Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalimainokset ja ei ilmaisjakelua

Vierailija
08.04.2015 |

Pientä kalluppia; Kuka on saanut vaalimainoksia vaikka ovessa lukee ei mainoksia taikka ei ilmaisjakelua? Itse sain tänään kepulta. Oon pitäny kepua ihan ok puolueena, mutta tällainen ei ainakaan auta että äänestäisin heitä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkarien mainos tuli. Ajattelin laittaa ko ehdokkaalle viestiä että voisi opetella mitä "ei mainoksia kiitos" tarkoittaa...

Vierailija
2/17 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vieny vaalimainokset kepulle takas, mutta niiden vaalikahvila olikin vaan mainoksia ikkunassa.
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on tullut. Huvittavaa tässä on sekin seikka, että en edes äänestä tässä vaalipiirissä, missä asun nyt tilapäisesti. 

Vierailija
4/17 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vasemmistoliittolaiselta ehdokkaalta

Vierailija
5/17 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut yhtään.

Vierailija
6/17 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näit vaalimainoksia sais jatkuvalla syötöllä vaikka ovessa on ilmastu ettei niitä halua, niin voisko sitä pitää kotirauhan häiritsemisenä? Ihan selkeetä kiusantekoahan se olis. Syyllinenkin olis helppo saada kiinni kun hänen naama komeilis mainoksessa. Ihan vaan tälleen ajatusleikkinä. En ole täysin vakavissani.
ap

Vierailija
7/17 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jakanut mainoksia, enkä kyllä laita yhteenkään "ei mainoksia"-luukkuun. Kyllä sen verran pitää kunnioittaa ihmisen omaa tahtoa. T. Kokoomuslainen

Vierailija
8/17 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin asiallisen viestin kyseiselle ehdokkaalle (pyysin että olisivat jatkossa tarkempia jakelussaan ja harkitsisivat paperiroskasta luopumista). Ihan syystä on kyltti postilaatikossa, etten halua mainoksia ym. Säästää luontoa ja sitä paitsi lähin kierrätyspiste on n. 3 km päässä enkä viitsisi raahata polkupyörällä paljoa paperia kerralla. Terv. 2

Vierailija
9/17 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei se vihreys tässä niin kiinnosta, vaan se että en jaksa kerätä roskaa lattialta turhan tähden. En ymmärrä miks sitä on vaikea kunnioittaa, jos en roskaa halua.
ap

Vierailija
10/17 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tullut kaksi mainosta samalta Kokoomuksen ehdokkaalta. Saman akan naama varmaan 15 eri kyltissä minun 13km työmatkani varrella.

Vierailija
11/17 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimiä kehiin niin tietää ketä ei ainakaan äänestä :)

Vierailija
12/17 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoskielto ovessa, ja persujen mainos tipahti tietenkin luukusta ._.

Vierailija
13/17 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika idiootteja ovat kun eivät tajua tollasen olevan aika ikävää mainosta ehdokkaalle...

Vierailija
14/17 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli vaikka laatikossa lukee "ei mainoksia eikä ilmaisjakelua", no tästä laitoin ehdokkaalle että jos lukemisen ymmärtäminen on vaikeaa niin ei kannata pyrkiä eduskuntaan ollenkaan. Yöllä tuli sitten vastaus että vaalimainos ei olekkaan mainos vaan yhteiskunnallinen tiedote, ja syy miksi se mainos oli meijän postilaatikossa oli se että hänen vapaaehtoiset jakajat olivat tehneet virheen ei hän itse.

Vierailija
15/17 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:27"]Meille tuli vaikka laatikossa lukee "ei mainoksia eikä ilmaisjakelua", no tästä laitoin ehdokkaalle että jos lukemisen ymmärtäminen on vaikeaa niin ei kannata pyrkiä eduskuntaan ollenkaan. Yöllä tuli sitten vastaus että vaalimainos ei olekkaan mainos vaan yhteiskunnallinen tiedote, ja syy miksi se mainos oli meijän postilaatikossa oli se että hänen vapaaehtoiset jakajat olivat tehneet virheen ei hän itse.
[/quote]
Lukiko siinä että se on tiedote joka jaetaan kaikkiin koteihin? Mun tietääkseen kukaan yksityishenkilö ei tällaisia saa jakaa. Kyllä se vika on ehdokkaan eikä jakajan, sillä ohjeistus on ollut puutteellista. Ihmeellistä vastuunpakoilua.
ap

Vierailija
16/17 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelta persuehdokkaalta tuli mainoksia kiellosta huolimatta. Laitoin viestiä kaikille näille ehdokkaille, ja vain yksi heistä vastasi takaisin asiallisesti. Yksi ehdokkaista provosoitui asiallisesta viestistäni, jossa kerroin tämän kaltaisen mainonnan olevan vain huonoa näkyvyyttä ehdokkaan kannalta. Sanoi minun aliarvioivan häntä, vaikka hän onkin jo eduskunnoassa. Mielestäni kansanedustajan avustajan ei kannattaisi kyllä leuhkia tällaisella. Jos olisin presidentin avustaja, ei se minusta tee kuitenkaan presidenttiä...

Vierailija
17/17 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:10"]

Itse olen jakanut mainoksia, enkä kyllä laita yhteenkään "ei mainoksia"-luukkuun. Kyllä sen verran pitää kunnioittaa ihmisen omaa tahtoa. T. Kokoomuslainen

[/quote]

Täällä toinen kokkare, en laittanut mainoksia laatikoihin, joissa luki ei ilmaisjakelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä