Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle rakastajatar omaa perhettä tärkeämpi

Vierailija
17.12.2014 |

Miehellä on on sivusuhde ja olen katsonut sitä läpi sormien. Nyt tilanne se, että tuohon naiseen menee rahaa ja oma perhe kärsii. Meillä on kolme pientä lasta ja eri tilit, mutta joulukin olisi jäänyt tulematta ruokineen ja lahjoineen ellen itse olisi varautunut ja isovanhemmat auttaneet. Mitä tällaiset miehet miettivät ja varsinkin se nainen, joka on itse työssä ja saa kunnollista palkkaa? Itse valmistun kohta ja kunhan saan työtä niin eroan ja otan lapset mukaani.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:59"]

Miehellä on on sivusuhde ja olen katsonut sitä läpi sormien. Nyt tilanne se, että tuohon naiseen menee rahaa ja oma perhe kärsii. Meillä on kolme pientä lasta ja eri tilit, mutta joulukin olisi jäänyt tulematta ruokineen ja lahjoineen ellen itse olisi varautunut ja isovanhemmat auttaneet. Mitä tällaiset miehet miettivät ja varsinkin se nainen, joka on itse työssä ja saa kunnollista palkkaa? Itse valmistun kohta ja kunhan saan työtä niin eroan ja otan lapset mukaani.

[/quote]

Ei se nainen ole sulle luvannut mitään, joten kohdista se vihasi nyt vaan siihen mieheesi. En ymmärrä, miten joku voi tuollaista miestä edes katella. Rahan takia? Kyllä työttömänäkin pärjää, en alkaisi itse olemaan rahan takia kenenkään kuspäämiehen kanssa.

Vierailija
2/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin taloudellisesti toimeen kyllä paremmin ilman miestäni sillä joudun kustantamaan aivan liian paljon yksin perheen kuluista. Mitään säästöistä ja perintörahoista minun säästöjä ja perintöjä siis ei ole enää jäljellä, joilla opiskelin ja sain pidettyä talouden hallinnassa. Mies lupaa muuttua ja muuttaa tapansa, mutta ei näytä pystyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen mennä heti kun saat raha-asiat kuntoon. Sitten lypsät kunnon elarit tuollaiselta nilkiltä. Kolmen lapsen isä, eikä tippaakaan vastuuntuntoa.... Huh!

Vierailija
4/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:06"]Tulisin taloudellisesti toimeen kyllä paremmin ilman miestäni sillä joudun kustantamaan aivan liian paljon yksin perheen kuluista. Mitään säästöistä ja perintörahoista minun säästöjä ja perintöjä siis ei ole enää jäljellä, joilla opiskelin ja sain pidettyä talouden hallinnassa. Mies lupaa muuttua ja muuttaa tapansa, mutta ei näytä pystyvän.
[/quote]

Lupaa muuttua? Mutta kuten sanoit niin hyväksyt kuitenkin. Eihän se mies tietenkään mitään tee. Nakkaa pihalle, mieluiten heti kun joulukin on, niin jos te hänelle merkkaatte paljon niin kyllä mies naikkosen heivaa elämästänne. Hyi mua ällöttäisi

Vierailija
5/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähänhän on helppo ratkaisu: se rakastajatar voi muuttaa teille! Hän tuo taloon palkkansa ja voit aina jättää lapset hänen hoitoonsa. Mies ja rakastajatar voivat asua yhteiseissä huoneessa ja sä toisessa, kun et muutenkaan miehestäsi tunnu välittävän, rahasta vain.

Vierailija
6/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap, sä hoidat asian järjellä. Tuo vaatii kovapäisyyttä ja tunteiden siirtämistä syrjään, mutta itse tekisin vastaavassa tilanteessa samoin.

Vierailija
7/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tuntuu olevan raha perheonnea tärkeämpi asia.

Vierailija
8/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:24"]

[/quote]

Mitä muuta ap tuossa tilanteessa voi, kuin katsoa lasten ja itsensä takia eteensä myös taloudellisessa mielessä? Asennetta tuo vaatii. Toivottavasti et katkeroidu ap.

Vierailija
9/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä naisen tuossa tilanteessa pitäisi tehdä? Istua kerjuulla kodin edessä? Tottakai ap:n on mietittävä lastensa elatusta, kun se toinen vanhempi on liian kusipäinen niin tehdäkseen.

Vierailija
10/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, olet antanut miehen kusta itseäsi silmään oikein olan takaa. Kannattaisiko harkita jotain muuta kuin ovimaton uraa?

Vierailija
11/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:34"]

[/quote]

Mitä naisen tuossa tilanteessa pitäisi tehdä? Istua kerjuulla kodin edessä? Tottakai ap:n on mietittävä lastensa elatusta, kun se toinen vanhempi on liian kusipäinen niin tehdäkseen.

[/quote]

Jokaisen naisen pitäisi hankkia itselleen elanto ennen lasten saamista (tai ilman lapsiakin) niin, ettei ole riippuvainen miehestä! Kouluttautuminen on tässä maassa sallittua myös naisille, hullua että joku jättäytyy tieten tahtoen toisen kukkaron varaan. Jos mun mies osottautuisi kuspääksi (tai vaikka kuolisi), niin minä pystyisin senkin jälkeen huolehtimaan lapsistani myös taloudellisesti. Milloin te naiset alatte kantamaan vastuuta itsestänne?

Vierailija
12/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö se toinen nainen, että miehellä on perhe? Lähetä sille kuvia lapsista ja kysy, että joko kohta lapset voi joka toinen viikko muuttaa rakastajan luo asumaan miehen kanssa. Ja onhan raksatajatar sitten varannut jokaiselle lapselle oman huoneen? Panu-Petterillä on sitten laktoosi-intoleranssi, Maija-Mirkulla puolestaan soijamaitoallergia ja Kirsi-Kalle ei muutenkaan voi syödä juuri kuin maitoon tehtyä riisipuuroa ja poronsisäfilettä. Että huolehtiihan naikkonen sitten näistä lasten allergioiden mukaisista syömisistä. Jaa niin, yksi lapsista harrastaa jääkiekkoa neljä kertaa viikossa, toinen käy baletissa kolmena iltana viikossa ja kolmannellakin on niitä harrastuksia, toki rakastajatar sitten auttaa näissä kuskaamisissa.

Mä ehkä myös soittaisin naisen työpaikalle, jos tietäisin sen. Sanoisin, että N. N.n rakastajan vaimo tässä, saisink N.N.n puhelimeen?

Vierailija
13/13 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olet ap petisi pedannut, makaa siinä nyt. Minulta ei heru sääliä, itse olet valintasi tehnyt ja samalla heitttänyt naisten tasa-arvoa sata vuotta taaksepäin. Ja sen tasa-arvon eteen on tehty paljon. Normaali nainen, joka kunnioittaa itseään, ei koskaan alennu tuollaiseen. Mitä oikein saat tuosta järjestelystä? Jotain sairasta mielihyvää? Olla marttyyri? Yhtään kirkkaanpaa kruunua et tuolla pelillä saa.