Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei päästä baariin

Vierailija
09.04.2015 |

Elikkä siis,Mieheni ei päästä minua baariin kavereideni kanssa koska ajattelee että 'huoraan" siellä ja petän häntä. Hän kuitenkin itse käy 3-4 kertaa kuukaudessa baarissa ja yleensä juo sitten sen 2-3 päivää putkeen. En ole ikinä pettänyt tai tehnyt mitään sellaista miksi mieheni ei voisi luottaa minuun,hän on itse pettänyt minua aiemmin niin mietin että voiko tässä nyt sitten olla kyse siitä että hän pelkää että kostan tms? Olen niin raivoissaan tästä tilanteesta koska eihän minun aikuisena ihmisenä tarvis kysyä mieheltäni että pääsenkö baariin??! Ja meillä on 10 kuukautinen tytär niin en ole päässyt raskauden ja synnytyksen jälkeen tuulettumaan kuin kerran ja hän on mennyt ja tullut miten haluaa. Mitä mieltä olette? Mitä mun pitäis tehdä tässä tilanteessa?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä baarissa teet kun sulla on mies? Etsit vaihtelua vai miehesi kanssa kimppaa?

Vierailija
22/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikei . Naiset on kotona ja nätisti. Kun lapsi on vuoden, voit ehkä käydä jos tulet kotiin ennen kahta.

Näin meillä.

Miehesi läträä liikaa viinalla myös.

M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF? Avaat oven ja lähdet ja sitten huomenna ilmoitat että se on ero. Ihan sairasta tuollainen toisen määräily.

Vierailija
24/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole määräilevää miestä.

Vierailija
25/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä sairaita narsisteja löydätte? Suomalaiset miehet pitäisi kaikki pieksää henkihieveriin.

Vierailija
26/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä olen monesti ihmetellyt, miksi monet naiset menevät naimisiin ja tekevät lapsen, vaikka aikaisemminkin on ollut nähtävissä, että kaveri on viinaan menevä täys mulkero. Onko tässä taas se epärealistinen toive, että uskotaan avion myötä miehen muuttuvan...

Vierailija
27/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tossun alla? Juokse nainen juokse!

Vierailija
28/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä olen monesti ihmetellyt, miksi monet naiset menevät naimisiin ja tekevät lapsen, vaikka aikaisemminkin on ollut nähtävissä, että kaveri on viinaan menevä täys mulkero. Onko tässä taas se epärealistinen toive, että uskotaan avion myötä miehen muuttuvan...

Kyllä se näin menee. Jos naiset johtaisivat tätä maailmaa niin oltais kaikki kuoltu jo satoja vuosia sitten.

Vierailija
29/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tulisi mieleenkään kysyä LUPAA mieheltä yhtään mihinkään menemisiini. Ei h*lvetti! Oletko sä joku lapsi AP?!? Mistä näitä tyhmiä ihmisiä sikiää! Aikuiset ihmiset olette molemmat ihan sekaisin sinä ja miehesi!

Vierailija
30/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero välittömästi. Lähdet sinne baariin tänään ja huomenna eroat.

Vierailija
31/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö joku tosissaan mieheltä lupaa lähteä ulos? Hahahaha 😂😂😂

Vierailija
32/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkus lähdet vaan? Sinä siihen mitään lupia tarvitse.

Vierailija
33/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia menit tekemään lapsen luonnevikaisen mulkun kanssa?

Vierailija
34/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä mitä ne varatut baareista hakee?

Vierailija
35/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä mun pitäis tehdä tässä tilanteessa?"

Nostaa kytkintä tai näyttää ovea.

Vierailija
36/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä mitä ne varatut baareista hakee?

Tämä. Moni pettäminen on seurausta tyttöjen illasta baarissa.

Jos pitää tuulettua niin voi mennä vaikka kävelylle tai uimahalliin ystävän kanssa. Tai kahvilaan rupattelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän