Aion äänestää vihreitä!
Arvoni ovat vasemmistoa, vihreitä ja perussuomalaisia. Mutta vihreille on paras idea siihen miten saadaan suomeen uusia työpaikkoja ja vaalitaan kotimaisia innovaatioita!
Äänestin jo, kai sinäkin?
Kommentit (53)
Vihreät ei tuo ensimmäistäkään työpaikkaa Suomeen, vaan päinvastoin! ne vaatii jatkuvasti kaiken maailman haittaveroja niin minkään yrityksen ei kannata täällä tuottaa mitään!
Vihreät pitäisi lailla kieltää!
Vihreät on aika oikeistolainen puolue, ainakin Helsingissä. Ultra braata diganneille hipstereille, jotka saa rahansa sosiaalitukina ja apurahoina muiden verovaroista.
Oikeat vihreät on Talvivaaraa vastustamassa Kainuussa, muttne ei tee siitä politiikkaa.
Eilen äänestin kun eksyin työasioissa postiin. Olen perinteisesti äänestänyt joko sdp:tä tai vihreitä. Voisin myös äänestää vasemmistoa, jos ehdokas on hyvä. Olen pätkätöissä oleva pienituloinen akateeminen, enkä tunne mitään yhteenkuuluvuutta kokkareiden tai persujen kanssa.
Äänestän kokoomusta, mutta vihreillä on myös joitakin asiallisia pointteja. Toisin kuin täällä palstalla vasemmistoa äänetävät, minä suvaitsen sitä, että ihminen äänestää erilailla kuin minä eikä tässä ole ongelmaa.
Minä myös! Ystäväni on ehdolla ja edustaa vihreitä. Hän saa ehdottomasti ääneni :) olen aiemmin äänestänyt sekalaisesti vihreitä, sdp:tä ja joskus keskustaakin.
Äänestin joskus vihreää henkilöä, henkilö oli ja on hyvä poliitikkona ja toimija. Mutta puolueohjelma ja puolue teki liiaksi lehmänkauppoja Kokoomuksen kanssa. En aio äänestää toistamiseen.
Äänestän itse vasemmistoa, mutta vihreät on myös erittäin hyvä.
Sinne lähti minunkin ääni. Tosin päätös oli aivan selvä, olenhan ultra brata diggaillut ehkä-jonkun-mielestä-hipsteri, apurahoja odotellessa teen luovaa työtäni ihan palkansaajana. Minusta on turhaa erotella vihreitä "oikeisiin" ja joihinkin muihin. Vihreyttä voi toteuttaa jokainen oman kykynsä mukaan. Äänestäminen on se vähin ja helpoin, mistä aloittaa.
Mä äänestän Kokoomusta koska sillä on myös hyvä vihreä aate. Sitä paitsi Kokoomukselle tyypillisesti myös taloudellisesti ja elinkeinopoliittisesti kestävä.
No hyvä! Vihreiden perustulomalli on aidosti hyvä ja toteutuskelpoinen uudistus. Itse olen enemmän oikeistolainen ja uskon markkinamekanismien voimaan melkein kaikissa asioissa enemmän kuin valtio-ohjaukseen, mutta kokoomusta en voi äänestää koska siellä ei tajuta pk-yritysten päälle mitään.
Äänestän siis minäkin vihreitä! Ainoa ongelma on, että heillä on Helsingissä liian monta hyvää ehdokasta ja valinta on vaikea.
Minäkin aion äänestää Vihreitä Kokoomuksen sijaan jota ennen äänestin ja päivä päivältä tunnen että valinta on todella oikea ja on tuntunut että olen löytänyt "poliittisen kotini" vaikka en siis mitenkään politiikassa ole mukana. Ennen ajattelin, että KTM:n on järkeä äänestää talousviisasta kokoomusta mutta onneksi tulin järkiini.
Meillä on vain yksi maapallo ja jos ei siitä aleta huolehtia ja ÄKKIÄ niin 50 vuoden päästä pohditaan sote-uudistusten sijaan jotain paljon vakavampia asioita kuten luonnonkatastrofeja ja puhtaan veden ja ilman loppua .
Oli tunnustat olevasi joko hullu, tyhmä, paha tai noita kaikkia.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:23"]
[/quote]
Mikä teitä vihervihaajia oikein vaivaa? Puheenne ovat aivan järkyttävää paskaa, jos nyt suoraan sanon. Yhtä dorkaa ja yliampuvaa settiä kuin persuilla. Menkääpä itseenne!
[quote author=" Vierailija " time="09.04.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 21:23"]
[/quote]
Mikä teitä vihervihaajia oikein vaivaa? Puheenne ovat aivan järkyttävää paskaa, jos nyt suoraan sanon. Yhtä dorkaa ja yliampuvaa settiä kuin persuilla. Menkääpä itseenne!
[/quote]
Minua ärsyttää myös joidenkin ihmisten vihamielinen suhtautuminen vihreisiin. Taidan antaa ääneni vihreille, tuntuvat vetävän positiivista kampanjaa. Politiikka vaatii mielestäni yhteistyökykyä, ei solvaamista ja vastakkainasettelua.
Vihreät näköjään ovat vetäneet piiitkät aamu-unet tänä(kin) aamuna, kun ei kunnon vastauksia näytä löytyvän.
En ole vielä äänestänyt, mutta vihreät saavat ääneni. Gallupit lupaavat 50% kasvua vihreille, toivottavasti toteutuu.