Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te entiset masentuneet olette parantuneet masennuksesta?

Vierailija
09.04.2015 |

Miten kehtaatte katsoa ihmisiä silmiin tai mennä töihin kun kaikki ajattelee että kotona vaan olitte laiskana. Miten yhtäkkiä pystyitte ottamaan itseänne niskasta kiinni ja tekemään asioita. Mitä jos tulee uusi masennus?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:52"]Päätin vaan tietoisesti vaihtaa suhtautumistapaa ja asennetta positiivisemmaksi ja rohkeammaksi sekä ruokavalion terveellisemmäksi. Vaikeaa oli ja jaksaminen ei meinannut riittää, mutta väkisin vaan. Jo parissa viikossa alkoi helpottaa.

Ei se ollut mikään onnekas taikasauvan isku, joka paransi minut, vaan vaikea, työläs, tietoinen päätös jossa on pitänyt pysyä. En tiedä miten pystyin siihen, päätin vaan, että en minä tälläkään tavalla halua loppuelämääni viettää ja maailmassa on paljon ihmisiä, joille tapahtuu ihan yhtä kurjia ja kurjempiakin asioita kuin minulle ja silti he jaksavat olla positiivisia, joten miksi minäkin en.

Minä itse tiedän, että olin masentunut enkä laiska, joten ei sillä ole mitään väliä mitä muut ajattelevat siitä.

Enkä usko, että masentuisin enää niin pahasti, koska olen ymmärtänyt, että kaikki on kiinni vaan siitä omasta ajatustavasta ja suhtautumisesta. Asioiden ei ole pakko antaa lannistaa.
[/quote]

Monelle tämä viesti on myrkkyä. Varsinkin niille, jotka haluavat sääliä ja huomiota masennusoireiden varjolla. Masennus lähtee, jos vain itse haluaa niin.

Nim. Merk. Kokemusta on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän