AV: n oma kuusijuhla - OFFICIAL
Kaikki perinteiseen jouluun kyllästyneet tulkaa mukaan aattoillan viettoon!
Piiri pieni pyörii.. mammat siinä hyörii..
Kommentit (104)
Auttakaa, mammat! Olen lihonut niin, etten mahdu jouluneuleeseeni. Mitä muuta ylle?!
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa, mammat! Olen lihonut niin, etten mahdu jouluneuleeseeni. Mitä muuta ylle?!
Pieruverkkarit käy. Nämähän on kotibileet.
Vierailija kirjoitti:
Munsalan puvuissa täällä ollaan, tekisköhän joku sulle sellaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieruverkkarit käy. Nämähän on kotibileet.
Tule sellaisena kuin olet. (Kyllä me kuitenkin jotain vikaa sinusta löydetään.)
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelattaisiin?
Täällä on varmasti vaivaannuttavien esim. eläinteemaisten tutustumisleikkien ystäviä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelattaisiin?
Jos on joku lautapeli tms., voidaanko jättää mies pois pelistä kun ei ole kiva jos perseisillä käsillä käsittelee nappuloita?
Voidaanko ottaa tähän väliin yhteislauluna Hei mummo tai Lapsi tuoksuu joululta? Kaikki Loirin joulubiisit kävisi myös. Kuusijuhlaan kyllä sopisi myös Hei tonttu-ulot hyppikää.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko ottaa tähän väliin yhteislauluna Hei mummo tai Lapsi tuoksuu joululta? Kaikki Loirin joulubiisit kävisi myös. Kuusijuhlaan kyllä sopisi myös Hei tonttu-ulot hyppikää.[/quote
-ukot siis, kiva autocorrect
Vierailija kirjoitti:
Minä olen akateemisesti sivistynyt ja en ota osaa rahvaisten kuusijuhliin!
Hienoa, joka juhliin tarvitaan Trubadurix kuten Asterix-sarjakuvassa. Sinä saat olla meidän Trubadurix niin meillä muilla säilyy juhlarauha😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hei tonttu-ukot hyppikää viel on apteekit auki..
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen akateemisesti sivistynyt ja en ota osaa rahvaisten kuusijuhliin!
Hienoa, joka juhliin tarvitaan Trubadurix kuten Asterix-sarjakuvassa. Sinä saat olla meidän Trubadurix niin meillä muilla säilyy juhlarauha😄
"Sancta nox, placida nox! Nusquam est ulla vox; Par sanctissimum vigilat, Crispo crine quieti se dat. Puer dulcissimus, Puer dulcissimus..."
Vierailija kirjoitti:
Miten laatikkoleukainen syö laatikkoruokia?
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelattaisiin?
Afrikan tähti kuuluu jouluun!
Antivaxereille on oma joulukuusi, jossa on vain palloja, ei neulasia.
Vierailija kirjoitti:
Milloin jaetaan lahjat?
Miehen lahja kuitenkin taas pettymys.
En kyllä haluisi tutustua palstanaisiin vaikka maksettaisiin. Sen verran miesvastaidia ja oksettavia ovat!