Lue keskustelun säännöt.
Mies, miten toimit, jos nainen sanoo sinulle, ettei sinusta ole sängyssä yhtään mihinkään?
Kommentit (27)
Itkisin ja vetäisin itseni kaulasta kiikkumaan naisen oven eteen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ehdottaisin että kokeillaan oonko soffalla tai keittiönpöydällä parempi
Haen paikalle naapurin Pentin ja näytän hänen kanssaan akalle kuinka n*ssitaan.
T: Markku 54v
Mut jätettiin ekan kerran jälkeen tuosta syystä. Toista kertaa ei saanut edes yrittää eikä mitään neuvoja saanut. Siihen jäi mieli sekaisin ihmettelemään viestiä.
Sanoisin että enpä ole muuta väittänytkään.
Ei kai kukaan voi oikeesti sanoa noin toiselle??? Voihan se olla niinkin päin että on ITSE se joka on liian huono.
Oon nainen, mutta jos joku kehtaa toiselle noin sanoa, niin ihan hyvin voi silavlataa takaisin ja todeta ” joo, ei sun kanssa oikeen onnistu ku et sytytä millään tasolla”. Voi vielä sanoa että ”oon tottunu selvästi taitavampiin kumppaneihin”, tai heittää vaan että ” on sulla suuret luulot itsestäs, mutta et kyllä itsekään näytä osaavan”. Tai että ”kyllä muiden kanssa sujuu, se on kyllä niin että sinä oletbse kenestä ei oo mihinkään”. Tai sanot oikein rumasti että ”ei kai kun ei tunnu missään… kun jugurttipurkkia nais… voisit edes joskus treenata löysää alapäätäs”, tai ”mitäs oot tollanen lahna?”, tai ” noilla taidoilla ja tolla ulkonäöllä kannattais olla ihan hiljaa vaan”. Ikinä muuten en mitään tuollaista sanoisi kenellekään, mutta jos toinen aloittaa niin se on silloin ”sokka irti”.