Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin että en voi jättää Helsinkiä

Vierailija
25.12.2021 |

Olen miettinyt monesti, että jos muuttaisin täältä pois jonnekin pienemmälle paikkakunnalle. Olin aaton sukulaisissa maakunnassa ja tänään palasin takaisin. Tajusin, että rakastan tätä paikkaa, minulla ei ole mitään muualla. Se aika on jäänyt lapsuuteen. Helsingissä on hyvä olla.

Hyvää joulua kaikille!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole muuta kuin loskaa ja väkivaltaa.

Vierailija
2/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua, ap. Itsetuntemus on hyvä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin täältä korvesta Helsinkiin.

Vierailija
4/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kotiseutu on monelle rakas, minullekin se on Helsinki.

Vierailija
5/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua sinne Helsinkiin! Ymmärrän sinua, itsekään en voisi lähteä täältä maalta. Mitä sitä riitelemään, jokainen asukoon siellä missä asuu. Pääasia että on onnellinen!

Vierailija
6/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin täältä korvesta Helsinkiin.

Siellä korvessa on omaa rauhaa. Pääkaupunkiseudulla ei.

Vierailija
7/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin jättää Helsingin hyvin helposti. Kääntyminen Pasilan asemalla riittää ja se on aina vapauteen lähtemistä kun suuntaa Espoon tai Vantaan linjalla kohti Suomea. Helvetin ryysyranta ja pakolaiskeskus koko paikka. Mitään muuta täynnä kuin rikollisia ja loiselättejä. 

Vierailija
8/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas, kun voit olla siellä, missä haluat. Mä en oo saanut töitä muualta kuin Helsingistä. Oon miettinyt, että vaihtaisin hoitoalalle, mut oisko sekään hyvä, että joutuisi tekemään työtä, joka ei kiinnosta vain päästäkseen töihin muualle.

Vierailija
9/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin jättää Helsingin hyvin helposti. Kääntyminen Pasilan asemalla riittää ja se on aina vapauteen lähtemistä kun suuntaa Espoon tai Vantaan linjalla kohti Suomea. Helvetin ryysyranta ja pakolaiskeskus koko paikka. Mitään muuta täynnä kuin rikollisia ja loiselättejä. 

De Grönan äänestäjät Helsingissä etsivät kilvan "sopivaa" koulua Riku-Pettereilleen. 

Jostain syystä monimuotoisuus ei ollutkaan rikkaus, kun se omalle kohdalle sattui. 

Vierailija
10/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

De Grönan äänestäjät Helsingissä etsivät kilvan "sopivaa" koulua Riku-Pettereilleen. 

Jostain syystä monimuotoisuus ei ollutkaan rikkaus, kun se omalle kohdalle sattui. 

Täällä lopetettiin se jo 30 vuotta sitten ja se näkyy siisteytenä, rauhallisuutena ja turvalisuutena.

Vierailija
11/11 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa kaikki ymmärtäisivät ettei vihreitä kannata äänestää enää ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi