Opamox ja alkoholi
Kun täällä näyttää olevan asiantuntijoita, niin miten pian alkoholia voi juoda 15 mg Opamoxin jälkeen? Jos olen kärsinyt unettomuudesta asian x vuoksi, joka on ohi huomenna, niin voinko ottaa tänä iltana Opamoxin ja huomisiltana vähän hellittää ja ottaa alkoholia? Olen näissä asioissa noviisi ja mietin, voinko vielä 24 tunnin kuluttua saada hengityslaman tai ruveta riehumaan? Toinen asia tietysti on, saanko jatkossa taas nukuttua, mutta sitä mietin myöhemmin.
Kommentit (22)
Joo, voit ottaa. Maltillinen annos toi 15mg.
Ei tuollaisesta määrästä Opamoxia ole mitään vaaraa, vaikka käyttäisi samanaikaisestikin alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, voit ottaa. Maltillinen annos toi 15mg.
Joo, itse kuvittelisin kyllä 24 tunnissa haihtuvan. Ap.
Ei sovi käytettäväksi yhdessä alkoholin kanssa. Odota 3 vuorokautta, ennen kuin käytät alkoholia.
Ihan hyvin voit juoda. Hengityslamaa et saisi vaikka joisit heti 15mg ottamisen jälkeen.
Älä syö moisia myrkkypillereitä ylipäätään.
Tuo ei ole mikään unilääke vaan rauhoittava, kannattaa pyytää vaiho nyt ihan oikeasti sellaiseen valmisteeseen mikä sopii kyseiseen käyttöön.
Alkoholin kanssa niitä ei suositella, voi aiheuttaa hengityksen lamaannusta pahimmillaan. Tosin annos on pieni ja jos välissä on tunteja nii tuskin kovasti haittaa.
Niistä tulee hyvät potkut brenkun kanssa. Pari kolme nassuun ja puolikas kossu päälle. Kenkii niin vietävästi.
Voit ottaa seuraavana päivänä/iltana, vaikka otat tänään 15mg. Hienoa kun olet vastuullinen, ja mietit tätä tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole mikään unilääke vaan rauhoittava, kannattaa pyytää vaiho nyt ihan oikeasti sellaiseen valmisteeseen mikä sopii kyseiseen käyttöön.
Unettomuus aiheuttaa paljon terveydellisiä haittoja ja siksi todella kannattaa hoitaa asia ihan siihen tarkoitetuilla valmisteilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hetkellistä unettomuutta, josta kärsin erittäin stressaavissa tilanteissa. Rauhoittavuus ei haittaa ollenkaan, eikä näitä mulle varmaan enää toista kertaa perään määrättäisikään.
Kuinka pitkään olet käyttänyt opamoxia? Kysyn sen takia, että maksa varastoi tuollaista lääkettä ja jos olet käyttänyt sitä kauan, sillä saattaa olla vaikutus alkoholin nauttimiseen.
kerro toki mikä asia nuin loppuu tiettynä päivänä
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään olet käyttänyt opamoxia? Kysyn sen takia, että maksa varastoi tuollaista lääkettä ja jos olet käyttänyt sitä kauan, sillä saattaa olla vaikutus alkoholin nauttimiseen.
Pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
kerro toki mikä asia nuin loppuu tiettynä päivänä
Kertoisin jos haluaisin tulla tunnistetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa.
Ok, ei paha. Aloita kuitenkin varovasti, olotilaa tunnustellen.
Vierailija kirjoitti:
Saanko lähteen tähän? Minkälainen vaikutus?
Mulla takana puolitoista vuotta melkein päivittäistä käyttöä, eikä lääkäri ole kertaakaan maininnut tämmöisesta.
Missä ne lääkeasiantuntijat nyt ovat?