Miten tehdä aloite seksiin uuden tuttavuuden kanssa?
Olen tapaillut erästä naista nyt jo jonkun aikaa ja seksi voisi olla pian ajankohtaista. Sovimme naisen kanssa treffit tälle iltaa että hän tulee minun luokseni ja suunitelmissa olisi leffaa ja ruokaa ja sellaista mutta ei siis alkoholia koska nainen on autolla liikenteessä :D. Tämä on aika usein probleemana kun ei halua olla liian tyrkky ja ehdottaa heti mitään yökyläilyä tai vastaavaa ja autolla kulkeminen estää sen yhteisen viinin maistelun ja hauskan pidon.
Eli kun vaikka istuskellaan lasillisella jomman kumman luona, niin mikä on hyvä hetki lähestyä ja miten kannattaisi tehdä se aloite mahdolliseen seksiin ? Miten te naiset itse haluasitte uuden miehen lähestyvän fyysisesti ensimmäistä kertaa?
En ole ujo ihminen mutta aina tässä vaiheessa yleensä saa ujous vallan kun sydän hakkaa ja kokeilee kepillä jäätä :D. Sitten jos se aloite menee nappiin ja toinen on samalla linjalla niin luonto hoitaa loput mutta aina se ensimmäinen fyysinen aloite on hankala ja se ensimmäinen pusukin uuden kumppanin kanssa on jo elämys :D
anteeksi lihavointi kun kone tökkii..
Kommentit (192)
Tämä toimiin VAIN, jos nainen myös todella haluaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:54"]
Naiset tykkää että mies vie ja nainen vikisee. Vaikka se vähän vastustelisi, kouri ja suutele vaan!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:29"]Musta olis ainakin hölmöä, jos joku kysyisi kotitreffeillä, että saako suudella. En mä ainakaan menisi kenenkään kotiin treffeille ellen haluaisi suudella kyseistä henkilöä. Jossain vaiheessa vain istut sen verran lähelle, että vaikka jalat koskettavat toisiaan, jos nainen ei siirry kauemmas niin seuraavaksi voi ottaa kädestä kiinni. Silloin kun aikoo suudella täytyy vain tehdä se ilmiselvästi eikä äkkiä ja yllättäin, silloin naiselle jää aikaa kääntää pää tai jotain jos ei haluakaan suudella.
Saattahan sitä mieli muuttua siinä sohvalla istuissa, että enpä haluukkaan suudella. Siks mä olen sanonut suoraan, että tekis mieli suudella, hyvin yksin kertaista! Ehkä mä olen yksinkertainen sitten. Enkä mä muutenkaan ole mitenkään ujo. Se mikä sopii toiselle, ei sovi toiselle. Ja jos toinen nun suutelu urityksistä säikähtää, sit meidän ei pidemmälle kannata mennäkkään :D Sanon suoraan mitä haluan ja moten, toki myös toista kuunnellen. Mutta jos ei kemiat kohtaa, niin sit ne ei kohtaa.
^ menipäs toi lainaaminen ketuiks! :)
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 10:25"]
Ihan kommenttina vaan, että onko liian varhaista olla niinkin intiimisti, jos pelkkä asiasta keskusteleminen on hankalaa.
[/quote]
"Ajattelin pyytää sinut luokseni, jotta voitaisiin katsoa eteneekö homma seksiin?"
Niinkö?
Tässä on nyt pyydetty luo, leffa valittu. Mies on tehnyt paljon pohjustaakseen tilannetta. Ja tilanteella tarkoitan nyt sitä, että tykkäystä on ilmassa molemmin puolin ja toiveissa ehkä vähän enemmänkin tulevaisuudessa kuin pelkkä seksi.
Miehiä on niin paljon helpompi vietellä, mutta mitenhän tuo nykyinen sitten sai minut sänkyyn... Kyllä siinä molempien halukkuutta tarvittiin. Liika yritys ja epätoivoinen vonkaus karkoittaa.
Koskettele. Auta takki pois päältä, pyyhkäise hiuksia olkapäältä, kun annat viinilasin niin pidä huolta että kätenne ainakin hipaisevat. Mene lähelle, siis astu toisen reviirille, päästä hänet lähellesi. Jos toinen ei millään reagoi asioihin niin anna tilaa. Väkisin tuo homma ei etene.
Sitten siihen leffaan ja sen katsomiseen. Nythän tietysti voi olla, että haluatte ihan oikeasti katsoa sen elokuvan. Silloin kannattaa keskittyä siihen elokuvaan... mutta sen ehtii kyllä nähdä sitten uudemmankin kerran, jos homma lipsahtaa muuhun kuin leffankatsomiseen.
Koskettele, laita käsi toisen olkapäälle, miten se nyt meneekään. Jollei tässäkään vaiheessa toinen tee mitään elettä tullakseen vastaan, niin täytyy kyllä sanoa, että sitten se ei ole kiinnostunut sinusta lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 21:22"]
Itellä ainakin pari hörppyä viiniä herättää halut aika hyvin. Eli omalla kohdalla vois edesauttaa asioita. Mutta parempi olla tyrkyttämättä alkoholia. Noin yleisesti ottaen kehonkieli on aika hyvä mittari nois asiois. Ja kyllähän sen nyt huomaa jos on soveliasta edetä! Eikai kukaan nyt "kylmiltään" yritä vain suudella jotakuta, pitäähän siinä olla vähän flirttiä pohjalla. Mutta, älä yliajattele tilannetta tai suunnittele liikaa etukäteen miten edetä! Itellä paras keissi meni niin, et kutsuin toisen täysin vieraan ihmisen kylään, laitoin ruokaa, syötiin, ulkoiltiin ja sitten otettiin pikku päiväunet lusikassa. Ja siitä se sitten lähti, koko elämäni paras panoviikonloppu!
[/quote]
Sehän se onkin kun tuo hörppy viiniä ei onnistu yleensä kun ihmiset tulee käymään niin liikkuvat autolla ja jos juomaan aletaan niin siitähän jo tietää että seuraavaksi pitää jäädä yöksi. Varsinkin ensimmäisillä treffeillä voi olla todella normaali tapa ottaa pari lasia viiniä mutta probleemaksi nousee miten saat naisen vietyä takaisin kotiin koska ei heti halua mitään yökyläilyjä ehdottaa
[/quote]
Ekoilla treffeillä voi panna, mutta sen jälkeen kuitenkaan ei voi mitään yökyläilyjä ehdottaa vaan eukko himaan?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:52"]En ole ujo ihminen mutta aina tässä vaiheessa yleensä saa ujous vallan kun sydän hakkaa ja kokeilee kepillä jäätä :D. Sitten jos se aloite menee nappiin ja toinen on samalla linjalla niin luonto hoitaa loput mutta aina se ensimmäinen fyysinen aloite on hankala ja se ensimmäinen pusukin uuden kumppanin kanssa on jo elämys :D... [/quote]
Annat ymmärtää tehneesi onnistuneita aloitteita ennenkin, miksi et siis toimi samoin kuin aiemmin?
Itse arvostan miestä, joka osaa avata suunsa ja kommunikoida sen sijaan, että arvailee kädet hikoillen mitä toinen mahtaa haluta. Vaikkapa "mun tekisi mieli suudella sua, saanko?" voisi olla ihan paikallaan. Tai jos olet rohkeampi ja itsevarmempi, niin "haluaisitko suudella mua?"
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:30"]
Naisena ite ainakin jos haluan pussailla niin tuijotan miestä vaan silmiin ja ehkä huuliin välillä vien katseen. Jos se ei siinä vaiheessa tajua pussata niin tuskin se sitten edes haluaa :)
[/quote]
Ei persus, TUOTAKO se sitten tarkoitti... ja mä missasin mahdollisuuteni :(
Kysy, jotta miten ois pieni matelijanäyttely tähän väliin.
Sehän se onkin kun tuo hörppy viiniä ei onnistu yleensä kun ihmiset tulee käymään niin liikkuvat autolla ja jos juomaan aletaan niin siitähän jo tietää että seuraavaksi pitää jäädä yöksi. Varsinkin ensimmäisillä treffeillä voi olla todella normaali tapa ottaa pari lasia viiniä mutta probleemaksi nousee miten saat naisen vietyä takaisin kotiin koska ei heti halua mitään yökyläilyjä ehdottaa
[/quote]
No ei mies lasista parista tule jurriin, ja jos ei puolen tunnin sisään ole tarkoitus lähteä ajelemaan, niin ne vähätkin mittaria väräyttävät huurut kyllä ehtivät haihtua.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 12:20"]
Itse arvostan miestä, joka osaa avata suunsa ja kommunikoida sen sijaan, että arvailee kädet hikoillen mitä toinen mahtaa haluta. Vaikkapa "mun tekisi mieli suudella sua, saanko?" voisi olla ihan paikallaan. Tai jos olet rohkeampi ja itsevarmempi, niin "haluaisitko suudella mua?"
[/quote]
Miehet myös arvostavat naista joka osaa vihjata, sanoa ja puhua asioista ja haluistaan avoimesti sen sijaan että istuu peukalo perseessä hiljaa odottaen
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 20:23"]
Mä en kestä miehiä, joiden on pakko juottaa viiniä, jotta pääsevät panemaan. Kai se jo osaa odottaa, että alat leffan jälkeen kouria. Se on se perinteinen ja tylsä tapa.
[/quote]
Mun olisi pakko ottaa lasilliset rohkaisuksi ja tuntuisi hölmöltä olla tarjoamatta toisellekin... m
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 13:50"]
[/quote]
No ei mies lasista parista tule jurriin, ja jos ei puolen tunnin sisään ole tarkoitus lähteä ajelemaan, niin ne vähätkin mittaria väräyttävät huurut kyllä ehtivät haihtua.
[/quote]
Ei ole taas mieltä tai mahdollisuutta rentoutua kunnolla kun aletaan viiniä ottamaan ja täytyy kokoajan miettiä auton rattiin palaamista
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 09:31"]
Miehenä on huomattavasti helpompaa lähestyä naista jos nainen antaa vain selvän merkin että se on suotavaa. Tilanne on hankala koska mistä se mies tietää lähestyä teitä jos ei ole varma haluaako nainen jos nainen ei anna mitään merkkiä????
jos nainen heittää vaikkapa ihan pienen flirtin niin on heti eri ääni kellossa. Ei kukaan mies halua saada avokämmenestä tai vaikuttaa tyrkyltä pervolta ja seksiin tarvitaan kaksi joten selvää merkkiä kehiin naiset !! Pusu ja hipaisu ja käden siirtäminen sisäreidelle tekee kyllä heti selväksi miehelle mitä mielessäsi on
[/quote]
Itsellä on monta kertaa käynyt niin että ollaan jääty naisen kanssa vain kavereiksi koska olen otaksunut ettei naisella kiinnosta edes kun ei ole mitään kiinnostuksen merkkiä esittänyt .. Myöhemmin on sitten puhuttu asiasta niin toinen onkin sanonut että olisi halunnut olla enemmän... Mistäpä sen tietää mitä toinen ajattelee jos ei merkkiä näy mihinkään suuntaan. Koittaa siinä sitten lukea naisen ajatuksia onko nyt oikea vai väärä hetki? ...
[/quote]
Tämäkin on niin tuttua mutta ihmettelin tosin miten kukaan mamma ei alkanut alapeukuttaa tätä katkerana jostain tyhjästä
Laittakaahan naiset mielipiteitä kehiin miten te haluasitte lähestyttävän
jep lisää ohjeita vaan kehiin kiitos
Ole vaan kuin herrasmies ja anna naisen tehdä aloite sillä jos sillä kiinnostaa niin se kyllä jossain vaiheessa sen tekee
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:03"]
Ole vaan kuin herrasmies ja anna naisen tehdä aloite sillä jos sillä kiinnostaa niin se kyllä jossain vaiheessa sen tekee
[/quote]
Odottelemalla jäät friendzonelle, heti kimppuun käymällä olet kähmivä pervo. Pitäisi löytää kultainen keskitie, ja ennen kaikkea, osata lukea peliä. t.uneton
huomaan sellaisia sosiaalisesti kyvykkäitä yksiöitä nimenomaan naisten puolelta jotka suutelemalla ja muutamalla muullakin tavalla ihan luonnollisesti synkkasivat, on niissä kieltämättä eroa.
toiset vaan rääkyy elon tiellä.