Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko on konvehtirasiallinen syöty

Vierailija
25.12.2021 |

Miten on?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bissemies kirjoitti:

Konvehdit ei sovi yhteen oluen kanssa.

Itselläni ainaskin molemmat menee samalla hetkellä syötäviksi ja juotaviksi. En nyt sentään molempia samaan aikaan suuhuni laita, mutta muuten. Oon sua edeltävä kommentoija ja oon sitä mieltä, että kyllä se ruokakin joulun tekee ja jokin tapa tästä on tullut, että jouluna tulee satsattua ruokaa yllin kyllin vatsa niin täyteen että on jo yli kylläinen olo. Voin mä konvehtien kanssa ihan mitä tahansa juoda.

Vierailija
22/35 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vähän vaan, ozempic pitää kurissa ahmimisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä useampikin, mutta 5 on vielä jäljellä.

Vierailija
24/35 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuli vain yksi iso suklaalevy lahjaksi jouluna. Paistoin brownieta ja silppusin suklaan sinne joukkoon. Nyt riittää herkkupaloja pakastimessa pitkäksi aikaa, eikä tarvitse ahmia kerralla.

Vierailija
25/35 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä. Pandan juhlapöydän konvehtien alempaa kerrosta yli puolet vielä jäljellä.

Tänään kun koetin valita sieltä mieleistäni, ei onnistunutkun en nähnytkään lukea. Tiesin, että nyt alkaa migreenikohtaus. Voi olla, että kestää hetken, ennen kuin pääsen palaamaan rasian pariin.

Vierailija
26/35 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bissemies kirjoitti:

Riippuu oluesta ja riippuu konvehdista. Jotkut vanhat tummat oluet sopivat yhteen nimenomaan suklaan kanssa, mutta ehkä paremmin tumman suklaan, ja jos se on konvehti, on myös aika tarkkaa, millä se on täytetty.

Vierailija
27/35 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvaisuus jutska. Toiv en enää huomenna syö.

Vierailija
28/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bissemies kirjoitti:

Riippuu oluesta ja riippuu konvehdista. Jotkut vanhat tummat oluet sopivat yhteen nimenomaan suklaan kanssa, mutta ehkä paremmin tumman suklaan, ja jos se on konvehti, on myös aika tarkkaa, millä se on täytetty.

Paremmin sanottuna: riippuu nauttijasta.

Jokaisella on oma maku.

Vierailija
29/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ees ostettu

Ap mä aion jatkossa ilmiantaa sun jokaikisen miten on/niin- aloituksen palstahäirkiöintinä

Vierailija
30/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On avattu, mutta siinä on yli puolet jäljellä.

Vierailija
31/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes avannut vielä. Ostin jo kuukausi sitten pari rasiaa. Joskus olen heittänyt kesällä roskikseen, kun menneet vanhaksi. Pitäis varmaan lopettaa ostaminen kun ei maistu.

Vierailija
32/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen enkä pelkää joulukiloja. Jos niitä tulee ne kyllä karisee seuraavaan jouluun mennessä aktiivisesti eläen ja sopivasti syömällä.

Joo, on mennyt suklaata. Paljon.

33/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun aikana aloitin nyt toisen rasian .En ole ylipainoinen,enkä normaalisti syö paljon suklaata. Tummaa senkin pitää olla mitä syön, eikä palmuöljysuklaata

Vierailija
34/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitupitoinen leipä tms

suklaan sekaan, niin ei

tule ummetustuskaa.

Vierailija
35/35 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi rasiaa oli aattona avaamatta ja pari vielä syömättä. Kolme ihmistä syömässä. Yksi erityisesti suklaille persu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän