Mikä näistä hiusväreistä sopii minulle parhaiten? (Kuva)
Mikä näistä väreistä sopi parhaiten? Tumman ruskea, ruskea, punainen, blondi?
Kommentit (64)
Punainen sopii sinulle todella hyvin.
Joo, kiitos vastauksista! Mutta ehkei siiliä kuitenkaan ;) -AP
Toinen yläriviltä. Jokin tuhkainen, neutraali sävy, vaaleimmillaan "dirty blonde".
tummanruskea tai ruskea, ainakin noiden kuvien perusteella!
Ehdottomasti ruskea, ja pitkänä. Olet kaunis.
Noi kuvat vähän hämäävät kun kuvan valotus tai lähinnä se minkäväriseltä iho ja silmät niissä näyttävät vaikuttaa niin paljon. Ruskea ja alarivin punainen näyttävät mun mielestä parhailta, musta, vaalea ja ylärivin kylmä punainen sopivat huonoiten. Tosin toisen sävyinen tai hieman tummempi vaalea voisi varmaan sopia hyvin.
Ehdottomasti ruskea, mutta ei liian tumma! Ehkä tuo ylhäältä (tai alhaalta ) toinen vasemmalta hieman vaaleammilla luonnollisilla raidoilla?
Rakastan punapäitä, ei ehdottomasti tuo alarivin luonnonpunainen väri on suosikkini. Olet tosin niin kaunis tyttö, että kaikki sävyt näyttävät hyviltä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:50"]Mikä näistä väreistä sopi parhaiten? Tumman ruskea, ruskea, punainen, blondi?
http://aijaa.com/oWOJCV
[/quote]
Ehdottomasti punainen.
Alarivin keskimmäiset, en osaa päättää kumpi. Ehkä vasen voittaa millillä. Vaalea tekee jotenkin vähän valjun ja kelmeän, musta väri jotenkin kovan ja vie kavoilta väriä. Vaikka nuo kaikki värit sulle istuukin, ei sillä :) Kivat hiukset sulla, (toivottavasti) tuollaisia olen kasvattamassa itsekin :)
Millä värillä saa tuon alarivin punaisen aikaiseksi? Tahtoo!
Alarivin toinen vasemmalta, se on tosi nätti. Epäilen kuitenkin, ettei kirjoittaja ole kuvien henkilö.
Ruskeat, suosikki on alarivin 2. vasemmalta. Myös tummanruskea sopii hyvin.
Miksi varastat venäläisen naisen kuvia?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:50"]Mikä näistä väreistä sopi parhaiten? Tumman ruskea, ruskea, punainen, blondi?
http://aijaa.com/oWOJCV
[/quote]
Ehdottomasti punainen.
[/quote]
Juuri näin.
Toinen oikealta, sekä ala- että yläriviltä. Tuo lämpöä ihosi väriin.
Kiitos kaikille vastauksista. Taidan kuitenkin ajaa siilin
Ap