Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut pelkäävät rokotetta, mutta ovat valmiita vetämään ties mitä muita lääkkeitä?

Vierailija
25.12.2021 |

Saattavat käyttää pitkäaikaisesti ties mitä myrkkyjä. Monia lääkkeitä kun vuosia vetää, niin elimistö ei ikinä enää palaudu tilaan että voisi olla ilman, vaan jää vaikea riippuvuus. Tämäkö tekee elimistölle hyvää?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008499858.html

Googlaa lääketehdas miljardisakot , yllätyt pyhästä toiminnasta , alttari johon uskoit ei ole 96.75% pyhä eikä aine välttämättä ole -72c.

2 rivin urpo , ole hiljaa , jätä joulurauha .

Vierailija
42/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H.H. kirjoitti:

Miten kukaan enää osaa uskoa rokoteeksi kokeellista tuotetta jota täytyy ottaa ehkä jopasen 8 hötsiä 2-3 vuoden aikana jotta ihmisoikeudet jotenkuten säilyvät

Tai 4-5 parhaimmillaan. Mitähän pitkäaikais vaikutuksia näillä kaikilla piikeillä tulee olemaan? Eikö teitä oikeasti pelota yhtään? Uskotaan vaan ihan kyseenalaistamatta että ei voi olla vaarallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa kuule rokotetta käsvartehen, jo yksi tuo vapaudet takasin. No eipä ko kaksi, sen jälkeen oot kuolematon. No ääähhäähhäää aprillia kolmas ja flunssapiikki lisäksi! Sit et kuole et millän. Nääääähhähää samaan häpeään menit! No eiko oikeesti, 9kk on vihree valo, otappa nyt kuule neljäs. Ota vaan se on se joka auttaa, noi muut no ne nyt meni vähä metsähän. Ääähhhäähhääää taas menit! Se on vasta se viides...

Vierailija
44/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Isäukkoni aloitti aikoinaan unilääkkeiden syönnin ja enää ei voi nukkua enää ollenkaan nappia vetämättä.
Eräs tuttuni taas rupesi käyttämään mielialaan vaikuttavia lääkkeitä vaikeassa elämäntilanteessa ja on nykyään täysin koukussa niihin. Jos ei vedä mielialakamaa, niin on ihan alakuloinen vihannes.

Säälittäviä ihmiskohtaloita.

Ihan sama kaikelle muulle, mutta tuo ylläoleva tekstisi on kyllä täysin ala-arvoista tekstiä. Tajuatko sinä saatanan imbesilli, että masennus on ihan oikea tappava sairaus eikä mikään itse valittu pikku ongelma?! Masennus on mielen syöpä, siihen voi kuolla jos sitä ei hoida!!!! 

Sen sijaan tuohon sun äärettömään typeryyteesi ei taida mikään nappi tai piikki valitettavasti auttaa. 

No voi v i t u n v a m m a n e n. Luuletko, että päänuppilääkkeet on tarkoitettu loppuelämäksi vedettäväksi? Sinulla on vähintäänkin vastuuton ajatusmaailma. Kehtaat vielä muita nimitellä typeräksi.

Ja sinä et sitten tiedäkään esimerkiksi kroonisesta masennuksesta yhtään mitään.

Jos ja kun oma olo on aamuisin lähinnä se, että haluaa kuolla ja se helpottuu laillisilla reseptilääkkeillä, niin kyllä jokikinen _normaali_ ihminen niitä lääkkeitä syö tasan niin kauan, kuin masennustaan sairastaa.

Vaikka sitten sinne kauan kaivattuun hautaansa asti (tms. vastaavaan).

Vierailija
45/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Toinen, mitä ihmettelen, että moni pelkää rokotteen täysin kuviteltuja pitkäaikaisvaikutuksia, joista ei olen mitään todisteita. Itse koronan - lievänkin - pitkäaikaisvaikutuksista sen sijaan on hirveästi tietoa.

T. Kolmesti rokotettu

Vierailija
46/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisuus vaikuttaa ajattelukykyyn.

Pakkomiellekkö ei sitten vaikuta?

Vierailija
47/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, rokotetta pelätään, mutta sitten vedetään masennuslääkkeitä jotka jättävät aivoihin pysyviä jälkiä.

Tämän kun tajusin, lopetin masislääkkeet 16 vuoden syönnin jälkeen. Hyvin olen ilman pärjännyt

Vierailija
48/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 52 .....12 kpl rokotetta ottaneena , olen nyt rokote vastainen kun en ota 3 annosta usa pfizer ruisketta , korona rokotetta voisin harkita....

Vierailija
49/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsaita äidin oomme kaikki,

oomme kaikki, oomme kaikki,

porsaita äidin oomme kaikki,

oomme kaikki, kaikki!

Sinä ja minä,

sinä ja minä.

Vierailija
50/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä me rokottamattomat ollaan kaikki samanlaisia ja vielä tyhmiäkin, kun ei kuunnella lääkeyhtiöiden sätkynukkerivin propagandaa. Rokote voi olla hyödyllinen iäkkäille ja riskiryhmäläisille, minun ikäisilleni terveelle ihmiselle se on tarpeeton, myös sen kaksi kuukautta kun se tehoaa. Jokainen päättää tästä asiasta itse. Voit haukkua tyhmäksi, se ei tee minusta ryhmää, mutta mitä se tekee sinusta?

Vierailija
51/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lääkkeitä vain kun oikeasti tarvitsen, sen aikaa kun tarvitsee. mRNA-rokote ei kuulu sellaisten joukkoon, ainakaan koronan ehkäisyksi. 

Koronaan on lääkkeitä ja keväällä tulossa lisää. Niitä sitten jos tartunta tulee ja kovat oireet, muutoin ei tarvetta millekään. 

Vierailija
52/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on taas, joulu on taas,

kattilat täynnä puuroo.

Nyt sitä saa, nyt sitä saa

vatsansa täyteen puuroo.

Joulu on taas, joulu on taas,

voi, kuinka meill´ on hauskaa!

Lapsilla on, lapsilla on

aamusta iltaan hauskaa.

Vierailija
53/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjot on testattu jo haistakaa paska pakkopiikkeinenne. En IKINÄ OTA ROKOTUSTA.

Vierailija
54/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulumaahan matkamies jo moni tietä kysyy;

Sinne saattaa löytää, vaikka paikallansa pysyy

Katson taivaan tähtiä ja niiden helminauhaa

Itsestäni etsittävä on mun joulurauhaa

kertosäe:

Joulumaa on muutakin kuin tunturi ja lunta

Joulumaa on ihmismielen rauhan valtakunta

Eikä sinne matka silloin kovin kauan kestä

Joulumaa jos jokaiselta löytyy sydämestä

Joulumaasta kuvitellaan paljon kaikenlaista

Kuinka toiveet toteutuu ja on niin satumaista

Voi, jos jostain saada voisin suuren puurokauhan

Sillä antaa tahtoisin mä maailmalle rauhan

Joulumaasta uskoo moni onnen löytävänsä,

mutta sepä kätkeytyy tai narraa etsijänsä.

Onnea, kun mikään mylly valmiiksi ei jauha,

itsestään on löydettävä ihmisen vain rauha.

Vierailija
55/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettinyt, että mitähän käy jos olen nyt 2 rokotteen jälkeen sairastanut oireettoman koronan ja otan vielä kolmannen rokotteen, ettäs voikohan olla haitallista? Varmaan on tutkittu miten keho tässä tapauksessa reagoi?

No, eikö yötä saa pelätä ja ihmetellä?

Vierailija
56/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika, lalllaallaaa-aa

Sika, trallallaa-aa

Sika, trallallaa-aa

Sika, trallaallaaalla-aa

Vierailija
57/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat istuu baarissa vaikka 9 tuntia mutta klo 5 muutut vähintään spitaaliseksi plörönäpeikoksi HUS ulos siitä!! Ja kaverit vierellä ”no mikset vaan mee ottaa sitä testhiä, nii meki tehdään”

Ehh.. kaikki tietää, että tää on väärin ja järjetöntä, mutta koska aita on matalin kun myötäilee niin mitäpä lapamadot muuta tekis kun menis tasan sieltä missä se aita on matalin.

Tiiättekö mitä koronauskovaiset? Toi teidän kulttinne on sairas, pelkäätte terveitä ihmisiä ja väitätte että ihminen on sairas kunnes toisin todistetaan. Te olette täysin vinksahtaneita päästänne. Pelkäätte flunssaa! Te pelkäätte flunssaa hyvät ihmiset. Voi taivas mitä menoa. Hulluja maskiveikkoja pelottelette lapsia.

Vierailija
58/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Toinen, mitä ihmettelen, että moni pelkää rokotteen täysin kuviteltuja pitkäaikaisvaikutuksia, joista ei olen mitään todisteita. Itse koronan - lievänkin - pitkäaikaisvaikutuksista sen sijaan on hirveästi tietoa.

T. Kolmesti rokotettu

Mutta mitäs kun se rokote ei sinua estä sairastumasta? Saat rokotteen ja koronan haitat? Tai mites se data joka nyt näyttää siltä, että rokotettuna olet huomattavasti altiimpi saamaan omikronin? Miten pystyt sulkemaan silmäsi tällaiselta faktalta?

E

Vierailija
59/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettinyt, että mitähän käy jos olen nyt 2 rokotteen jälkeen sairastanut oireettoman koronan ja otan vielä kolmannen rokotteen, ettäs voikohan olla haitallista? Varmaan on tutkittu miten keho tässä tapauksessa reagoi?

Miksi alapeukkuja tähänkin? Kyllä kai ne on tämmöiset hoksannu tutkia. Epäilen että olen sairastanut oireettomasti kun lapsillani oli korona. En päässyt testiin, nyt harmittaa kun en käynyt koska se positiivinen tulos olisi yhtä kuin yksi piikki.

Vierailija
60/91 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote kuullemma pienentää ihmisten älykkyysosamäärää ja rokote tekee ihmisistä agressiivisia... Rokote aiheuttaa myös sitä että rokotetusta tulee itsekäs...