Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksköhän en oo jaksanu tehä silmämeikkiä aikoihin

Vierailija
09.04.2015 |

Näytän paljo paremmalta ku teen silmämeikin. Huomasin eilenkin miten moni mies katsoi silläsilmällä, kun aiemmin paljon harvempi.. Ei oo ees iso vaiva ja näin iso muutos! Meikit on kyl ihania:D Rumasta ankanpoikasesta joutseneksi vartissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan edelleen samoin kuin 15-vuotiaana, en ole vain oppinut meikkaamaan "aikuismaisesti".. Olis jännää tietää miltä näyttäisi jos oikeasti osaisin meikata =D
Nyt mennään suht paksulla mustalla kajaalilla, ja vähän jotain luomiin.
En edes jaksa panostaa kun meikkaan. menee max 10min jos laitan jtn voidetta naamaan ja ripsariakin ja eyelineria yläluomiin....

Vierailija
2/5 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:07"]

Mä meikkaan edelleen samoin kuin 15-vuotiaana, en ole vain oppinut meikkaamaan "aikuismaisesti".. Olis jännää tietää miltä näyttäisi jos oikeasti osaisin meikata =D
En edes jaksa panostaa kun meikkaan. menee max 10min jos laitan jtn voidetta naamaan ja ripsariakin ja eyelineria yläluomiin....

[/quote]

Voi ei, tuo teini-iän meikkityyliin jämähtäminen on kyllä kamalaa. Usein teinit vielä meikkaavatkin ihan päin helvettiä. Mitä jos netistä katselisit meikkiohjeita ja erilaisia meikkityylejä? Oikeanlainen meikki kaunistaa, ruma meikki vain rumentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:14"]

[/quote]

Voi ei, tuo teini-iän meikkityyliin jämähtäminen on kyllä kamalaa. Usein teinit vielä meikkaavatkin ihan päin helvettiä. Mitä jos netistä katselisit meikkiohjeita ja erilaisia meikkityylejä? Oikeanlainen meikki kaunistaa, ruma meikki vain rumentaa.

[/quote] Njooh, opettelin silloin kaaauan sitten sen Smoky eyes-tyylin, enkä ole nähnyt syytä vaihtaa koska se sopii minulle, ja tyylilleni muutenkin =)
En ole muutenkaan kiinnostunut muodista, vaatteita ostan kirpparilta aina kun löytyy jotain mikä miellyttää silmää ja sopii kropalleni. En edes halua aikuistua jos olisi pakko luopua tyylistäni joka on edelleen rock/punk/goottimainen =)

Vierailija
4/5 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 16:14"]

[/quote]

[/quote] Njooh, opettelin silloin kaaauan sitten sen Smoky eyes-tyylin, enkä ole nähnyt syytä vaihtaa koska se sopii minulle, ja tyylilleni muutenkin =)
En ole muutenkaan kiinnostunut muodista, vaatteita ostan kirpparilta aina kun löytyy jotain mikä miellyttää silmää ja sopii kropalleni. En edes halua aikuistua jos olisi pakko luopua tyylistäni joka on edelleen rock/punk/goottimainen =)

[/quote]

Ok, en tarkoittanutkaan, että pitäisi omasta persoonallisesta tyylistä luopua tai juosta vain trendien perässä. Esim. rock- tai goottimeikki voi olla tosi hienosti ja taidokkaasti tehty. Lähinnä tarkoitin sitä, että teinit usein käyttävät ihan liikaa meikkiä, vääränlaisia tuotteita tai värejä, meikki on suttuinen, ei imartele kasvoja tms. Ja harvoin se, mikä näytti hyvältä 15-vuotiaalla, näyttää yhtä hyvältä enää 35-vuotiaalla, joten tietynlainen uudistuminen on ihan tarpeen välillä.

Vierailija
5/5 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä katso kukaan millään silmällä vaikka miten meikkaisin. Joten ihan sama olla meikkaamatta.

Tiedä sitten olenko niin ruma vai muuten vaan puusilmä. En ole koskaan elämässäni tuntenut, että minua katsottaisiin sillä silmällä. Noh naimisiin olen tästä huolimatta päätynyt niin väliäkö sillä sitten :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi