Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naapurini sekaisin?

Vierailija
08.04.2015 |

Tervehdin eilen yläkerrassa asuvaa naapuriani ja vaihdoimme kuulumisia. Jotenkin tuntui, ettei ollut ihan kaikki muumit laaksossa, nimittäin hän alkoi kysellä, että kauanko olen asunut tässä asunnossa ja kauanko on tarkoitus asua. Alle vuoden olen kylläkin asunut, mutta tuli sellainen tunne, että hän ei muista kuka olen. Voisiko olla mahdollista, että hänellä on jotain 'solmuja' mielessä tai muistissa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan muista, koska olet sinne muuttanut, tosi pahoja solmuja mielessään... :)

Vierailija
2/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa enkä voi millään olla tietoinen kaikkien ihmisten asumisajoista. Ehkä naapurisi teki vain tikusta asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:51"]

Asun kerrostalossa enkä voi millään olla tietoinen kaikkien ihmisten asumisajoista. Ehkä naapurisi teki vain tikusta asiaa.

[/quote]

Tässä talossa on 6 asuntoa ja usein naapureita tervehditään ja joskus vaihdetaan kuulumisia. Tuli tosiaan semmonen olo, ettei olisi tunnistanut minua. 

Vierailija
4/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sillä on kasvosokeus

Vierailija
5/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vihjaili, että olethan sä tässä jo ollutkin, olisko aika vaihtaa jo osoitetta.

Vierailija
6/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rapussa on 6 asuntoa, ainoastaan yhden naapureista tunnistaisin. Muita en ole koskaan nähnyt, eikä kiinnosta. Sen verran usein vaihtuu ettei pysy kuvioissa mukana, me olemme taas asuneet tässä jo 17 vuotta. Ehkä naapurillasi sama juttu ettei muut ihmiset jaksa niin paljon kiinnostaa, että muistaisi jokaisen aina erikseen. Kohteliaisuudesta höpötti, mutta oikeesti oli vaan et pitikö tuokin jostain muistaa.

Vierailija
7/7 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen oli?

Oletteko jutelleet useasti vuoden aikana?

Miltä ilme näytti?