Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sovimme miehen kanssa ettemme osta tänä vuonna toisillemme joululahjoja, odotin silti saavani edes JOTAIN pientä...

Vierailija
24.12.2021 |

Vaikka nyt kukkasia tai suklaata. Mies ei tajunnut ostaa minulle MITÄÄN. Niin paljon ilmeisesti merkkaan hänelle..🙄

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
22/26 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tule toimeen suomenkielellä. Asioiden ilmaiseminen tuntuu olevan vaikeaa ja tämä haittaa tunne-elämän lisäksi koko yhteiskunnan toimintaa.

Vierailija
24/26 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätön aloitus. Ex anoppini oli tuollainen kursailija. Tajusin vasta vuosikymmeniä myöhemmin ettå hän varmaankin olisi halunnut lahjoja ja piti minua ymmärtämättömänä ja saitana kun en hankkinut niitä hänelle. Hönet oli opetettu sanomaan ettei halua ja sitten minun olisi pitänyt tuputtamalla tuputtaa ja väkisin lahjoja niin sitten hän olisi voinut ottaa lahjan vastaan ja olla tyytyväinen.

En tajua ollenkaan tällaisia pelejä. Jos sovitaan jotain niin sitten pidetään se sopimus ja pulinat pois.

Vierailija
25/26 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt saat syyttää itseäsi, miehet ottaa asiat niin kuin ne sovitaan eli jos sinä haluat jonkin pienen lahjan niin pitää sanoa se. Miehille täytyy puhua suoraan.

Vierailija
26/26 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap nyt saat syyttää itseäsi, miehet ottaa asiat niin kuin ne sovitaan eli jos sinä haluat jonkin pienen lahjan niin pitää sanoa se. Miehille täytyy puhua suoraan.

Ei pelkästään miehille vaan kaikille täysijärkisille ihmisille.

Ap tietysti on trolli.