Sovimme miehen kanssa ettemme osta tänä vuonna toisillemme joululahjoja, odotin silti saavani edes JOTAIN pientä...
Vaikka nyt kukkasia tai suklaata. Mies ei tajunnut ostaa minulle MITÄÄN. Niin paljon ilmeisesti merkkaan hänelle..🙄
Kommentit (26)
Naiset eivät tule toimeen suomenkielellä. Asioiden ilmaiseminen tuntuu olevan vaikeaa ja tämä haittaa tunne-elämän lisäksi koko yhteiskunnan toimintaa.
Ihan käsittämätön aloitus. Ex anoppini oli tuollainen kursailija. Tajusin vasta vuosikymmeniä myöhemmin ettå hän varmaankin olisi halunnut lahjoja ja piti minua ymmärtämättömänä ja saitana kun en hankkinut niitä hänelle. Hönet oli opetettu sanomaan ettei halua ja sitten minun olisi pitänyt tuputtamalla tuputtaa ja väkisin lahjoja niin sitten hän olisi voinut ottaa lahjan vastaan ja olla tyytyväinen.
En tajua ollenkaan tällaisia pelejä. Jos sovitaan jotain niin sitten pidetään se sopimus ja pulinat pois.
Ap nyt saat syyttää itseäsi, miehet ottaa asiat niin kuin ne sovitaan eli jos sinä haluat jonkin pienen lahjan niin pitää sanoa se. Miehille täytyy puhua suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Ap nyt saat syyttää itseäsi, miehet ottaa asiat niin kuin ne sovitaan eli jos sinä haluat jonkin pienen lahjan niin pitää sanoa se. Miehille täytyy puhua suoraan.
Ei pelkästään miehille vaan kaikille täysijärkisille ihmisille.
Ap tietysti on trolli.
Jätä se sika