Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että lapseni on mielisairas..

Vierailija
08.04.2015 |

Käytös on todella epäjohdonmukaista, eikä lapsi yllä kehityksessään ikäistensä tasolle. Diagnosoitu normaaliksi tutkimuksissa, jotka teetettiin lastenpsykiatrilla. Olen yrittänyt jutella asiasta neuvolassa, viimeksi 5.v tarkastuksessa, mutta huoltani ei oteta kuuleviin korviin, vaan väittävät lapsen käytöksen ja kehityksen olevan normaalin rajoissa. Haluaisin lapsen jatkotutkimuksiin, jotta sairaus voitaisiin todeta ja lapsi saisi asian mukaista hoitoa ja  rauhoittavan lääkityksen. Tuntuu, että olen täysin yksin asian kanssa ja pelkään seuraamuksia, jollei hoitoa aloiteta riittävän ajoissa. Poika on nyt 5.v ja oirehtinut syntymästään lähtien.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisinta laittaa lapsi päiväkotiin ja kyllä siellä reagoidaan. Näin useamman lapsen perheessä sanoisin, että ihan normipoika sulla on. Pelkään, että ap stressaa itse turhaan ja huoli välittyy lapseen. Teillä on varmaan ainakin temperamenttieroa ja et vain ymmärrä lasta tuossa ikävaiheessa.

Vierailija
22/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:33"]

Kerro esimerkkejä?

[/quote]

Itkuinen, hermostunut ja epävakaa syntymästään lähtien. Liikkuminen ja puhe kehittyi hitaammin kuin ystäväperheiden lapsilla. Silmät liikkuvat oudosti päässä, pyörittelee oudosti puhuessaan. Liikkuu kömpelösti, tiputtelee helposti esineitä käsistään, heiluu oudosti ympäri, on vilkas ja keskittymiskyky on olematon. Nukkumaan meno on yhtä tuskaa ja ruokailu ei onnistu vieläkään asiallisesti. Oppii uusia asioita hitaasti, eikä ole innostunut opetuksesta, vaikka sitä hälle tarjoan. Sosiaalisesti heikkolahjainen, jää porukassa yleensä sivuun. Olen yrittänyt olla  napakka ja puuttua outoon käytökseen. Tuloksetta. ap

[/quote]

Miten rauhoittavat muka tuohon auttaisivat? Olisi vähemmän heikkolahjainen sosiaalisesti? Et sinäkään mikään välkky ole, trollaat ajankuluksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa vaan ap olla kovat vaatimukset sille, mitä lapsen pitäisi olla.

Onko ainoa lapsesi? Ja onko sulla paljon kokemusta lapsista?

Vierailija
24/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun ei kannata käyttää sanaa mielisairas lapsestasi.  Hänen kehityksessään on jotain, mihin selkeästi tarvitaan lisätutkimuksia.  Mene yksityiselle psykiatrille tai aloita vaikka lastenlääkäristä ja kerrot hänelle kaiken mikä sinua lapsen kehityksessä mietityttää.  Ja unohda hyvä ihminen rauhoittava lääkitys!!  Lapselle ei sellaista määrätä heti ensimmäiseksi.  ADHD on yksi esimerkki,jossa oikea lääkitys auttaa paljon.  Rauhoittava lääkitys on täysin eri asia.  Ehkä kannattaa nyt itse rauhoittua ja hankkia se oikea apu lapselle ja katsoa mitä siitä seuraa.  Mutta sinun pitää itse nyt ymmärtää, että lapsesi ei ole mielisairas!!

Vierailija
25/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa alkaa häiritsemään, mikä on totuus. Onko ap:

- Trolli

- Äiti, joka ei vain osaa ymmärtää ja tulkita oikein normaalin lapsensa käytöstä

- Äiti, jolla on oikeasti vaikea lapsi, jonka me av:laiset nyt teilasimme... :l

Vierailija
26/26 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ennemmin neurologisilta oireilta kuin psyykkisiltä. Eli ehkä neurologiset tutkimukset voisi teettää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme