Joko on konvehtirasiallinen syöty
Kommentit (35)
Ei, vähän vaan, ozempic pitää kurissa ahmimisen.
On kyllä useampikin, mutta 5 on vielä jäljellä.
Onneksi tuli vain yksi iso suklaalevy lahjaksi jouluna. Paistoin brownieta ja silppusin suklaan sinne joukkoon. Nyt riittää herkkupaloja pakastimessa pitkäksi aikaa, eikä tarvitse ahmia kerralla.
Ei ole vielä. Pandan juhlapöydän konvehtien alempaa kerrosta yli puolet vielä jäljellä.
Tänään kun koetin valita sieltä mieleistäni, ei onnistunutkun en nähnytkään lukea. Tiesin, että nyt alkaa migreenikohtaus. Voi olla, että kestää hetken, ennen kuin pääsen palaamaan rasian pariin.
Bissemies kirjoitti:
Konvehdit ei sovi yhteen oluen kanssa.
Riippuu oluesta ja riippuu konvehdista. Jotkut vanhat tummat oluet sopivat yhteen nimenomaan suklaan kanssa, mutta ehkä paremmin tumman suklaan, ja jos se on konvehti, on myös aika tarkkaa, millä se on täytetty.
Riippuvaisuus jutska. Toiv en enää huomenna syö.
Vierailija kirjoitti:
Bissemies kirjoitti:
Konvehdit ei sovi yhteen oluen kanssa.
Riippuu oluesta ja riippuu konvehdista. Jotkut vanhat tummat oluet sopivat yhteen nimenomaan suklaan kanssa, mutta ehkä paremmin tumman suklaan, ja jos se on konvehti, on myös aika tarkkaa, millä se on täytetty.
Paremmin sanottuna: riippuu nauttijasta.
Jokaisella on oma maku.
Ei ees ostettu
Ap mä aion jatkossa ilmiantaa sun jokaikisen miten on/niin- aloituksen palstahäirkiöintinä
On avattu, mutta siinä on yli puolet jäljellä.
En ole edes avannut vielä. Ostin jo kuukausi sitten pari rasiaa. Joskus olen heittänyt kesällä roskikseen, kun menneet vanhaksi. Pitäis varmaan lopettaa ostaminen kun ei maistu.
Olen normaalipainoinen enkä pelkää joulukiloja. Jos niitä tulee ne kyllä karisee seuraavaan jouluun mennessä aktiivisesti eläen ja sopivasti syömällä.
Joo, on mennyt suklaata. Paljon.
Joulun aikana aloitin nyt toisen rasian .En ole ylipainoinen,enkä normaalisti syö paljon suklaata. Tummaa senkin pitää olla mitä syön, eikä palmuöljysuklaata
Kuitupitoinen leipä tms
suklaan sekaan, niin ei
tule ummetustuskaa.
Viisi rasiaa oli aattona avaamatta ja pari vielä syömättä. Kolme ihmistä syömässä. Yksi erityisesti suklaille persu!
Itselläni ainaskin molemmat menee samalla hetkellä syötäviksi ja juotaviksi. En nyt sentään molempia samaan aikaan suuhuni laita, mutta muuten. Oon sua edeltävä kommentoija ja oon sitä mieltä, että kyllä se ruokakin joulun tekee ja jokin tapa tästä on tullut, että jouluna tulee satsattua ruokaa yllin kyllin vatsa niin täyteen että on jo yli kylläinen olo. Voin mä konvehtien kanssa ihan mitä tahansa juoda.