Jään loppuelämäkseni yksin...
Olen niin kateellinen kaikille ikätovereilleni, kun he ovat parisuhteessa ja minä aina yksin joka paikassa. . :( Ravaan baareissa, ja siellä känniläisten iskuyrityksiä en edes uskalla lähteä kenenkään mukaan, pelkään että tuotan pettymyksen. .. olen vielä neitsyt, joten en osaakkaan mitään. Hyi, häpeän itseäni.
Kommentit (8)
Elähän nyt masennu :) Kyllä löydät itsellesi jonkun ihanan miehen jossain vaiheessa. Pää pystyyn! Mies21
Minkä ikäinen muuyen olet ap? Mies21
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:13"]Elähän nyt masennu :) Kyllä löydät itsellesi jonkun ihanan miehen jossain vaiheessa. Pää pystyyn! Mies21
[/quote]
Olen 20 -vuotias. ...
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:13"]Elähän nyt masennu :) Kyllä löydät itsellesi jonkun ihanan miehen jossain vaiheessa. Pää pystyyn! Mies21 [/quote] Olen 20 -vuotias. ...
[/quote]
We have a match!
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 19:13"]Elähän nyt masennu :) Kyllä löydät itsellesi jonkun ihanan miehen jossain vaiheessa. Pää pystyyn! Mies21
[/quote]
Olen 20 -vuotias. ...
[/quote]
Ihan totta? :) Asutko pääkaupunki seudulla? Mies21
Vikise vasta kun olet 30v ikisinkku... Tuollaista parikymppisen ininää ei jaksa ottaa tosissaan.
No kuinka vanha sinä olet? Mielestäni on ihan järkevää olla neitsyt. Se on merkki siitä, ettei kelpuuta ketä tahansa, ja sen lisäksi usein ihan viisasta varovaisuutta tänä tautisena aikana.