AV: n oma kuusijuhla - OFFICIAL
Kaikki perinteiseen jouluun kyllästyneet tulkaa mukaan aattoillan viettoon!
Piiri pieni pyörii.. mammat siinä hyörii..
Kommentit (104)
Oli kyllä tosi vaikea valita, kummalle lähetetään kutsu: Aake Kallialalle vai piisameille. Ei uskalla molempia kutsua, kun ovat riidoissa sen laiturin takia.
AV-mammat läträävät ja juovat liikaa punkkua ja änkevät kiihkeinä laatikkoleukaisen jännä-joulupukin syliin. Kilttimiehet ruikuttavat kulmassa lahjoineen.
Vierailija kirjoitti:
AV-mammat läträävät ja juovat liikaa punkkua ja änkevät kiihkeinä laatikkoleukaisen jännä-joulupukin syliin. Kilttimiehet ruikuttavat kulmassa lahjoineen.
Lentäjäkirurgi jätti tonne nurkkaan muutaman baltin. Kaipaisivat opasta ;)
Toivottavasti piisami kutsuttiin! Ei niin kuusijuhlassa haittaa laiturin syönti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjäkirurgi jätti tonne nurkkaan muutaman baltin. Kaipaisivat opasta ;)
Mulla olisi täällä laukaisualusta rakettikirurgin pikkulennokille.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti piisami kutsuttiin! Ei niin kuusijuhlassa haittaa laiturin syönti.
Entäs ne norpat? Vastahan me Saimaasen matkalla oltiin norppien luona. Pitäisi meidän kutsua norpat vastavierailulle.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan eivät vaan Dannyn laituria syö! Missä muuten niitä Helmiään esittelisi?
Mitä jos joku niistä norpista luomusynnyttää vastavierailulla juhlatalomme lumipenkkaan?
Kohta juhlinta aivan riistäytyy käsistä ja saamme ilmoituksen ”Hakemaasi sivua ei voida näyttää”.
Siihen loppuu bileet.
Juhla päättyy ihan kohta kello 23.00.
Menu oli siis:
- raikkaat voileivät
- makaronilaatikkoa 200 grammaa
- lapsille vanukasta, jotka mies kuitenkin söi
Minä tulen kuusijuhlaan rumassa jouluneuleessani.
Öö... heräsin elämyslahjani vierestä....
Nurkkauksessa mietitään, ovatko vihreiden kuulien puolittajat olleet ylitöissä näin joulun alla. Huolta herättää myös puolittajien käsihygienia.
Perseenhajuinen sohva sai kyytiä kun Joulupukki toi uuden tuliterän sohvan.
Herätkää jo!
Ohjelmassa konvehtien syöntiä ja pullon pyöritystä.
Jaetaan vain elämyslahjoja. Kuka tahtoo olla minun elämys?