Kevät tullut, bongasin tänään laser skaterin
Varma kevään merkki! Näin hänet elielin aukiolla tänään 19:30 aikoihin.
Ootteko muut päässeet tutustumaan tähän Helsingin supersankariin? :D
Kommentit (12)
En valitettavasti ole, ja tämä selittyy pitkälti sillä, etten asu Helsingissä. Mutta olen lukenut hänestä joskus Imagesta. Olisi kyllä hauska törmätä häneen joskus, kun olen Helsingissä.
Skeitteri on legenda. Vieläkin yhtä vähissä vaatteissa?
Nuorallakävelijää en ole vielä nähnyt!
Ja skatteri tänään perusvaatteissaan eli valkoisissa kalsareissa ja vaimarissa, vaikka ulkona oli ehkä 5 astetta lämmintä. Eteneminenkään ei varmaan ollut kovin helppoa tuossa tuulessa :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:52"]Varma kevään merkki! Näin hänet elielin aukiolla tänään 19:30 aikoihin.
[/quote]
WHAAAT???
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:52"]Varma kevään merkki! Näin hänet elielin aukiolla tänään 19:30 aikoihin.
[/quote]
WHAAAT???
[/quote]
Googleta :)
Se on niin mahtava tyyppi. Herättää kyl vaatteillaan paljon huomioo keskustas. Aina samat vaatteet, onko hän sillä monta samanlaista vaatekertaa?
Näin hänet varmaan pari vuotta sitten talvella Rautatientorin jäällä. Mulla on sellainen muistikuva, että hänellä oli jopa pienet lahkeet shortseissaan sillä kertaa, mutta hämmennyin siitä asusta silti erityisesti koska oli kuitenkin talvi.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 01:29"]
Näin hänet varmaan pari vuotta sitten talvella Rautatientorin jäällä. Mulla on sellainen muistikuva, että hänellä oli jopa pienet lahkeet shortseissaan sillä kertaa, mutta hämmennyin siitä asusta silti erityisesti koska oli kuitenkin talvi.
[/quote]
Pitää vielä korjata, että en muista oliko hänellä oikesti lahkeita, ihan vain etten levitä täällä vääriä tietoja hänen pukeutumisestaan. :P
Näin laserskaterin ensimmäisen kerran kun olin 14-vuotias ja kävin keskustassa tanssiharkoissa pari kertaa viikossa. Näin sen muutaman viikon aikana melkein joka kerta kun olin keskustassa ja olin jo ihan paniikissa, että mikä ihmeen sekopää mua seuraa :D
Nykyään häneen törmääminen on päivänpiristys!
https://m.facebook.com/Laserskater?refsrc=https%3A%2F%2Ffi-fi.facebook.com%2FLaserskater sil on FB sivutkin!!
Onko se nuoralla kävelijä jo ilmestynyt keskustaan?