitten menen takaisin.

Niin, tai ehkäpä löydät uusia ystäviä ihan ulkoliikunnan kautta. Tai vanhat innostuvat myös ulkoliikunnasta. Tuskin tunsit kaikkia nyrkkeilykamujasikaan ennen nyrkkeilyn aloittamista? Uusi sivu jne.!

Vierailija
49/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa yhtään. Menkää vaikka metsätöihin niin tulee jotain hyötyä samalla.

Mitä helvetin metsää lähden kaatamaan? Espan puistikoita?

1. Kasva aikuiseksi, idiootti

2. Mene vaikka Vaasaan kolaamaan kunta. Tienaatkin sillä.

3. Niin käteviä kuin steroidit lihaksen kasvatuksessa ovatkin, ne kutistavat sekä ylä- että alapäätä ja ensimmäinen näkyy jo, vinkuja eikä jälkimmäinen kiinnosta ketään mutta saattaa kaduttaa sinua myöhemmin, kun hankit ne lihaksesi turhaan. Muutokset ovat pysyviä.

Vierailija
50/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvauvaa kiukuttaa.

Vierailija
51/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jo aika sulattaa aurat ja takoa ne miekoiksi,v aikka sitten pakkomyrkyttäjän varalta ;)

Vierailija
52/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan p*rseestä koko touhu! Salit on viimeiset paikat, jotka tässä maassa pitäisi sulkea. Liike on lääke ja joillekin (aika monellekin) ihmiselle tärkeää erityisesti kuntosalilla harjoittelu. Heti on kroppa aivan titissä, kun on viimeksi maanantaina päässyt salille flunssan takia.

Ja te, joita metsätyöt sun muut maajussitouhut kiinnostaa, niin tehkää! Mua ei kiinnosta, eikä mun kroppa pysy kunnossa vain arkiliikunnalla.

Eli et ole ikinä tehny töitä. Mua taas ei ikinä mikään mahti maailmassa saisi johonkin hikiselle salille rehkimään. Täysin turhaa nostella niitä painoja. ei mitään hyötyä kellekkään. Lapio käteen ja ojan kaivuun.Siis ihan älyvapaata kiusata itteään jossain salilla. Sairasta suorastaan

Sinä et ole ikinä kaivanut metriäkään ojaa.

Kaljamaha hyllyen mittailut suvulta perittyjä taimikoita. Mitä hyötyä sinun metsäojista on? Nyt täytetään takaisin veronmaksajien kustannuksella.

No meneepähän ne sinukin verorahat sitten hyötykäyttöön. Kaljaa olen juonu viimeksi yhden pullon 2015 että ei siitä ainakaan oikein isoa mahaa tullu. Hajoa sinä sinne pieneen vuokra koppiisi tai sinne hikiselle paska salille. Ei oikeesti kiinnosta. Lähden taas aamusta hyötyliikkumaan metsätöihin niin saa kartanoon taas ensi talveksi haketta kattilaan. Lämmittele sinä sen kahvakuulan kanssa.

Vierailija
53/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan p*rseestä koko touhu! Salit on viimeiset paikat, jotka tässä maassa pitäisi sulkea. Liike on lääke ja joillekin (aika monellekin) ihmiselle tärkeää erityisesti kuntosalilla harjoittelu. Heti on kroppa aivan titissä, kun on viimeksi maanantaina päässyt salille flunssan takia.

Ja te, joita metsätyöt sun muut maajussitouhut kiinnostaa, niin tehkää! Mua ei kiinnosta, eikä mun kroppa pysy kunnossa vain arkiliikunnalla.

Eli et ole ikinä tehny töitä. Mua taas ei ikinä mikään mahti maailmassa saisi johonkin hikiselle salille rehkimään. Täysin turhaa nostella niitä painoja. ei mitään hyötyä kellekkään. Lapio käteen ja ojan kaivuun.Siis ihan älyvapaata kiusata itteään jossain salilla. Sairasta suorastaan

Eikö Suomessa oo jo tarpeeks ojia. Sinistä nuottiviivaa ainakin vanhat peruskartat täynnä. Monet ojat vois lapioora umpee

Vierailija
54/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilkaa. Ihminen tarvitsee happea. Ei ne sisäilmaongelmaiset salit ole ainut avain onneen. Ulkona ei toki saa niin kivoja selfieitä, kun naama punottaa, näpit jäätyy ja on vaatetta päällä. Ei se some kuitenkaan kaadu, vaikka otat nyt keväälle saakka taukoa ja painelet pitkin poikin.

Ulkona voi: Hölkätä, hiihtää, luistella, sauvakävellä, tehdä lumitöitä, hyppiä, pomppia, vaeltaa, käydä ulkopunttiksella, pyöräillä, jumpata, ihan mitä vaan.

Kokeilkaas, mitä happi saa aikaan. Puoli vuotta testiä ja paluuta pyllyn kuvaukseen rautaa vaivaten ei ehkä enää olekaan.

Mutta jos tulee ulkonaliikkumiskeilto niin ihmiset takuulla paleltuvat hengiltä jos seisovat ulkona liikkumatta vaikka nyt kolme viikkoa

Vierailija
55/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta sitten kun miesten ja naisten salit olivat pitkälti erikseen, ja äijäsalissa yksi kysyi toiselta, että "millaista siellä sekasalissa oli?" Vastaus kuului, että "kyllä siellä saa jalat ristissä istua".

Vierailija
56/139 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on myös siitä että maksan 70e kk siitä että pääsen käyttämään salin välineitä eikä niitä ole tarvinnut ostaa kotiin tilaa viemään.

Vierailija
57/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonpainotreeniä, kuntopyöräilyä, hiihtoa, sauvakävelyä.

Kotona voi käsipainoilla tehdä koko vartalon treenin.  Voit kävellä rapuissa, tehdä lumitöitä yms.

On suorastaan huvittavaa, että nykyihmisellä pitää olla joku liikuntapaikka erikseen.  

Nouse tuolista ja ala liikkua, ei se sen kummenpaa ole.

Vierailija
58/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että salien sulkeminen ottaa päähän.  Itseänikin ottaisi, jos kävisin salilla.  "Onneksi" lenkkeily on mun lajini ja sitä voi harrastaa aina.

Mua taas ottaa päähän keikkapaikkojen ja elokuvateattereiden sulkeminen.  Ne ovat keskeinen osa mun elämääni.  Näillä kummiskin mennään.

Eihän tämä sulku nyt kovin pitkä ole.

Vierailija
59/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella väärin, pitäisi ylläpitää ihmisten kuntoa, koska luultavasti selviää silloin koronasta paremmin, pitäisi tehdä eduskuntaan valitus eli ääniä keräämään, noita nettiadresseja on helppo tehdä.

Ei sali kasvata kuntoa, vaan kävely ja juoksu

Vierailija
60/139 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kuvitellaan että salilla käyminen on jokin ainoa keino kuntoilla hyväksytysti kertoo urautuneesta ajatusmaailmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän