Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonhallinnan tärkein oppi

Vierailija
25.12.2021 |

Ratkaisevaa ei ole se, miten syö joulun ja uudenvuoden välillä, vaan se, miten syö uudenvuoden ja joulun välillä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta

Vierailija
2/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin joulu on noin lyhyt. Minä aloittelen pikkujouluilla ja turtuilla jo lokakuussa ja joulun jälkeen tyhjennän kaupat vielä alennus suklaasta. Kyllä siinä kiloja ehtii tulla.

Vierailija
4/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella päivällä on ihan yhtä suuri merkitys.

Vierailija
5/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin joulu on noin lyhyt. Minä aloittelen pikkujouluilla ja turtuilla jo lokakuussa ja joulun jälkeen tyhjennän kaupat vielä alennus suklaasta. Kyllä siinä kiloja ehtii tulla.

Minä en kiloja kartuta noin ravinnottomalla mässyllä. Sokerissa ei ole mitään ravintoa niin että läskiä ei sellaisella kannata hankkia. Elimistö on tulehdustilassa ihan turhaan. Olen reilusti ylipainoinen ja tulehdusarvo oli 6 kun se mitattiin. Syön terveellistä ruokaa mutta liikaa, enemmän mitä kulutan. Meillä ei ole suklaata eikä torttuja edes jouluna. Tein kasvis ruuat itselleni ja intohimoni ovat juustot mitä koitan vähentää ja siirtyä vähä rasvaisempiin vaikka ei ne niin hyviä ole. Katson kaikista tuotteista sen sokeri prosentin ettei mene tietyn yli. Karkki päivä on hyvin harvoin enkä enää pysty niitäkään paljoa syömään kun alkaa äkkiä äklöttämään kun on totutellu sokerittomaan diettiin. 

Vierailija
7/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu vaan ei halua tälläkään lyhyellä aikavälillä turhia ylimääräisiä kiloja kantaakseen.

Onneksi itse inhoan kaikkea makeaa, niin ei tule tänäkään aikana kiusauksia ainakaan niiden suhteen.

Lahjaksi ehkä joskus ostan, vaan itse en niitä lahjaksi huoli tai syö.

Vierailija
8/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka aamu puntarilla. Jos lukema on yli 52 kg, on otettava itseä niskasta kiinni.

Vierailija
9/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonhallinnan voi aloittaa aina vasta huomennakin.

Vierailija
10/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/12 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up