Täti tuli äsken vastaan heijastinvaljaissa :))
Jalkakäytävällä. Pelkää varmaan kauheasti että täällä Espoossa joku ajaa päälle kun ei näe keskellä kirkasta päivää 😁
Kommentit (73)
Minä olen 50 v ja kuulen auton tulevan ja näen erittäin hyvin ne sokaisevat valot. Ihmettelen todella ihmisiä jotka ehdoin tahdoin astuvat autojen eteen ja luottavat johonkin kamalaan Kiinassa tehtyyn heijastinturhakkeeseen.
Enkä eläessäni ole nähnyt auton ajan jalkakäytävällä.
Jos joku tulee päin, kannattaa väistää eikä pysähtyä seisomaan. Jos niiltä turvonneilta nilkoiltanne pystytte.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 50 v ja kuulen auton tulevan ja näen erittäin hyvin ne sokaisevat valot. Ihmettelen todella ihmisiä jotka ehdoin tahdoin astuvat autojen eteen ja luottavat johonkin kamalaan Kiinassa tehtyyn heijastinturhakkeeseen.
Ei kaikkialla ole jalankulkijoille omia kulkuväyliä. Meilläpäin on tienpätkä, jossa porukka vetää tienreunassa yksin, kaksin tai koirien kanssa ja autoilla on 80 rajoitus. Tulee pahaa jälkeä, jos osuu.
Vierailija kirjoitti:
Missä perähikiällä asut, jos et ole koskaan ähnyt autojen ajavan jalkakäytävällä? Nykyään tuokin on entistä yleisempää. On siellä kuoliaaksi ajettu https://yle.fi/uutiset/3-11056363
Varmaan tähän voi soveltaa 80-luvulla autokoulun opettajan heittoa "Ei teiltä tule kukaan hautausmaalla kysymään tulitko oikealta" hieman eri muotoon "Ei teiltä tule kukaan hautausmaalla kysymään, että ylititkö tietä suojatien kohdalta".
Onhan toisilla liikkujilla omat velvollisuutensa, mutta siihen, että ne noudattavat liikennesääntöjä ei pidä luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä perähikiällä asut, jos et ole koskaan ähnyt autojen ajavan jalkakäytävällä? Nykyään tuokin on entistä yleisempää. On siellä kuoliaaksi ajettu https://yle.fi/uutiset/3-11056363
Muista hamstrata vessapaperia ja koota 2 kk kotivara sotaa varten!
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tulee päin, kannattaa väistää eikä pysähtyä seisomaan. Jos niiltä turvonneilta nilkoiltanne pystytte.
Erikoista että täti-ihmiset käyttäytyy kuin eläimet, ne jähmettyy kun näkee jonkun tulevan
😆
Ne on just sellasta kiinakrääsää mitä ei kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Aika pahasti voi käydä myös jos jää polkupyörän alle. Esim. 120 kg painava möhkäle iskeytyy jalankulkijan selkään 40 km/h nopeudella.
Oletko varma, että oli täti? Noissa valjaissa nuoretkin näyttää ihan keski-ikäisiltä, kunnes näkee naaman
Katkerat tädit on poistaneet viestejä välistä ihan pillu hiekasta verillä 😆. Ne on silti luettavissa kommenteissa.
5-/5. Hyvä muuten, mutta aihe oli ihan liian helppo ja varma tapa saada palstailijoiden suut vaahtoon. Olisit lisäksi voinut osallistua tähän ketjuun vähän aloitusviestiä enemmänkin. Mutta muuten hienoa, sait paikalle sekä muita trolleja että suivaantuneita naisia ja närkästys jatkui läpi sivujen niin kovana, että edes lähes poikkeuksetta esiintyvää sivuraiteille siirtymistä ei ole tapahtunut.
Miinus tulee siis siitä, että tämä oli vähän liian varma nakki
???
Onhan toi naurettava väite, että nykyään pysähdellään jalkakäytävällä, mutta ei ennen koskaan. Oma äiti oli "sodankokenut tantta".