Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä aloite seksiin uuden tuttavuuden kanssa?

Vierailija
08.04.2015 |

Olen tapaillut erästä naista nyt jo jonkun aikaa ja seksi voisi olla pian ajankohtaista. Sovimme naisen kanssa treffit tälle iltaa että hän tulee minun luokseni ja suunitelmissa olisi leffaa ja ruokaa ja sellaista mutta ei siis alkoholia koska nainen on autolla liikenteessä :D. Tämä on aika usein probleemana kun ei halua olla liian tyrkky ja ehdottaa heti mitään yökyläilyä tai vastaavaa ja autolla kulkeminen estää sen yhteisen viinin maistelun ja hauskan pidon. 

Eli kun vaikka istuskellaan lasillisella jomman kumman luona, niin mikä on hyvä hetki lähestyä ja miten kannattaisi tehdä se aloite mahdolliseen seksiin ? Miten te naiset itse haluasitte uuden miehen lähestyvän fyysisesti ensimmäistä kertaa?

En ole ujo ihminen mutta aina tässä vaiheessa yleensä saa ujous vallan kun sydän hakkaa ja kokeilee kepillä jäätä :D.  Sitten jos se aloite menee nappiin ja toinen on samalla linjalla niin luonto hoitaa loput mutta aina se ensimmäinen fyysinen aloite on hankala ja se ensimmäinen pusukin uuden kumppanin kanssa on jo elämys :D
anteeksi lihavointi kun kone tökkii.. 

Kommentit (192)

Vierailija
141/192 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:08"]

Itse teen kyllä aloitteita, vaikka olen nainen, ja kyllä niitä pakkeja joskus tulee. Voi tosin olla, että miehet jotenkin hämmentyvät naisen aloitteellisuutta, eivätkä uskalla jatkaa, kun luulevat tulleensa jotenkin höynäytetyiksi tai ymmärtävänsä väärin. 

Jos taas minut haluaa vietellä, pitää tähdätä löllön romantiikan sijaan pikemminkin huumoriin ja hauskuuteen. Toki tykkään kohteliaista eleistä ja sopivista kehuista, mutta en lämpene millekään hipaisuille ja hapuileville katseille. Parhaiten menee, kun minut saa nauramaan, ja jos vielä siinä vaiheessa muistaa kehua kuinka hyvältä näytän hymyillessäni (se on heikko kohtani, tarvitsen tukea siinä asiassa), alan olla jo ihan valmista kamaa. Ja tavanomaiset huumorit pitää osata siirtää pikkutuhmiksi riittävän siististi. Siten, että minäkin voin heittää vastaavaa läppää kuulostamatta ihan "hyvältä jätkältä". Jotain sellaista kannattaa sanoa, johon voi jatkaa tai toinen vastata, että anna mä kokeilen. Niin, että hyvän jutun varjolla pääsee vähän iholle, ja sillekin voi vielä nauraa yhdessä, jos tuntuu liioitellulta tai liian aikaiselta. Sellaiseen hassutteluun voi vielä palata myöhemminkin, ja se voi toimia hyvänä jäänsärkijänä, jos tulee illan mittaan joku hiljainen hetki. Enpä nyt tietenkään keksi mitään käytännön esimerkkiä tähän, mutta jotain riittävän rohkeaa, ja silti vielä sellaista leikkimielistä.

minulle olisi suuri pettymys, jos mies kutsuisi kylään, juttelisi puolille öin ja haluaisi vain nukkua vieressäni. Jos lähtisin treffeille toisen luo, olisin todellakin ajellut karvani, tehnyt jalkahoidon, valinnut alusvaatteet ja korutkin sen mukaan, että ne sekä näyttävät hyvältä, mutta lähtevät riittävän helposti pois. Haluaisin seksiä. Muussa tapauksessa olisin mieluummin treffeillä ravintolassa ja elokuvateatterissa. Jos haluan vain jutella ja tutustua, en tule kotiisi. Voi kuulostaa jotenkin nurinkuriselta, mutta ajattelen kutsun kotiin olevan jo sellaisenaan merkki jostain intiimistä kohtaamisesta.

[/quote]

Pöljältä tuntuisi alkaa heittää kehuja ellei tilanne ole sellainen että haluaa kehua muutenki. Flirttailu ei onnistu oikein väkisin vaan fiilis pitää olla rento ja kehutkin tulee ihan luonnostaan sitten. Ihmettelen vain jos monet muutkin naiset ajattelevat noin kuin kuvasit niin miksi ne on sitten torjuneet lähestymisen vaikka en ole ollut mitenkään päällekäyvä 

[/quote]

Noh. Tähän on kyllä nyt sanottava, että jos et keksi mitään kehuttavaa naisen ulkonäöstä, eikä fiilis ole rento, on ihan turh kuvitella saavansa seksiä. Tulee nyt väkisinkin vaikutelma, että tunnelma on jäykkä ja sinä olet tyly, ja jäät vielä ihmettelemään, miksi nainen ei antanut. 

[/quote]

Miksei se nainen voi kehua miestä ? aina on miehessä vika jos joku ei suju :D jännä moraali sulla

Vierailija
142/192 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä touhua, sanon mä. Oon saanut aina ekoilla treffeillä, siis tuonut selväksi, että tänään nussitaan. Kyllä sen tuntee, kun nainen alkaa haluamaan.

t. m-50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/192 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riko jää ennen koskettamista, esim. kertomalla naiselle, että pidät hänestä ja että on ollut mukavaa tms.. ? Se vois auttaa?

Vierailija
144/192 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:08"]

Itse teen kyllä aloitteita, vaikka olen nainen, ja kyllä niitä pakkeja joskus tulee. Voi tosin olla, että miehet jotenkin hämmentyvät naisen aloitteellisuutta, eivätkä uskalla jatkaa, kun luulevat tulleensa jotenkin höynäytetyiksi tai ymmärtävänsä väärin. 

Jos taas minut haluaa vietellä, pitää tähdätä löllön romantiikan sijaan pikemminkin huumoriin ja hauskuuteen. Toki tykkään kohteliaista eleistä ja sopivista kehuista, mutta en lämpene millekään hipaisuille ja hapuileville katseille. Parhaiten menee, kun minut saa nauramaan, ja jos vielä siinä vaiheessa muistaa kehua kuinka hyvältä näytän hymyillessäni (se on heikko kohtani, tarvitsen tukea siinä asiassa), alan olla jo ihan valmista kamaa. Ja tavanomaiset huumorit pitää osata siirtää pikkutuhmiksi riittävän siististi. Siten, että minäkin voin heittää vastaavaa läppää kuulostamatta ihan "hyvältä jätkältä". Jotain sellaista kannattaa sanoa, johon voi jatkaa tai toinen vastata, että anna mä kokeilen. Niin, että hyvän jutun varjolla pääsee vähän iholle, ja sillekin voi vielä nauraa yhdessä, jos tuntuu liioitellulta tai liian aikaiselta. Sellaiseen hassutteluun voi vielä palata myöhemminkin, ja se voi toimia hyvänä jäänsärkijänä, jos tulee illan mittaan joku hiljainen hetki. Enpä nyt tietenkään keksi mitään käytännön esimerkkiä tähän, mutta jotain riittävän rohkeaa, ja silti vielä sellaista leikkimielistä.

minulle olisi suuri pettymys, jos mies kutsuisi kylään, juttelisi puolille öin ja haluaisi vain nukkua vieressäni. Jos lähtisin treffeille toisen luo, olisin todellakin ajellut karvani, tehnyt jalkahoidon, valinnut alusvaatteet ja korutkin sen mukaan, että ne sekä näyttävät hyvältä, mutta lähtevät riittävän helposti pois. Haluaisin seksiä. Muussa tapauksessa olisin mieluummin treffeillä ravintolassa ja elokuvateatterissa. Jos haluan vain jutella ja tutustua, en tule kotiisi. Voi kuulostaa jotenkin nurinkuriselta, mutta ajattelen kutsun kotiin olevan jo sellaisenaan merkki jostain intiimistä kohtaamisesta.

[/quote]

Pöljältä tuntuisi alkaa heittää kehuja ellei tilanne ole sellainen että haluaa kehua muutenki. Flirttailu ei onnistu oikein väkisin vaan fiilis pitää olla rento ja kehutkin tulee ihan luonnostaan sitten. Ihmettelen vain jos monet muutkin naiset ajattelevat noin kuin kuvasit niin miksi ne on sitten torjuneet lähestymisen vaikka en ole ollut mitenkään päällekäyvä 

[/quote]

Noh. Tähän on kyllä nyt sanottava, että jos et keksi mitään kehuttavaa naisen ulkonäöstä, eikä fiilis ole rento, on ihan turh kuvitella saavansa seksiä. Tulee nyt väkisinkin vaikutelma, että tunnelma on jäykkä ja sinä olet tyly, ja jäät vielä ihmettelemään, miksi nainen ei antanut. 

[/quote]

Miksei se nainen voi kehua miestä ? aina on miehessä vika jos joku ei suju :D jännä moraali sulla

[/quote]

tietenkin voi! En ymmärrä missä vaiheessa sanoin, ettei niin voisi tehdä. Tässä aloituksessa ilmeisesti kuitenkin mies kysyi vinkkejä naisen saamiseksi sänkyyn. Jos ei keksi mitään kehuttavaa naisesta, ei ehkä kannata edes yrittää.

Vierailija
145/192 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä jäädä odottelemaan, että nainen kehuu ja tekee aloitteen. Jotkut niin tekevätkin, mutta ei kyllä läheskään kaikki. Kannattaa kyllä ehdottomasti panna sen verran likoon, että sanoo naisesta jotain mukavaa. Ei se nainen tiedä tai usko olevansa viehättävä, jos mies ei millään tavalla siitä vihjaise.

Vierailija
146/192 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:11"]

Minusta taas olisi mukavaa, jos voisi niillä leffatreffeillä käyttäytyä noin kuin n25, mutta ILMAN että mies sen tulkitsee selkeäksi vihreäksi valoksi jatkaa seksiin. Niin kuin moni on sanonut, jos nyt on tyyliin toiset, kolmannet treffit, ekaa kertaa toisen luona, siinähän vasta tutustutaan. Olisi ihanaa mukavan miehen kanssa kiehnätä sohvalla ja jäädä vaikka yöksi, mutta tietäen koko ajan ettei se vielä johda muuhun. Siksi en ikinä olisi niin avoimen fyysinen, jos olisin noin varhaisessa vaiheessa lähtenyt leffailtaa viettämään miehen lluo. Koko tilanne olisi ristiriitainen, tai ainakin olisi pitänyt asia perusteellisesti puhua läpi ensin. Ja miten se sitten olisi tapahtunut, toisilla treffeillä jossain ravintolassa: "Niin muuten, toivottavasti en mene asioiden edelle, mutta mitä olet mieltä seksistä kolmansilla treffeillä?" N29

[/quote]

Entäsä  jos puhutaankin kahdeksansista treffeistä tai kuukauden yhteisestä ajasta. Tuskimpa haluat että mies loppuelämää vaan nukkuu vierelläsi ?  sitten kun olette tutustuneet ja haluat jo itsekkin sitä seksiä ? Miten auttaisit miestä mäessä tai vastaisit siihen pulmaan miten tehdä aloite koska minulla ei ole ollut kuin muutama nainen sellainen joka on tehnyt itse aloitteen.

[/quote]

Vaikea sanoa, koska en itse oikein tykkää siitä, että mies tekee aloitteen. En vastaa siihen kovin hyvin. Mutta muhun toimisi se, että mies jollain tapaa pitää sellaista pientä eroottista virettä yllä. Katsein tai puhein, pienin kosketuksinkin jos luontevia tilanteita tulee. Kosketukset siis sellaisia että käsi vaikka siirtyy vähän alemmas, viipyy ihan hetkisen mutta otat sen sitten pois. Ei mitään kourimista tms. Sellaisia mistä naisena alkaa miettiä, että mitäköhän tuolla on mielessä vai kuvittelinko nyt. Myös suosittelisin että jos haluat seksisuhdetta, niin mieluummin vaikka viet naisen tanssimaan kuin nyhjäätte kotona (mikäli kotona ei mitään tapahdu). Sellaisiin tilanteisiin, joissa pääsee lähelle.

Vierailija
147/192 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että olen kyllä yllättynyt joidenkin naisten käytöksestä. :)

Mä menen itse helposti ihan viereen istumaan, ja sitten toivon, että toinen ottaa kainaloon tms. Kiehnään vieressä.

Jos menen yökylään, niin todellakin odotan saavani seksiä.

Olen useammankin miehen kutsunut luokseni yökylään. Ilman muuta olen tarkoittanut seksiä, ja saanut sitä. Osa on ollut tuttuja, mutta aika vieraankin olen vaan pyytänyt yökylään. Naisena minulle ei ole merkitystä sillä, haluanko seksi- vai parisuhteen, jos tekee mieli mennä nopeasti sänkyyn, niin sitten mennään. En edes halua pidempää suhdetta miehen kanssa, joka ei ole yhtä halukas kuin minä.

Päinvastoin, mun mielenkiinto kyllä lopahtaa, jos pitää jahkata asioiden kanssa.

Sanon kyllä muutenkin suoraan.

n34

Vierailija
148/192 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun on niin kauheen vaikeeta olla rennosti sen ihmisen lähellä että ei voi puhua saatikka koskea ni ootko miettiny josko se ei ookkaan sua varten? Mun mielestä tommoset asiat hoituu omalla painollaan oikeen ihmisen kanssa ja en ite ikinä lähtis mitään säätämään kenenkään kanssa joka tärisee ja hikoilee eikä saa sanaa suustaan... Eti itelles semmonen jonka kanssa on helppo ja hyvä olla alusta asti.

Vierailija
149/192 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:48"]

Saahan sitä jäädä odottelemaan, että nainen kehuu ja tekee aloitteen. Jotkut niin tekevätkin, mutta ei kyllä läheskään kaikki. Kannattaa kyllä ehdottomasti panna sen verran likoon, että sanoo naisesta jotain mukavaa. Ei se nainen tiedä tai usko olevansa viehättävä, jos mies ei millään tavalla siitä vihjaise.

[/quote]

Ei se ole kyllä mikään portti saada seksiä että naista kehuu. Tässä ketjussa nyt ap varmasti haluaa vain naisen sanoin ohjeita miten he haluaa että mies lähestyy ja muutenkin vinkkejä mistä tietää mitä toisen päässä liikkuu silloin kun haluaa seksiä muttei halua olla liian suora tai töykeä. Naiset monesti näyttelevät vain arkista ja kilttiä tyttöä että nyt nukutaan mutta sitte kun siirrätkin käden sisäreidelle on samantien hyvällä tuurilla hommassa mukana ja huonolla tuurilla vain tekemättä mitään ja valittaa aamulla täällä miksei mies tehnyt aloitetta loppuun. Hyvinkin moneen ongelmaan jota naisilla on miehen kanssa seksin ja aloitteen suhteen ratkaisee se että nainen antaa sitä vihreää valoa eikä odota toisen olevan ajatustenlukija

Vierailija
150/192 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluukin että onko olemassa mitään kaavaa mistä tietää naisen olevan vastaanottavainen. Ei nainen se millään kehulla tule "sille päälle " ja sitten vain odotetaan ja ihmetellään että miksei se mies tee mitään...?No miten se tekisi jos ei mistään näe mitä sulla liikkuu päässä ja haluatko seksiä tai jos oletat silmän räpsäytyksen olevan tarpeeksi suuri merkki mitä ei huomaa kukaan. Sama kuin mies pöyhisi partaansa ja valittaisi että miksei nainen huomannut että mies flirttaili seksimielessä

Vierailija
151/192 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

153 sanoi täyttä asiaa.

Jos seksiin pitää erikseen tehdä sanallinen aloite, on kyse joko pitkästä, väljähtäneestä parisuhteesta (kokemusta on...yäk), kemiat ei ole kohdillaan tai luonto ei ole opastanut tikanpoikaa tarpeeksi.
Hymyä, nainen kainaloon sohvalla (tähän voisin itse "kysyä" lupaa leveän hymyn kanssa), jossain vaiheessa katseet kohtaavat jos kohtaavat ja voi koittaa kepillä jäätä suutelemalla ja siitähän asiat rullaavat omalla painollaan, jos ovat rullatakseen.

Jos kaikkeen pitää saada eksakti vastaus, voi tyytyä seurustelemaan... vaikkapa tietokoneiden kanssa...

Vierailija
152/192 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan saa kysyä. Se tulee kun tulee.

Vierailija
153/192 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 04:50"]

Ei koskaan saa kysyä. Se tulee kun tulee.

[/quote]

Mut jos ei tuu ni se pitää laittaa tulemaan ?

Vierailija
154/192 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:58"]

No jos musta tuntuu, et haluun suudella, niin kyllä mä ainakin naisena oon suoraan sanonut, et saako sua suudella. Tai sit jos on sohvalla oltu, niin sit oon vaan lähennellyt ja koskettanut. Kyllä toisen elekielestä näkee haluuks toinen jatkaa. Ja jos ei, niin siinä se.

Tiedättekö sen tunteen kun päätätte lähteä lähestymään käden kanssa tai siirrytte lähemmän istumaan ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa kun seuraatte miten toinen asian ottaa :D

kyllä niin tuttu tilanne.. inhottavinta on jos nainen ei anna selkeää merkkiä ollenkaan tai vastaa kosketukseen. Usein on ollut niin ettei nainen reagoi millään tavalla ja jos sitten riskillä otat ja siirrät käden sisäreidelle ja suutelet nin onkin heti matkassa ja on päädytty intohimoiseen seksiin. Naisen pitäs aina viestiä takas millä mielellä on koska muuten ei miehellä välttämättä huvita jatkaa koskettelua koska siinä tulee olo että nyt tuota ahdistaa eikä se halua kosketusta

Vierailija
155/192 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:03"]

Ole vaan kuin herrasmies ja anna naisen tehdä aloite sillä jos sillä kiinnostaa niin se kyllä jossain vaiheessa sen tekee

Odottelemalla jäät friendzonelle, heti kimppuun käymällä olet kähmivä pervo. Pitäisi löytää kultainen keskitie, ja ennen kaikkea, osata lukea peliä. t.uneton

Jep tämä niin tuttua.. mistä muuten tietää naiset kun kosketan toista esim reidelle ja toinen ei peräänny mutta ei myöskään anna minkäänlaista merkkiä että nainen ei ahdistu. Hyvin voi olla tilanne ettei nainen halua kosketusta mutta ei uskalla myöskään perääntyä joten vain jäätyy ja homma lässähtää. Otatteko tylynä kähmimisenä sen jos mies siirtää käden reidelle vai mistä tykkäätte että mies aloittaa koskettelun ?

Vierailija
156/192 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entäs kun kaverinainen tulee kylään joka käy silloin tällöin kahvilla nin mistä tietää onko sillä seksi mielessä koska siihen ei päde tuo että ei tule muuten kylään?? Kuinka moni allekirjoittaa että haluaa aina seksiä kun menee miehen luo yökylään ja entäs jos normaalisti käymään kahvilla ?? Ellei nyt ole ylifriendzonemies

Vierailija
157/192 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se luonto vetää.. Pikkuhiljaa asiat etenee, jos on edetäkseen. Seuraa partnerin kehon kieltä, pitää olla melko kuupo jos ei huomaa.

Vierailija
158/192 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap kysyi, tuletko yöksi?

Vierailija
159/192 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta sopii omaan kysymykseeni nyt. Eli olin yhden miehen kanssa ystävä aika pitkään ja aistin kyllä jo aikaisessa vaiheessa, että mies on luultavasti kiinnostunut enemmästäkin. Olin itse parisuhteessa vielä tuolloin. No, suhteeni kariutui ja ystävä avautui sitten tunteistaan ja minä myös. Olosuhteet olivat vain sellaiset, että jouduimme olemaan erossa tuon tunnustuksen jälkeen noin kuukauden.

Asumme eri kaupungeissa, ja mies pyysi minut luokseen heti kun se oli mahdollista. Tulin tänne ja huomaankin olevani ihan lukossa. Olen yli kolmekymppinen, kuten mieskin, ja hän tietää minusta ja menneisyydestäni kaiken, ja pitää minua ehkä aika haavoittuvana kaikesta kokemastani johtuen.

Ongelma on nyt se, että uskon ettei mies uskalla tehdä vielä aloitetta seksiin, ja itse kävisin ihan kuumana mutta jännitän ihan törkeästi. Nukumme yhdessä, katsomme netflixiä minä miehen kainalossa, ja kömmin hänen viereensä pelkissä alusvaatteissa. Muutama yö on mennyt, ja tokana yönä hän ehkä yrittikin mutta menin itse pökkelöksi, enkä osannut antaa signaaleja. Olimme jo alkaneet nukkua, hän ei saanut unta js nappasi mut tiukemmin syliin, hiveli selkää jne mutta mä vaan nautin siitä hyväilystä ja sitten se homma jäi siihen varmaan mun takia.

Mies puhuu tunteistaan ja tulevaisuudestamme, joten en usko että on kiinnostuksen puutteesta kiinni. On tosi herrasmies, ei varmasti halua painostaa ja haluaa parisuhteen, ei mitään säätöä. Miten mä nyt uskaltaisin laukaista tän tilanteen niin että se päätyisi seksiin? Mä en ole IKINÄ ollut tälläinen miesten kanssa, seksi aloite on ollut hyvin luontevaa tehdä, tosin miehetkin ovat kyllä sitä nopeasti olleet haluamassa. En halua jäädä enää odottelemaan, että milloin hän sen tekisi, mutta kuinka helvetin suora mun pitää olla, jos ei tissit paljaana kainalossa kiehnäys riitä.

Ei kolmekymppisen naisen pitäis enää kysellä tälläisiä, mutta mä kaipaan jotain vahvistusta.

Vierailija
160/192 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju, mutta sopii omaan kysymykseeni nyt. Eli olin yhden miehen kanssa ystävä aika pitkään ja aistin kyllä jo aikaisessa vaiheessa, että mies on luultavasti kiinnostunut enemmästäkin. Olin itse parisuhteessa vielä tuolloin. No, suhteeni kariutui ja ystävä avautui sitten tunteistaan ja minä myös. Olosuhteet olivat vain sellaiset, että jouduimme olemaan erossa tuon tunnustuksen jälkeen noin kuukauden.

Asumme eri kaupungeissa, ja mies pyysi minut luokseen heti kun se oli mahdollista. Tulin tänne ja huomaankin olevani ihan lukossa. Olen yli kolmekymppinen, kuten mieskin, ja hän tietää minusta ja menneisyydestäni kaiken, ja pitää minua ehkä aika haavoittuvana kaikesta kokemastani johtuen.

Ongelma on nyt se, että uskon ettei mies uskalla tehdä vielä aloitetta seksiin, ja itse kävisin ihan kuumana mutta jännitän ihan törkeästi. Nukumme yhdessä, katsomme netflixiä minä miehen kainalossa, ja kömmin hänen viereensä pelkissä alusvaatteissa. Muutama yö on mennyt, ja tokana yönä hän ehkä yrittikin mutta menin itse pökkelöksi, enkä osannut antaa signaaleja. Olimme jo alkaneet nukkua, hän ei saanut unta js nappasi mut tiukemmin syliin, hiveli selkää jne mutta mä vaan nautin siitä hyväilystä ja sitten se homma jäi siihen varmaan mun takia.

Mies puhuu tunteistaan ja tulevaisuudestamme, joten en usko että on kiinnostuksen puutteesta kiinni. On tosi herrasmies, ei varmasti halua painostaa ja haluaa parisuhteen, ei mitään säätöä. Miten mä nyt uskaltaisin laukaista tän tilanteen niin että se päätyisi seksiin? Mä en ole IKINÄ ollut tälläinen miesten kanssa, seksi aloite on ollut hyvin luontevaa tehdä, tosin miehetkin ovat kyllä sitä nopeasti olleet haluamassa. En halua jäädä enää odottelemaan, että milloin hän sen tekisi, mutta kuinka helvetin suora mun pitää olla, jos ei tissit paljaana kainalossa kiehnäys riitä.

Ei kolmekymppisen naisen pitäis enää kysellä tälläisiä, mutta mä kaipaan jotain vahvistusta.

Mielestäni sinun kannattaa olla suora ja rehellinen. Ota esimerkiksi puheeksi tuo selän hipsuttaminen, sano vaikkapa jotain kuinka hyvältä se tuntui ja kuinka se sai sinun halut heräämään, mutta halusit silloin vain nauttia siitä tunteesta. Voit vaikka vihjata jotain, että voisi olla kivaa edetä pidemmällekkin ensi kerralla. Jos ei mies vielä tuosta tajua, käyt vain rohkeasti kiinni tai sano että haluat panna. Yritä välttää sitä, että makoilette sängyssä liian pitkään ilman selvää vihjettä ja muista myös vastata miehen yrityksiin, mikäli sellaisia on havaittavissa. Liian pitkä makoilu johtaa siihen, että jompikumpi tai molemmat vaan hämmentyy ja luulee, että tänä yönä vain nukutaan.