Matkakuumetta?
Minne olet lähdössä? Onko kesän lomareissut varattu?
Itse olen lähdössä ainakin kerran etelään ja kerran jonnekin päin Suomea, mutta ideoita otetaan vastaan:
http://halvallamatkalle.blogspot.fi/
Kommentit (17)
On ja aina mullakin:)
Seuraava reissu 2 vkon kuluttua Berliiniin siipan kanssa kaksin, sitten pari työmatkaa (Aasiaan ja Baltiaan), sitten 1+3 vkoa euroopassa ja elokuussa taas viikon työmatka. Tuossa nyt ne mitkä on tiedossa. Viime pe tulin edelliseltä reissulta (työ/huvi).
Syksy näyttää vielä kovin kovin tyhjältä!
Voi kun te pääsette paljon.
Me olimme syksyllä Lontoossa ja loppukesästä Kroatiaan. Haluaisin vielä jonnekin muuallekin.
Millä rahoitatte reissunne? Käytättekö ed. kaltaisia tarjouksia?
mä olen ollut tänä vuonna gran kanarialla, tallinnassa, amsterdamissa ja suomessa. seuraavat matkat geneveen, tsekkiin, suomeen, islantiin. syys- ja joululomakohteet vielä auki.
t. ulkosuomalainen
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:33"]
Voi kun te pääsette paljon.
Me olimme syksyllä Lontoossa ja loppukesästä Kroatiaan. Haluaisin vielä jonnekin muuallekin.
Millä rahoitatte reissunne? Käytättekö ed. kaltaisia tarjouksia?
[/quote]
Selaan e-bookersia tai vastaavia sivuja ja bongailen reissuja. Kaikki ei ole halpoja - esim 4 hengen 3 vkon Sisilian matka tulee maksamaan n 5000€ kaikkineen (tuliaiset ja 2x pvässä ulkona syömiset mukaanluettuina) koska majoitumme hyvissä huviloissa joissa on omat uima-altaat tai oma ranta. Viikon matka Skotlantiin on kaikkineen alle tonnin per nuppi ja Berliinin reissu n 300€ per nuppi pitkä vkl (tytär oli viikon Berliinissä 350€ + ruuat ja ostokset).
Lomarahat, bonukset, säästöt -kaikki menee reissuihin. Tytär varasi juuri 15 pv Barbadoksen reissun 1300€ ja vielä erinomaisessa resortissa.
mulla all incl. on lomaa
ei tartte etsiä ravintolaa 2 kertaa päivässä
Missä välissä ehditte töihin jos noin paljon reissaatte?
Tavallinen alemman keskiluokan työmyyrä: yks Ruotsin reissu on varattuna. Kesällä lomailen Suomessa.
Just tuo minuakin askarruttaa. itselläni 4 viikon kesäloma plus lapset niin ei millään ehditä reissaamaan noin paljon :(
Työttömät? opettajat?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:47"]
[/quote]
6 vkoa tulee ihan normilomista eli 4 kesälomaviikkoa ja 1 talvilomavko joka jatketaan pyhillä. Pitkiin viikonloppuihin otan tunnit ylitöistä. Työ liittyy matkustamiseen.
3
hyvin ehtii, kun on arkipyhiä ja pitkiä viikonloppuja
vaikka kokopäivätyössä olenkin
t. 5
Viime vuonna tuli heitettyä 6 ulkomaanmatkaa, iski krooniselle kuumeilujalle jo väsy..pitkät lentomatkat aaarg! 3 vkoa sitten tulin nykistä ja kahden viikon päästä viikon reissu budabestiin, heinäkuussa kreikka, ei enempää tänä vuonna.
Kesäkuussa Azoreille kymmeneksi päiväksi koko perhe. Yhden vkl vietimme miehen kanssa jo Riikassa aikaisemmin tänä vuonna. Muita reissuja ei ole tänä vuonna mahdollista tehdä koska minun raskaus ja opiskelut ja miehen työmäärä.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:47"]
[/quote]
Hyvin ehtii. Yksityisyrittäjyyden etuja. Saa itse päättää lomistaan ja ajankohdista. 5-6 lomamatkaa vuodessa on meille ihan vakio. Joskus ollut jopa 8. Viikon mittaiset lomamatkat meillä aina.
Kesällä menee lomat niin ristiin että mennään vain Tallinnaan ja tehdään Suomessa jotain pikkureissuja. Syksyllä johonkin päin eteläistä eurooppaa muutamaksi päiväksi. Jouluna sitten johonkin. Aina ajateltavissa Berliini, Barcelona, Italiassa mikä paikka vaan, Moseljoen laakso..... Jos haluaa halvalla hyvää niin Gdansk
Syyskuussa lähdetään jonnekkin välimerelle. Ei olla vielä matkaa varattu, harkinnassa Turkki, Kypros tai Rodos.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 15:12"]
On ja aina mullakin:)
Seuraava reissu 2 vkon kuluttua Berliiniin siipan kanssa kaksin, sitten pari työmatkaa (Aasiaan ja Baltiaan), sitten 1+3 vkoa euroopassa ja elokuussa taas viikon työmatka. Tuossa nyt ne mitkä on tiedossa. Viime pe tulin edelliseltä reissulta (työ/huvi).
Syksy näyttää vielä kovin kovin tyhjältä!
[/quote]
Unohdin ihan - talvella Thaimaahan.
On ja aina. 24/7. Osa kesän matkoista on jo ostettu. Jokunen vielä hakusessa. Toukokuussa Rodos ja heinäkuussa Kreeta. Elo-syyskuun vaihteessa jonnekkin ja luultavasti Sunny Beach.