Mitä saitte joululahjaksi?
Kommentit (53)
En yhtään mitään :'( En edes yhtä joulun toivotusta.
Saman kuin joka vuosi eli en mitään.
Uuden aamutakin, just sellaisen kuin toivoin.
Murrosikäisiltä lapsilta kauniin kynttilän, suklaata ja jostain vanhojen kirjojen liikeistä ostetun runokirjan, jota ei enää voi saada mistään kirjakaupausta ja jota olen pitkään haikallut omaan kirjahyllyyn.
Oli totisesti nuori nähnyt vaivaa, saadakseen tuon kirjan joululahjaksi ostettua.
Minä sain mieheltä keittiöveitsisarjan, joo, ei henkilökohtainen lahja, mutta erittäin haluttu, koska rakastan kokkailua. Vanhemmat lähettivät joulupaketin, jossa oli itselleni Marimekon yöpaita ja miehelle joku eräpuukko, kun hän kalastelee ja kulkee luonnossa, lisäksi Fazerin peltinnen suklaakonvehti oli paketissa mukana.
Mieheltä t-paidan, Storytellin puolen vuoden lahjakortin ja kaulakorun. Olen erittäin tyytyväinen, yksikin lahja olisi riittänyt!
Kaksi kirjaa, sukat, pussilakanasetin, suklaata, muumimukin, joulukahvia. Lisäksi äidilläni on jotain varmaan vielä, mutta vierailumme sinne peruuntui viime hetkillä.
Joulukukan, Kahdet villasukat, älyttömästi suklaata, hiukan rahaa sekä ystäväni oli tehnyt minulle niin ihanan neuletakin. Mieheltä sain tuon kukan ja toiset tosi kauniit villasukat.
Museokortti
Aidot lampaannahkarukkaset
Merinovilla pitkät alushousut
Ex laittoi 100 euroa korvamerkittynä taiteilijatarvikkeisiin
Olen oikein iloinen!
Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään :'( En edes yhtä joulun toivotusta.
hyvää joulua sinulle!
Lahjakortin hierontaan, vihreitä kuulia
Vihreäkuulasuklaata, mukeja, Pentikin puolukka tarjottimen, kolme rasiaa pandan juhlapöydän konvehteja, yöpaidan, uunipadan, arpoja ja painekattilan.
100e lahjakortin. Olen enemmän kuin tyytyväinen :).
Suklaata, kaksi pakettia joulukahvia, joulusukat, lahjakortin pizzeriaan, uuden kännykän, peiton ja tyynyn ja kaulahuivin.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain mieheltä keittiöveitsisarjan, joo, ei henkilökohtainen lahja, mutta erittäin haluttu, koska rakastan kokkailua. Vanhemmat lähettivät joulupaketin, jossa oli itselleni Marimekon yöpaita ja miehelle joku eräpuukko, kun hän kalastelee ja kulkee luonnossa, lisäksi Fazerin peltinnen suklaakonvehti oli paketissa mukana.
Yhden konvehdin oli pakettiin laittanut?! Mitä makua se oli?
En mitään. Siinä kohtaa tuli outo olo kun lapset ihmettelivät miksei minulle ei ollut paketteja, en osannut vastata mitään. Jostain syystä mies ei tänä jouluna katsonut tarpeelliseksi huomioida.
Juuri minua ajatellen tehtyjä omatekoisia pieniä, kivoja juttuja. Teetä, kahvia, ennen kaikkea lämpöisen mielen. Rahaakin joo, mutta kyllä nuo lahjat herkisti.
En mitään.