Tiedätkö henkilöä joka on tatuoinut kumppaninsa nimen/kuvan kehoonsa?
Ja kestikö suhde?
Tiedän erään miehen joka otti naisensa nimen tatuointina, nyt ovat jo eronneet. En tiedä onko miehellä tatuointi vielä, mutta mahtaa vituttaa. Poistaminen on aina oma vaivansa eikä sekään välttämättä onnistu hyvin, myöskään peitekuva ei ole varma juttu, mutta se taitaa olla silti parempi vaihtoehto kuin yrittää alkaa poistamaan.
Mikä on edes hyvä syy tatuoida kumppanin nimi iholleen? Tulee mieleen lähinnä omistushalu.
Kommentit (27)
Mulla on. Suhde on kestänyt 19v. Tatuoinnin otin, kun olimme olleet naimisissa 15v ja tiesin, että tämä suhde on niin varmalla pohjalla, että tuollaisen voi ottaa.
tiedän, toistaiseksi ainakin ovat onnellisesti yhdessä :)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:24"]tiedän, toistaiseksi ainakin ovat onnellisesti yhdessä :)
[/quote]
Ja lisäyksiä.. kolmisen vuotta ovat olleet yhdessä nyt ja siitä naimisissa suunnilleen kaksi vuotta
Tiedän. Kun suhde meni poikki, nainen peitti exän nimen uuden miehen nimellä. Uusi tatuointi on iso, musta ja erittäin näkyvällä paikalla.
Tiedän. Molemmat ottivat toistensa nimet, tekivät kaksi lasta ja erosivat. Kaikki tämä neljässä vuodessa.
Tiedän erään pariskunnan joilla on toistensa nimet. Ovat nyt jonkun 18 vuotta (tai jotain semmosta) olleet yhdessä. 15 vuoden jälkeen ottivat ne.
Tiedän, otti kuvan tytöstä rintaan ja jonkun imelän tekstin lisäksi. Erosivat, nyt mies seukkaa uuden kanssa. Omasta mielesyä ei olis kauheen kiva katella miehen entistä tyttöystävää vaikkapa seksiä harrastaesa, mutta ehkä se nainen on päässyt siitä yli :D
Miehen kaverilla on vaimon kuva (!) kädessä ja toisessa kädessä lasten nimet. Tavallaan ihan hyvää jälkeä, mutta meinasin silti revetä, kun näin ekan kerran. Kyseinen herra on kyllä muutenkin erittäin tatuoitu, varsinkin selästä. Ovat kyllä sen verran onnellisen oloinen pariskunta, että tuskinpa eroavat.
Anopilla jonkun äijän nimi käsivarressa, pitää siinä päällä isoa laastaria.
Buhahaa buhahaaa.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 22:24"]tiedän, toistaiseksi ainakin ovat onnellisesti yhdessä :) [/quote] Ja lisäyksiä.. kolmisen vuotta ovat olleet yhdessä nyt ja siitä naimisissa suunnilleen kaksi vuotta
[/quote]Täsmää erääseen tuntemaani pariskuntaan paitsi mies ihan täysnarkku ja eristänyt akkansa aika hyvin jonnekin sysimetsän takaperukoille,jos joskus lapamato naikkonen saa tahtonsa takaisin niin avioliitto loppuu siihen.
Eksällä on mun nimi, horoskooppimerkki ja nimikirjain ihollaan. Onneksi uusi vihkisormuksensa peittää edes sen vasemman nimettömän nimikirjaintatuoinnin, muut se on jättänyt ennalleen. Eromme jälkeen otti vielä särkynyt sydän -aiheisen kuvan.
Juu, ei kestänyt ikuiseksi luultu rakkaus kummankaan puolelta. Enkä edelleenkään ymmärrä miksi se nuo tatuoinnit edes otti.
Yks tuttu sairaanhoitaja on tatuoinut itselleen vihkisormuksen, koruja kun ei saa töissään käyttää. Olleet naimisissa jo kohta 30 vuotta.
Joo tiedän yhden joka tatuoi vasempaan nimettömään kumppaninsa nimen. Ovat eronneet.
Tiedän. Mun ex tatuoi uuden tytskänsä nimen korvan taakse. Ei kestäny niiden suhde montaa kuukautta.
Tiedän parin joka otti yhdessä nimitatskat. Omat nimensä isolla tikkukirjaimilla käteen. Miehellä luki tyyliin "MATTI" .. En tiiä kestikö, en enää viettänyt aikaa heidän kanssaan..
Mun exällä mun nimi rinnassa. Luulen, että siihen on otettu uutta kuvaa päälle :)
Minulla on mieheni nimi. Enkä kadu, en ole koskaan katunut. Tatuointi ei kuitenkaan edusta vain miestäni, vaan ihmistä, jonka ansiosta olen vielä tässä, vielä vähän huterasti, mutta kuitenkin. En koskaan voisi kuvitella peittäväni tatuointia tai kieltäväni sen merkitystä.
Tiedän. Rinnakkaisluokkalaiseni ammattikoulussa tatuoi tyttöystävänsä nimen olkavarteen. Suhde ei kestänyt.