Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei huomioi minua enää :(

Vierailija
08.04.2015 |

Ei hellyyttä, suudelmia..kosketuksia kyllä. Kertoo pitävänsä kyllä muttei koskaan puhu rakkaudesta. Välillä kaipaan niin halauksia jne. Hieman masentunut olo tämän vuoksi, joten lohtusyöntiä tapahtunut. Paino lähellä. 90kg nyt ja pelkään että nousee.. :(
Kuinka saisin miehen taas näkemään minut kuten vuosia sitten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla että näytät samalta kuin vuosia sitten! Vinkki; aina kun tekee mieli napostella, juo iso lasi jääkylmää vettä. Tehos mulla

Vierailija
2/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei edes halua olla mun kanssa. En ole edes ylipainoinen mutta mä olen aina syypää kaikkeen ja vihan näkee joka hetki jos joskus näyttäytyy. Yleensä olen aina yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on menettänyt mielenkiintonsa koska olet repsahtanut.

Vierailija
4/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieshän ei tietenkään ole. On oikein anodis ....joopa jooo.

Vierailija
5/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,kohtalotoveri täällä. Olen yrittänyt kaikkeni,koetan halata,mennä lähelle,tehdä aloitetta seksiin..niin ja pidän ulkonäöstäni huolta,voisin olla hoikempi,mutta varmasti ihan katseenkestävä aikuinen nainen.
mies ei vaan syty,ja ollaan vasta seurusteluvaiheessa..en ole kuullut hänen rakkaudentunnustusta varmaan vuoteen.
ihan hirveä olo,suru oikein viiltää vatsanpohjassa kun alan miettimään.
olen yksin tässä suhteessa..

Vierailija
6/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäkö oo miehellesi kaikki kaikessa. Mitä enemmän stressaat sitä vähemmän vuehätät miestäsi. Koita opetella rakastamaan ensin itseäsi :) aluksi tuntuu todella typerältä ja epäluontevalta, mutta kun.väkisin muutat ajattelua positiivisemmaksi itsestäsi se tarttuu sinuun oikeasti ja myöhemmin myös mieheesi :) tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tismalleen samanlaista. Olen laihtunut ja koitan pitää itsestäni huolta. Ei mitään reaktiota. Kuin asuisin kämppiksen kanssa. Sillä erotuksella että kämppis sentään joskus voisi vahingossa ohimennen kehaista ulkonäköä. Mies ei. Jos joskus laittaudun baariin kauan ja hartaasti ja koitan kävellä miehen edessä esim korkeissa koroissa seksikkäästi, se ärsyyntyy kun olen telkkarin edessä ja koittaa kuikuilla sivuilta tvruutua. VITTU KUN VITUTTAA JOSKUS!!!