Mitä saitte joululahjaksi?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään :'( En edes yhtä joulun toivotusta.
Oikein hyvää Joulua sinulle!!
En saanut mitään, kun ei paljoa sitten nuoruus vuosien ole lahjatraditiota ollut. Mutta lohdutukseksi ostin itselleni uuden rannekellon.
Mm yli 200 osaisen poranteräsetin ja epoksia.
Nää on toivottuja ja tulee käyttöön, olen todella iloinen 🤟
Mieheltä sain lahjaksi laukun, rannekorun, pari kirjaa sekä salmiakkia.
Vanhemmiltani saatiin yhteiseksi lahjaksi ravintolalahjakortti sekä suklaata, sen lisäksi sain äidin tekemät tumput ja villasukat, palapelin, lahjakortin kirjakauppaan ja tossut.
Sisaruksilta sain molemmilta ihanat herkkukassit.
Ystäviltä sain itsetehtyä saaristolaisleipää, lahjakortin juustosoppiin sekä joulukahvia.
Aivan ihanat lahjat sain taas läheisiltä tiedän että myös läheiset tykkäävät saamistaan lahjoista.
Suklaarasian asukasyhdistykseltä.
Rukkaset, suklaata, leggingsit, sukkia, leikkuulaudan, suihkusaippuaa, tohvelit ja herkkukorin. Muut hyviä mutta tohveleita ei tule oikein käytettyä (mulla on jo yhdet tosi vähällä käytöllä), pitää varmaan opetella käyttämään sellaisia...
Suklaata, oloasun, kosmetiikkapakkauksia, pehmolelun (harvinaista keräilysarjaa!), rahaa ja korun. Siskon kanssa yhteiseksi muutama lautapeli.
Olen tyytyväinen!
Ihonhoitotuotteita, kumpparit ja vaatteita. Olen tosi tyytyväinen kaikkiin lahjoihin.
Kirjan, chenillesukkia, lana del reyn lp:n, fleece-kerraston, rahaa. Vähempikin olisi riittänyt.
Miten tää jaksaa kiinnostaa? Eikö ole ihan sama, mitä joku saa joululahjaksi?
Yhdet kalsarit. Mutta olivat ihan laadukkaat Bjön Borgit. Päällä just nyt. On hyvät.
Muuta ei sitten tullutkaan. En kyllä odottanutkaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään :'( En edes yhtä joulun toivotusta.
Hyvää joulua! 😊
Meillä joulu lasten juhla. Toki meitä muistettiin pussilakanasetillä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä joulu lasten juhla. Toki meitä muistettiin pussilakanasetillä.
Lakanat on aina tarpeellisia samoin kuin pyyhkeet.
Volvo hajosi. Sen lahjan saan joka ikinen joulu. Terveisiä vaan tutuille.
Yksinäiset eivät saa joululahjoja.Eivät myöskään niitä anna.
Suklaalevy, alushousut, kahvipaketti ja shampoo.
Suklaata,pari kirjaa ja lahjakortin kynsihoitoon tms juttuun.