Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla kestää niin kauan vaateostoksilla?

Vierailija
25.12.2021 |

Minä käyn muutamassa minuutissa läpi monta vaatetankoa. Näen vaatteesta heti yhdellä silmäyksellä, että onko se potentiaalisen hyvä ostettavaksi. Jos löytyy potentiaalinen vaate, niin 10 sekunnissa voi tarkistaa että löytyykö siitä mahdollisesti sopivia kokoja.
Miten muutaman minuutin hommasta saadaan aikaan tunnin homma?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sinä voivottelet muiden ostokäyttäytymistä.

Vierailija
2/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuppaa olemaan eri muotoja toisin kuin pötkylämiehillä. Jos jossain tangossa paita koossa M istuu täydellisesti niin viereisen tangon koko M voi kiristää joka paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Farkkukaupasta farkkujen osto sovittamisineen 10 minuuttia. Lindexissä 3 minuuttia, jonka jälkeen pois,  koska siellä ei ole mitään ostettavaa. Sen tosiaan näkee hetkessä. Jossain muussa liikkeessä parin paidan löytäminen 20 minuuttia. Myös pesulappu pitää tarkistaa, jos näkee kauniin paidan, koska jos siinä on polyesteriä eli muovia, sitä ei tietenkään voi ostaa.

Mutta olen samaa mieltä ap:n kanssa. Myös kenkäkaupan pystyy silmämääräisesti käymään läpi viidessä minuutissa ja löytämään sieltä ne, joita voi harkita. Sitten sovitus ja osto.

Vierailija
4/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisten koot on aivan päin vittua laitettu. Esim. Koko M ei ole lähelläkään samaa kokoa eri merkeillä. Ne on pakko sovittaa, jos ei halua ostaa sikaa säkissä. Miehillä ne yleensä on merkistä ja kaupasta riippumatta aika saman kokoisia, joten voi vaan ottaa sen M-koon joka kaupasta aivan sovittelematta. Naisten kokolapuissa se M voi oikeasti olla ihan minkä kokoinen vain, koska se on vain sen vaatteen M, eikä M kokoisen naisen. Mulla on yleensä farkuissa koko 38 ja joissain malleissa se ei ole lähelläkään mahtua päälle, eli ne tuumakoon vaatteetkin on pakko sovittaa, kun se voi olla joku päin persettä leikattu ja pitääkin siinä mallissa olla tavallista isompi.

Vierailija
5/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miettii samalla mitä ovat sitten vailla kun ovat nämä ostaneet. Osa myy tuotteen torissa ennen kuin pääsee kassalle.

Vierailija
6/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisten koot on aivan päin vittua laitettu. Esim. Koko M ei ole lähelläkään samaa kokoa eri merkeillä. Ne on pakko sovittaa, jos ei halua ostaa sikaa säkissä. Miehillä ne yleensä on merkistä ja kaupasta riippumatta aika saman kokoisia, joten voi vaan ottaa sen M-koon joka kaupasta aivan sovittelematta. Naisten kokolapuissa se M voi oikeasti olla ihan minkä kokoinen vain, koska se on vain sen vaatteen M, eikä M kokoisen naisen. Mulla on yleensä farkuissa koko 38 ja joissain malleissa se ei ole lähelläkään mahtua päälle, eli ne tuumakoon vaatteetkin on pakko sovittaa, kun se voi olla joku päin persettä leikattu ja pitääkin siinä mallissa olla tavallista isompi.

Eihän siinä sovittamisessa mene kuin pari minuuttia.

Vierailija
7/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäläillä siellä ruokakaupassa menee. Ei vain voi ottaa tuotteita, kun pitää lukea muidenkin tuotteiden etiketit.

Vierailija
8/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole miesten koot samanlaisia. Toisen paikan 2XL on sama kuin toisen paikan 4XL ja ihan tunnetuista myyntipaikoista puhun, enkä mistään epämääräisistä Kiinan sivustoista.

Vierailija
9/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä suurin osa vaatteista luonnonkuituja, naisten vaatteista joutuu kyttäämään niitä materiaaleja, ettei osta muovipussia.

Koot päin persettä, samoin mallit leikattu eri vartalotyypeille, kun miehillä tyyppejä tasan 2 slim ja normi.

Ja muutenkin kuka haluaa äijänsä sinne kauppaan kitisemään, huohottamaan ja roikkumaan mukana. Ei kukaan.

Vierailija
10/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on housuja koossa 34-42 ja yläosia xxs-l. Parempi niitä on kokeilla ennen ostoa, en osaa silmämääräisesti ihan katsoa sopiiko joku vai ei.

Rintsikoiden osto se vasta touhua onkin, jos haluaa hyvin istuvat.

Vierailija
11/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka rätti pitää hypistellä.

Vierailija
12/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tunnu löytävän sopivia housuja millään kun reidet on niin muhkut. Jos on reisistä sopivat, niin vyötärölle jää reilusti tilaa, jos istuu vyötäröltä niin reisistä kinnaa.

Aika paljon rahaa mennyt hukkaan kun on katsonut summamutikassa et, ahaa tän koon pitäis olla sopiva ja ostanut ilman kokeilua.

Vierailija
13/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka rätti pitää hypistellä.

Niin pitääkin, kun vaatteet on sijoiteltu äärettömän epäloogisesti. Jos etsii vaikka mustaa t-paitaa niin se ei suinkaan löydy mistään t-paitojen ryhmästä vaan sinisten farkkujen ja valkoisen villatakin välistä. Tämän takia en mene vaatekauppoihin, kun en jaksa käydä koko kauppaa läpi löytääkseni kaikki vaihtoehdot mustista t-paidoista.

T. Nainen

Vierailija
14/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toimin samoin, ja kaikki potentiaaliset kaupat on käyty läpi noin tunnissa, mikä on musta hyvä aika.

Eli ei aina kestä.

Vierailija
15/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman suurin vitsi on tehdä XL-koon farkkuja matalavyötäröisinä, ja näitä malleja on todella paljon ainakin miesten housuissa. Kuka v t u n vaatevalmistaja luulee, että isokokoiselle ihmiselle istuu jalkaan matavyötäröiset housut. Ei ole kovin kiva, kun jää puoli p-vakoa näkyviin, vaikka housut on tappiin saakka ylös asti vedetty.

Vierailija
16/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran naisen kanssa vaateostoksilla. En ole varma olenko vieläkään päässyt kaupoista pois? Nyt ainakin tiedän miltä ikuisuus tuntuu. Se päivä venyi loputtoman tuntuiseksi.

Vierailija
17/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehillä kestä vaateostoksilla, kun naiset tekevät ne heidän puolestaan. :D Esimerkiksi useat saivat varmasti eilenkin sukkia, boksereita ja muuta sellaista. 

Vierailija
18/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa autoista. Mieheni valikoi autoa 2 kuukautta. Minä ostin ensimmäisen joka tuli vastaan. Siinä on pyörät ja se vie minut pisteestä a pisteeseen b. Mikä tässä on vaikeaa?

Vierailija
19/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaikki tuntemani naiset ovat ytimekkäitä ja nopeita vaatekaupassa kävijöitä. Ei sinne tarvitse jäädä viettämään aikaa. Ap ei vain tunne tarpeeksi maisia, ja yleistää vastoin parempaa tietoaan.

Vierailija
20/67 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne naiset höpöjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme