Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen kun kaikki muut nukkuvat ja olen vieraana?

Vierailija
25.12.2021 |

Valvoivat myöhään, en saanut unta.
Nyt en saa nukuttua.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie keittäisin itelleni kahveet ja sanoisin siteen väen herättyä, että olen tottunut aamukahviin. Varmaan sen verran tuttu siellä olet, kun kerran yönkin vietit.

Vierailija
22/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potki ylös, ei keskellä päivää tarvii nukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumenna sytkärillä palovaroitinta ja ryntää sitten ihmettelemään huutavaa laitetta isäntäväen kanssa

Vierailija
24/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato kotain leffaa tai lähde ulkoilemaan.

No tv on heidän lähellä, en voi avata.

En halua kylmään, on nälkä ja ikävä olo.

Mikä estää lähtemästä kotiin?

Vierailija
25/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota poskeen nukkuvalta.

Saa ihanan herätyksen.

Vierailija
26/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ärsyynnyn, jos joku pomppaa pystyyn klo 8 vaikka alkoholipitoisen illan jälkeen ja herättää vielä muut. Itse haluaisin nukkua ainakin sinne klo 10. Ja vaikka muut (etenkin isäntäperhe) nukkuisi vielä silloin klo 10 jälkeenkin, niin se olisi jotenkin rentoa/helpottavaa.

Vierailija
27/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieraita otetaan, heistä huolehditaan. Sulla on kyllä törpöt isännät nyt. Ainakin illalla sovitaan aamusta, miten toimitaan jos sattuukin että nukkuvat itse myöhempään. Kerrotaan että kahvia saa tietenkin keittää ja syömistä ottaa vapaasti. Tämän takia en mene yöksi muille kuin siskolleni tai jollekin muulle jonka luona tällaista ei tapahdu. Joskus ollut itsekin nälissään kun kaverit eivät itse syö aamupalaa. Meinasivat sitten että muu maailma toimii samoin eikä vieraille tarjota mitään syömistä. Hohhoijaa 😒

Vierailija
28/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee isäntäväen makuuhuoneeseen, avaa verhot ja isoon ääneen paasaa, että ei täällä puoleen päivään nukuta. Sen jälkeen ala imuroida tai tyhjätä tiskikonetta kolistellen ja kilistellen mahdollisimman paljon.

Vierailija
29/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hungergames kirjoitti:

Jos vieraita otetaan, heistä huolehditaan. Sulla on kyllä törpöt isännät nyt. Ainakin illalla sovitaan aamusta, miten toimitaan jos sattuukin että nukkuvat itse myöhempään. Kerrotaan että kahvia saa tietenkin keittää ja syömistä ottaa vapaasti. Tämän takia en mene yöksi muille kuin siskolleni tai jollekin muulle jonka luona tällaista ei tapahdu. Joskus ollut itsekin nälissään kun kaverit eivät itse syö aamupalaa. Meinasivat sitten että muu maailma toimii samoin eikä vieraille tarjota mitään syömistä. Hohhoijaa 😒

Miksei vaan lähde heti herättyä kotiin syömään tai johonkin muualle, jos ei ole aamupalaa tarjolla?

Vierailija
30/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi talonväestä nousi jalkeille vähän aikaa sitten.

Vierailija
31/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hungergames kirjoitti:

Miksei vaan lähde heti herättyä kotiin syömään tai johonkin muualle, jos ei ole aamupalaa tarjolla?

Olen kaukana maaseudulla.

Vierailija
32/32 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese peppusi isäntäväen hammasharjoilla.

Väännä tortut keittiön pöydälle ja syytä siitä koiraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi