Auttaako unisieppari oikeasti?
Kommentit (28)
auttaa.. ostin sellaisen ja on napannut kaikki uneni enkä ole pystynyt nukkumaan viikkoon ollenkaan.
Kanadasta ostin alkuperäiskansalaisen valmistaman kauan sitten. Kivannäköinen mutta en usko sen vaikuttavan uniin mitenkään. Koira sen onnistui kiskomaan joskus alas ja teki selvää siitä mutta silti vanhemmiten ei ole ollut painajaisia, en muista nähneeni painajaiselta tuntuvaa unta varmaan 15 vuoteen.
Sen voi myös tatuoittaa omaan kroppaansa, jolloin se on mukanasi, ja nukut missä vaan ilman painajaisia. Siitä, pitääkö tatuoidun unisiepparin roikkua jossain, vai riittääkö, että se on siellä, missä uneksijakin, ei ole vahvistettua näyttöä. Asiaa selvitellään eri tiedeyhteisöissä. Lähimpänä oikeaa vastausta lienee sama tutkimusryhmä, joka aiemmin hissin käyttöä selvittäneessä tutkimuksessa sai todistettua, että ylempänä asuvat käyttävät hissiä alhaalla asuvia enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai auttaa. Se on tieteellisesti tutkittu apuväline. Mikäli kärsit painajaisista, saat lääkäristä lähetteen niin Kela maksaa 67% siepparin hinnasta kuntoutuksena.
Ja sitten heräsit eikä kela korvannutkaan mitään.
Mulla on iso unisieppari sängyn päädyssä seinällä. Hyvin nukun ja todella harvoin näen painajaisia. Eli täytyyhän sen toimia 😁
Olen myynyt niitä lukemattomia herkkäuskoisille hyvällä katteella ja nyt nukun huomattavasti paremmin, kun enää ei tarvitse miettiä, mistä keplotella ensi kuun elanto.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso unisieppari sängyn päädyssä seinällä. Hyvin nukun ja todella harvoin näen painajaisia. Eli täytyyhän sen toimia 😁
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Unisieppari on tätä kulttuurinomimista.
Intiaaneilta vai?
Vierailija kirjoitti:
Olen myynyt niitä lukemattomia herkkäuskoisille hyvällä katteella ja nyt nukun huomattavasti paremmin, kun enää ei tarvitse miettiä, mistä keplotella ensi kuun elanto.
Ei ne sitten toimi oikein jos olet kylvänyt niihin pahaa. Sitä niittää mitä kylvää, tiesithän tämän?
Vierailija kirjoitti:
Sen voi myös tatuoittaa omaan kroppaansa, jolloin se on mukanasi, ja nukut missä vaan ilman painajaisia. Siitä, pitääkö tatuoidun unisiepparin roikkua jossain, vai riittääkö, että se on siellä, missä uneksijakin, ei ole vahvistettua näyttöä. Asiaa selvitellään eri tiedeyhteisöissä. Lähimpänä oikeaa vastausta lienee sama tutkimusryhmä, joka aiemmin hissin käyttöä selvittäneessä tutkimuksessa sai todistettua, että ylempänä asuvat käyttävät hissiä alhaalla asuvia enemmän.
Ei kiitos tatuointeja, olen sivistynyt kansalainen enkä rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai auttaa. Se on tieteellisesti tutkittu apuväline. Mikäli kärsit painajaisista, saat lääkäristä lähetteen niin Kela maksaa 67% siepparin hinnasta kuntoutuksena.
Ja sitten heräsit sinä, eikä sinulla ollut yhtään enempää sarkasmintajua kuin nukkuessasikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan tosissaan kysy tämmöistä?
100% kyllä kysyy. Miksi ei?
Kyllä se vähän auttoi, mutta juuston syömisen välttämisestä oli isompi apu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit sinä, eikä sinulla ollut yhtään enempää sarkasmintajua kuin nukkuessasikaan.
Ja sitten herätessäsi tajusit kuinka vakava ja huumorintajuton olet. Suosittelen unisiepparia.
Itse heitin muutama kuukausi sitten neljä hienoa siepparia roskiin, kun tulin uskoon (Jeesukseen). En ole nähnyt painajaisia sen jälkeen.