Olen albino. Kysyttävää?
Kommentit (52)
Höh! Mää en kyllä ymmärrä mitä tyydytystä ihmiset saa valehtelemalla netissä.
Katsokaa ohjelma Catfish. Siinä vasta ihmeteltävää löytyy. Valehdellaan kun ei olla tyytyväisiä itseensä.
Et ole silmiesi perusteella albiino. Ja tiedät sen itsekin :) T. vitiligo-ihminen
Vähän siistiä. Ei mulla ole kysyttävää oikeastaan. Miten sulla menee?
Otsikossa on kirjoitusvirhe. Tarkoitin tietenkin albiino :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:21"]Miten on päivä mennyt? Mies21
[/quote]
Ihan hyvin. Kävin juuri kaupassa ja odotan että makaronilaatikko kypsyy uunissa.
Mielenkiintoista. :) Minkä väriset silmät sulla tarkkaan ottaen on?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:23"]Mielenkiintoista. :) Minkä väriset silmät sulla tarkkaan ottaen on?
[/quote]
Harmaan sinertävät. Paljon vaaleammat mitä yleensä sinisilmäisillä ihmisillä on.
Minkä väriset sun pillukarvat on?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:30"]Minkä väriset sun pillukarvat on?
[/quote]
Valkoiset, ihan saman väriset kuin mun muutkin karvat :D
Onko sun silmissä vikaa tai käytätkö silmälaseja?
Onko sinua nuorena kiusattu pigmentin puutteen takia?
Joudutko varomaan aurinkoa kesäisin?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:31"]Onko sun silmissä vikaa tai käytätkö silmälaseja?
[/quote]
Käytän silmälaseja, mutta muuten ei ole mitään ongelmia :)
Värjäätkö hiuksia? Kuinka paljon varot aurinkoa?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 17:32"]Onko sinua nuorena kiusattu pigmentin puutteen takia?
Joudutko varomaan aurinkoa kesäisin?
[/quote]
Alakoulussa jotkut on kiusanneet ja nimitelleet, mutta opettajat ovat onneksi puuttuneet asiaan.
Joudun käyttämään paljon aurinkorasvaa, enkä voi esimerkiksi käyttää shortseja tai käydä uimassa rannalla jos ulkona paistaa aurinko.
En tiedä, miksi mua alkoi kiinnostamaan, mutta minkä värisiltä sun verisuonet näyttää niissä kohdissa, joissa ne näkyy ihon läpi?
Huhuu? Taisi olla Porvoosta tämä albiino:)