Saitko sinäkin tänä vuonna joululahjaksi painopeiton?
Tuntuu että kaikki ovat saaneet tuon vuoden 2021 lahjahitin
Kommentit (27)
En mutta ostin itse jo vuosi sitten
Onko se rotaatio-, laaka-, offset- vai digipainopeitto?
Sain. Kamala keksintö mutta kaippa sitä pitää käyttää niin pitkään kun sen antaja on meillä kylässä.
En. Ostin sen jo reilu vuosi sitten. Ihan älyttömän hyvä unen kannalta! Kärsin kroonisesta unettomuudesta ja käytössä on sekä lääkitys, painopeitto, u-tyyny, pimennysverhot, unimaski silkkikupeilla ja korvatulpat. En vaihtaisi enää painopeitosta tavalliseen.
En, enkä haluakaan. Sen sijaan saimme anopilta käsisaippuapumpun, joka soittaa joululauluja, kun pumpusta painaa.
Panopeitto on enemmän meidän tarpeisiin sopiva.
Sain, tosin jo pari kuukautta sitten etukäteislahjana äidiltäni. Se on aivan ihana. Sekä äiti että peitto.
Vierailija kirjoitti:
En, enkä haluakaan. Sen sijaan saimme anopilta käsisaippuapumpun, joka soittaa joululauluja, kun pumpusta painaa.
Kuka sellaisia valmistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sellaisia valmistaa
Veikkaan samaa maata joka valmisti koronaviruksenkin.
Vierailija kirjoitti:
Panopeitto on enemmän meidän tarpeisiin sopiva.
Peiton alla on hankalaa. Hajota ennemmin makkarista lamput.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä luin että panopeiton..
Olet puutteessa.
En. Mua ei trendijutut kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt iski lahjakateus.
Vierailija kirjoitti:
Miten sellainen pestään?
60° koneessa. Oma koneeni on vain 8kg pyykkikuormale ja painopeittoni 12kg niin pesetin pesulassa.
Vierailija kirjoitti:
En. Mua ei trendijutut kiinnosta.
Laadukas uni on vain junteille?
En. Ostin aikuisille lapsilleni sellaiset joululahjaksi pari vuotta sitten, ovat tykänneet. Toisella heistä on asperger ja toisella add ja molemmilla ajoittain unensaanti haasteellista, tuo kuulemma auttaa.
En saanut, olivat kuulemma loppu.