Tunnetteko ihmistä jonka puhe on teille yhtä sanahelinää?
Sanotaan asioita, lupaillaan, olet tärkeä, olisi kiva nähdä pitkästä aikaa. Todellisuudessa sanat ja teot on päinvastaisia. Vain kaunista puhetta pidetään yllä mutta ei tehdä asioita niiden mukaisesti. Turhauttaa tämmöinen käytös, eikä pysty luottamaan.
Kommentit (12)
Kirkkoherrat, papit, poliitikot, johtajat.....
Vierailija kirjoitti:
Tällainen ystävä löytyy ja mun oma mieskin tuntuu olevan tuttavilleen vähän tällainen, en ole ajatellut että mulle olisi. Hirveästi innostuvat ja ovat tohkeissaan mistä tahansa ideasta, kaikkeen vastataan tottakai, lupaudutaan avuksi vaikka mihin ja sitten asia unohdetaan tai "unohdetaan". Asioita ei mietitä konkretian ja realiteettien tasolla lainkaan silloin kun suostutaan, vaan sanotaan kyllä ihan kaikkeen.
Uusia mahtavia ystäviä löytyy, joiden kanssa suunnitellaan jo kesäreissuja ja yhteisiä bisneksiä - ja kun viikon päästä osoitan kadulla, että hei tuolla se uusi tyyppi menee, niin kysytään äimän käkenä, että kuka. Ei muisteta koko ihmistä, vaikka kertaan koko jutun!
Olen ystävän ja miehen touhuja seuratessa miettinyt, jättävätkö tarkoituksella muita pulaan ja teeskentelevät innostunutta. Vaikuttaa kuitenkin, että eivät. Minusta tuntuu, että he vain haluavat olla ihmisille mieliksi sanomalla kaikkeen kyllä ja innostuvat toisen kanssa yhdessä, ovat täysin sen toisen mielialan vietävissä. He eivät jotenkin ole lainkaan kiinni todellisuudessa asioita lupaillessaan. Kuin mania iskisi, kun voi sanoa toiselle kyllä ja mielikuvitus pääsee laukalle.
Todella rasittavaa ja pidän tällaisia ihmisiä kyllä hyvin yksinkertaisina. Toinen vaihtoehto tietysti olisi, että ovat vain itsekkäitä huiputtajia, jotka eivät tippaakaan vältä muista.
Samanlaista itsekin huomannut. Ja että löytää uusia kavereita, otetaan heistä hyöty mitä sillä hetkellä tarvitaan ja sitten heivataan. Löytyy taas uusia. Ja osataan ns kosiskella ja miellyttää että saa toisen siihen mukaan mutta sitten ei tarvitakaan enää. Annetaan ymmärtää että toinen on tärkeä, huippu tyyppi. Tunteiden hyväksikäyttöä. Ap
Juttelin kerran Matti Vanhasenkanssa eräästä asiasta. Innostui, (näytteli) ja nyökytteli kovasti sanoi että hän tulee tekemään kaikkensa että nyt lähtee iso pyörä pyörimään. Ikinä ei palannut asiaan todennäköisesti valehteli ihan pokkana.
No joskus on vähän ahdistavaa kun joku haluaa suunnitella ja tehdä ja itse ei varsinaisesti halua niihin suunitelmiin mukaan.
Joo mun exä oli tällainen jonka sanomisiin ei voinut yhtään luottaa
Viidettä kertaa samaa juttua kertovan jutut ovat niin...
No feministit ovat ajaneet itsensä tälläisiksi. Epäloogiset ja agressiiviset yhteiskuntarauhaa heiluttavat kampanjat ovat oiva keino tähän. Wokeilijat ovat samassa veneessä ja hallituksessakin on onnistuneita. Esim Ohisaloa ei oikein voi ottaa vakavasti missään, eikä Marin oikein vakuuttanut altistuneena juhliessaan arvojohtajalta, tai edes pääministeriltä, vaan teiniltä. En usko että bile-ilmarin sanatkaan päähäni jäisivät. Omilla teioillaan pystyy vaikuttamaan siihen ottaako ihmiset sinut vakavasti vai pitävätkö vitsinä.
Ylempi esimies. Lissun lässyn. Onneksi lähiesimies on erilainen.
Kamalia ihmisiä. Jää arvoton olo.
Tällainen ystävä löytyy ja mun oma mieskin tuntuu olevan tuttavilleen vähän tällainen, en ole ajatellut että mulle olisi. Hirveästi innostuvat ja ovat tohkeissaan mistä tahansa ideasta, kaikkeen vastataan tottakai, lupaudutaan avuksi vaikka mihin ja sitten asia unohdetaan tai "unohdetaan". Asioita ei mietitä konkretian ja realiteettien tasolla lainkaan silloin kun suostutaan, vaan sanotaan kyllä ihan kaikkeen.
Uusia mahtavia ystäviä löytyy, joiden kanssa suunnitellaan jo kesäreissuja ja yhteisiä bisneksiä - ja kun viikon päästä osoitan kadulla, että hei tuolla se uusi tyyppi menee, niin kysytään äimän käkenä, että kuka. Ei muisteta koko ihmistä, vaikka kertaan koko jutun!
Olen ystävän ja miehen touhuja seuratessa miettinyt, jättävätkö tarkoituksella muita pulaan ja teeskentelevät innostunutta. Vaikuttaa kuitenkin, että eivät. Minusta tuntuu, että he vain haluavat olla ihmisille mieliksi sanomalla kaikkeen kyllä ja innostuvat toisen kanssa yhdessä, ovat täysin sen toisen mielialan vietävissä. He eivät jotenkin ole lainkaan kiinni todellisuudessa asioita lupaillessaan. Kuin mania iskisi, kun voi sanoa toiselle kyllä ja mielikuvitus pääsee laukalle.
Todella rasittavaa ja pidän tällaisia ihmisiä kyllä hyvin yksinkertaisina. Toinen vaihtoehto tietysti olisi, että ovat vain itsekkäitä huiputtajia, jotka eivät tippaakaan vältä muista.