Miksi Mötley Cruen Tommy Leellä on ollut niin paljon kauniita naisia?
Vaikka hänellä on väkivaltatausta, alkoholiongelma ja c-hepatiitti?
Kommentit (141)
Kuka niistä muka on ollut koko suhteen tai "suhteen" ajan aidosti ja _luonnollisesti_ täysin kaunis?
Ja ukko itse on täysin pelle, kuten koko kliseinen ns. rokkikukko-skene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy kertoi kirjassaan miten lähti iskemään Pamelaa (oli selvittänyt tämän kuvauspaikan ja meni sinne). Laittoi päälle tarkoituksella paskaisimmat vaatteet, ei käynyt suihkussa ja tuliaisiksi vei seksiliikkeestä ostettuja seksileluja muovipussillisen.
Lopputuloksena naivat neljä päivää putkeen ja sen päätteeksi menivät naimisiin.
Että jos on bad boy, ei tarvitse paljoa välittää suihkusta tai sellaisista.
niin tommy kirjoitti kirjassaan, mites pamelan tarina, pam halus julkisuutta ja kola päissään nai hasselhofiakin
Vain joku idiootti viitsii lukea kirjaa Tommystä ja vielä uskoo lukemansa.
The Dirt-kirja oli aikanaan aikamoinen tapaus. Kuvaavaa, ettet ole siitä kuullut.
se netflix leffa o niin käsikirjotettu, ainoo mitä nauroin oli ozzy siinä
Ja se oli ainoa kohta, mikä meni totuuden mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se on?
Se jolla on isompi muna kuin sulla ja saa naisia.
Rikas.
Se on se syy, samoin kuin esimerkiksi seuraavilla:
Jack Nicholson, Eric Clapton, Leonardo Dicaprio, Bernie Ecclestone, Renny Harlin, Wayne Cretzky, Vince Neil, Lars Ulrich, Tom Cruise, Monacon prinssi Albert.
Millään muulla ei ole merkitystä, ei imagolla ei kikulilla ei ulkonäöllä.
Tosin kaikkihan me tiedämme tämän.
Joo tämä hänen itse tänään julkaisemansa kuva poistettiin internetistä? Nyt olisi ollut faktaa koosta tarjolla
Varsinainen syy ei ole Tommyssa joka vain käyttää tyrkyllä olevia tilaisuuksia hyväkseen. Perimmäinen syy on se kun naiset ovat hulluja ja kiimaisia. Vähä-älyisiä.
Naisen paikka on todellakin lastenkamari ja hellan äärellä, sillä muuten hän sekottaa yhteiskunnan sekoiluillaan.
Julkisuuden henkilö. Ei silloin tarvi kun olla ja kaataa naisia. Tämä ei onnistu nobodyiltä. Naiset hakee julkkiksia, Miehet mieluummin ei olisi kuuluisan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joo tämä hänen itse tänään julkaisemansa kuva poistettiin internetistä? Nyt olisi ollut faktaa koosta tarjolla
sain kuvakaappauksen :D
Jos joku sanoo, että Tommylla on keskiverto, elää aika harhoissa. Onhan tuo paksu, ja vähintään 20cm pitkä. Keskimitta lienee joku 13cm. Tosin ei koolla ole aidosti väliä, ainakaan mulle. Olen tuosta isompaa saanut, ei ollut kivaa.
Suomalainen missi ainakin vaikuttui:
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Suomalaismissi-Erika-Helinilta-28-yllatta…
Elvikselläkin riitti nuoria tyttöjä loppuaikoina, vaikka todennäköisesti ei pystynyt mihinkään pillerimäärän takia. Naiset eivät välittäneet, vaikka laski alleen ja välillä kulki vaipoissa. Oikeastaan Elvis oli surullisempi tapaus kuin monet heroiinia vetäneet. Steven Tyler on kertonut, että lentoemännät usein tarjoutuvat, vaikka Tyler ei ole enää nuorukainen.
Kyllä mä voisin Tommyn melaa testata. Mä vain en kelpaisi Tommylle koska olen tavis kasvoiltani ja reippaasti ylipainoinen. :D
Tommy Lee oli ihan hyvännäköinen nuorena. Siihen kun lisätään rock-tähteys ym avut, ei ihme, että naisia piisannut.
Naisissa on niin paljon tyhmiä jakorasioita.
Raha antaa valtaa, ja rahan perässä juokseviin tyhmiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen missi ainakin vaikuttui:
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Suomalaismissi-Erika-Helinilta-28-yllatta…
Eikö se jo riitä, että lähipiiri joutuu kärsimään näiden missien tyhmyydetsä, pitääkö sitä mennä lehtien palstoillekkin julistamaan?
Oli komea mies nuorempana, vähän liian iso kalu mun makuun.
Onpa karmean näköinen mies. Luulin transuksi.