Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan lapsiani, mutta tulen just hulluksi :'(

Vierailija
09.04.2015 |

atoopikko heräsi kolmelta raapimaan, TAAS ja vviideltä toinen alkoi kiljua äitiä kun näki pahaa unta. TAAS. En saa enää nukuttua ja kello soi kuudelta. Olen väsyneet pi kuin vastasyntynyt kainalossa synnäriltä kömpinyt!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kamalaa tuo yöheräily ja unettomuus. Pikkulapsiajan kamalin asia. Meillä oli pari vuotta sitten tuollaista ja melkein sekosin kun 1v. heräsi monta kuukautta tunnin väein yöllä itkemään. Nyt on vihdoin rauhoittunut ja olen kuin uusi ihminen kun saan nukkua. Se on valitettavasti vain käytävä läpi ellei joku voi herätä puolestasi. Miehesi ja sinä nukkumaan toiseen huoneeseen korvatulppien kanssa?  Tsemppiä!

Itse heräsin aamuyöstä murehtimaan miehen isää jonka kanssa miehellä oli eilen ruma tappelu jossa sanoi että ei halua enää koskaan nähdä häntä. Kaikki muut nukkuu ja minä valvon. :(

Vierailija
2/4 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan niin sympatiat :) itsekin herään öisin kutinaan ja raapimiseen ja siinä on vaikea itsekin nukkua...

En osaa muuta auttaa kuin että tämä on nyt tämä tilanne ja vuoden päästä tilanne on ihan toisenlainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mie konstin keksin, nakkaa vaan numeroa nii mietellää yhes!

Vierailija
4/4 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppauksesta teille :-) mies tosiaan puskee yöbuoroj eli tulee kotiin nukkumaan kun vien lapset ja lähden töihin....
! 7 v on tähän asti nukkunut hyvin, mutta noin noin 2kk sitten alkoivat pahat unet ja 3v on ollut atoopikko aina, viime talvena vain pääsi pahaksi ! On kokeiltu kymmeniä rasvoja, pidetty viljattom dietillä jne mutta juurikaan helpotusta ei ole tullut. Päivisin pärjää hyvin, mutta öisin alkaa hillitön kyhnytys!

Ap