Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sossun asiakkaat vampyyrejä?

Vierailija
18.12.2014 |

Vai miten muuten on mahdollista, ettei syyllistä omaan tilanteeseen näy peilistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä ihan opiskelija. Eiköhän keväällä lopu asiakkuus.

Vierailija
2/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvä provo koska vampyyreja ei ole olemassa. Ei löydy netistä todisteita vampyyrien olemassa olosta. T: Varamode

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joutunut ilman omaa syytä sossun asiakkaaksi. Sain töistä potkut kun jouduin muutamia kertoja olemaan poissa ja en kerennyt ilmoittaa. Siitä työkkäri löi karenssin ihan turhaan jolloin jouduin sossusta hakemaan rahaa. Lähden heti sossusta kun saan mukavan työpaikan. N32

Vierailija
4/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 09:20"]

Itse olen joutunut ilman omaa syytä sossun asiakkaaksi. Sain töistä potkut kun jouduin muutamia kertoja olemaan poissa ja en kerennyt ilmoittaa. Siitä työkkäri löi karenssin ihan turhaan jolloin jouduin sossusta hakemaan rahaa. Lähden heti sossusta kun saan mukavan työpaikan. N32

[/quote]

Miten voi olla mahdollista, että et kerennyt ilmoittaa työpaikalle poissaolostasi? Ei kai kukaan työnantaja katsele tuollaista piittamattomuutta, ellei syynä ole oikeasti joku vakava asia, kuten vakavaan onnettomuuteen joutuminen tms. Miten 32-vuotias aikuinen ihminen voi olla noin pihalla työelämän perusasioista?

Vierailija
5/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 09:23"]

[/quote]

Miten voi olla mahdollista, että et kerennyt ilmoittaa työpaikalle poissaolostasi? Ei kai kukaan työnantaja katsele tuollaista piittamattomuutta, ellei syynä ole oikeasti joku vakava asia, kuten vakavaan onnettomuuteen joutuminen tms. Miten 32-vuotias aikuinen ihminen voi olla noin pihalla työelämän perusasioista?

[/quote]

Ei ollut puheaikaa ja jouduin käymään hoitaan asioita, että sain rahaa ja iltapäivällä ilmoitin molemmilla kerroilla, että tulen huomenna töihin. N32

Vierailija
6/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 09:23"]

[/quote]

[/quote]

Ei ollut puheaikaa ja jouduin käymään hoitaan asioita, että sain rahaa ja iltapäivällä ilmoitin molemmilla kerroilla, että tulen huomenna töihin. N32

[/quote]

Ei toi ole normaalin tai normaaliälyisen työssäkäyvän ihmisen käytöstä. Aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää, että noi ovat paskoja tekosyitä olla menemättä töihin.

Vierailija
7/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 09:06"]

Tämä on selvä provo koska vampyyreja ei ole olemassa. Ei löydy netistä todisteita vampyyrien olemassa olosta. T: Varamode

[/quote]

Löytyyhän, googlaapas Human living vampires. Osa juo verta ja pitää itseään vampyyreina. Sitä paitsi, jos kysytään Romanian metsäkylien asukkailta, että onko vampyyreja, niin vastaavat kyllä. Nimittäin vielä pari vuotta sitten paikalliset uskoivat erään asukkaan olleen vampyyri, ja käsittelivät ruumiin estääkseen sen nousun.

Ja juu, tiesin että varamode trollailee, mutta tiedättepähän nyt tuonkin :)

PS Stoker taisi olla se joka keksi, että vampyyrit ei näy peilistä, kansantarinoiden vampyyrit näkyy kyllä. Peilit vain kumottiin vainajan läheltä, ettei sielu pomppaisi siihen ja palaisi. Tai ettei paha henki tule peilin kautta ruumiiseen. Riippuu alueesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi