Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin kyllästynyt rintakumiin,

Vierailija
09.04.2015 |

mutta vauva ei näköjään enää opi syömään ilman. Esikoisen kohdalla sain jättää rintakumin pois suunnilleen 6 kk:n kohdalla, mutta kuopus ei edes suostu ottamaan tissiä suuhunsa ilman rintakumia. Kuopuksen kireä kielijänne on varmasti vaikeuttanut hänen imemistään huomattavasti. Nyt imetys menee joskus ihan suhnuksi, kun vauva nappaa rintakumin irti ja alkaa venytellä sitä ja työntää suuhunsa. Aargh!

Mulla on siis semmoiset nännin, että pikkuvauvalta ei onnistu imeminen ilman rintakumia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan samaa,

harmitti tietty, mutta helpotti kuitenkin vauvan ruokintaa. Ja kasvaessaan, molempien kanssa pystyin jättämän kumit loulta pois.

Vierailija
2/2 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:02"]

Mulla oli aikanaan samaa,

harmitti tietty, mutta helpotti kuitenkin vauvan ruokintaa. Ja kasvaessaan, molempien kanssa pystyin jättämän kumit loulta pois.

[/quote]

Voi kun tämänkin kanssa onnistuisi! Vauva on nyt 10 kk. Joskus naamalla on oikein semmoinen WTF-ilme, kun yritän laittaa paljasta rintaa suuhun :D Toisaalta on tietenkin hyvä, että tämmöisiä apuvälineitä on olemassa, mutta haluaisin jättää tämän ajan jo taakseni...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla