Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petän vaimoani, ja vielä miehen kanssa

Vierailija
08.04.2015 |

Tämä on hyvä paikka avautua anonyymisti. Ensimäiseksi: en ole homo tai bi. Koen jotain suurta vastustamatonta vetoa tätä yhtä miestä kohtaan, en tiedä miksi. En näe muissa miehissä mitään kiihottavaa. Muita naisia kyllä katselen. En koe pettäväni, kun kyse on miehestä. Vaimo saisi raivarin ja varmaan sydänkohtauksen kuulessaan mutta en tunne huonoa omatuntoa. Olen aika sekaisin itseni kanssa, kun yli 30 vuotta vain naiset kiinnostanut ja nyt harrastan seksiä miehen kanssa. Kuolisin häpeästä jos joku tuttu tietäisi. Tiedän, että homman on loputtava aikanaan. Vaimolta saisi mutten halua (seksuaalisesti) kuin tätä miestä. Täydellinen suhde olisi, jossa olisin rakkaussuhteessa vaimoni kanssa ja seksisuhteessa tämän miehen kanssa. En voi saada molempia, tiedän. Voitte manata minut alimpaan helvettiin mutten voi tälle mitään. Oletko koskaan halunnut ketään enemmän kuin mitään? En tiedä onko minulla tunteita tätä miestä kohtaan, kaikki aika myrskyä pääni sisällä tällä hetkellä. Kaikki asiat sekaisin. Vaimo ihmettelee outoa käytöstäni (kun en halua seksiä hänen kanssaan) ja tämä mies käy päälle (haluaa parisuhteen kanssani). Mites tästä sotkusta pääsee ulos, mahdollisimman vähän vahinkoa aiheuttaen?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muista ainakin käyttää kumia. Ja harjaa hampaat ennenkuin menet kotiin

Vierailija
2/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero, annat vaimollesi vapauden jatkaa elämäänsä. Kumista huolimatta moni sp-tauti voi tarttua....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy voiko vaimo dildottaa sua?

Vierailija
4/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai et ole homo tai bi???!!!
Et ole vielä vaan tainnut myöntää

Vierailija
5/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emansipoitunut mies! Vaimosi pitää nyt ymmärtää sinua, eikä syyllistää homoudesta. Jos mitään syyllistämistä ilmassa niin monoa akalle kun on suvaitsematon.

Vierailija
6/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:16"]No muista ainakin käyttää kumia. Ja harjaa hampaat ennenkuin menet kotiin
[/quote]
Minun ei tarvitse edes valehdella. Sanon vaimolle suoraan meneväni miehen x luokse, ei käy varmaan vaimon mielessäkään mitä teemme. Luulen, että se ettei minun tarvitse valehdella ja peitellä jälkiä tekee tästä "ei kaduttavan". Aika hassua, kun puhutaan miesten välisestä seksistä, otetaan heti sukupuolitaudit esiin.

Vierailija
7/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mammat miettii onko se oma ukko ollut viimeaikoina haluton. :D

Vierailija
8/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota vaimolle kimppakivaa. Eipähän tarvitse salaa paneskella miesten kanssa.

Vierailija
9/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kivaasiinä on panna miestä perseeseen? Pallit vaan heiluu tahdissa. Eikö tuo ällötä sinua?

Vierailija
10/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

otstko vai annatko?

Vierailija
11/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:26"]

Ai et ole homo tai bi???!!! Et ole vielä vaan tainnut myöntää

[/quote]

Jännä juttu kun joillakin on aina tuo "en ole homo/bi/lesbo mutta haluan harrastaa/harrastan seksiä naisten/miesten kanssa". Just joo. 

Vierailija
12/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi olet bi tai homo. Ihan normaalia löytää itsestään uusia puolia myöhemmällä iällä. Reilua on kertoa vaimolle mitä miehen kanssa teet. Vaimollasi on oikeus tehdä itse oman elämänsä päätökset. Luultavasti suuttu aluksi, jos ei muusta niin suhteen peittelystä eli valehtelusta. Ensireaktion jälkeisiä tunteita on vaikea ennustaa. Joku varmasti haluaa lähteä, joku toinen saattaa hyväksyä "avoimen" suhteen. Ole rehellinen itsellesi ja vaimollesi.

Vierailija
13/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinenkaan ei varmaan ole bi eikä homo? Kun vetelette toisianne, voitte samaan aikaan varmistella "ymmärräthän, etten ole bi enkä homo".

Vierailija
14/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:16"]No muista ainakin käyttää kumia. Ja harjaa hampaat ennenkuin menet kotiin
[/quote]
Minun ei tarvitse edes valehdella. Sanon vaimolle suoraan meneväni miehen x luokse, ei käy varmaan vaimon mielessäkään mitä teemme. Luulen, että se ettei minun tarvitse valehdella ja peitellä jälkiä tekee tästä "ei kaduttavan". Aika hassua, kun puhutaan miesten välisestä seksistä, otetaan heti sukupuolitaudit esiin.
[/quote]

Totta kai otetaan koska anaaliseksissä tietyt taudit tarttuvat herkemmin.

Vierailija
15/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan kaverini poikaystävä petti parastakaveriani toisen miehen kanssa. Tuli myöhemmin ulos biinä. Erosivat tietenkin. Myöhemmin paraskaverini alkoi seurustelemaan toisen naisen kanssa ja huomasi myös itse olevansa bi. Näinkin voi tapahtua.

Vierailija
16/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brokeback mountain! Oletko nähnyt?

Vierailija
17/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se Pasi?

Vierailija
18/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:26"]Ai et ole homo tai bi???!!!
Et ole vielä vaan tainnut myöntää
[/quote]
En minäkään ole hetero taikka bi vaikka naiset kiehtoo. Ihan homona itseäni pidän. Anna muiden määritellä itse itsensä.

Vierailija
19/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:34"]Se toinenkaan ei varmaan ole bi eikä homo? Kun vetelette toisianne, voitte samaan aikaan varmistella "ymmärräthän, etten ole bi enkä homo".
[/quote]
Hän on avoin homoseksuaali. Pitäisi siis kertoa vaimolle? Hän voi kertoa siitä kaikille, ja sitten on hauta valmis.

Vierailija
20/40 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän