Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vekkuli

Vierailija
08.04.2015 |

Ootko vapaa vai varattu?

N42

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, ihanaa, mun Vekkulistako kyselet? Vapaa on ainakin hän ja en koskaan lakkaa ihmettelemästä miksi. Aivan ihanan oloinen mies:) Sori ihanuus, että vastaan puolestasi, mutta oot varmaan jo poistunut linjoilta:)

N31

Vierailija
2/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:06"]Oih, ihanaa, mun Vekkulistako kyselet? Vapaa on ainakin hän ja en koskaan lakkaa ihmettelemästä miksi. Aivan ihanan oloinen mies:) Sori ihanuus, että vastaan puolestasi, mutta oot varmaan jo poistunut linjoilta:)

N31
[/quote]

Joo sori sun Vekkulis :) vaikuttaa oikein mukavalta mieheltä, joten hänen historia kiinnostaa :)..älä huoli en tuu teidän väliin ;)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:06"]Oih, ihanaa, mun Vekkulistako kyselet? Vapaa on ainakin hän ja en koskaan lakkaa ihmettelemästä miksi. Aivan ihanan oloinen mies:) Sori ihanuus, että vastaan puolestasi, mutta oot varmaan jo poistunut linjoilta:)

N31
[/quote]

Joo sori sun Vekkulis :) vaikuttaa oikein mukavalta mieheltä, joten hänen historia kiinnostaa :)..älä huoli en tuu teidän väliin ;)

Ap
[/quote]

Olisit voinut tullakin;) No joo, mä olen naimisissa ja haluaisin ns vakipanon itselleni, mutta lupa uupuu mieheltäni. Eikä tietoa saanko lupaa. Pettäjä en ole. Oon kyllä älyttömän onnellinen hänen puolestaan, jos jonkun ihan oman kullan itselleen löytää. Onhan se aina niin paljon merkityksellisempää kuin tapailla varatun naisen kanssa:) On kyllä aivan mielettömän herttainen, sopivan pervo ja tosi lempeän oloinen mies tuo miun Vekkuli:) (ja vaikka sanonkin "mun" niin ei tietenkään ole mun, että nappaa kiinni vaan jos kiinnostaa)

Horoperse (N31)

Vierailija
4/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:06"]Oih, ihanaa, mun Vekkulistako kyselet? Vapaa on ainakin hän ja en koskaan lakkaa ihmettelemästä miksi. Aivan ihanan oloinen mies:) Sori ihanuus, että vastaan puolestasi, mutta oot varmaan jo poistunut linjoilta:)

N31
[/quote]

Ap
[/quote]

Olisit voinut tullakin;) No joo, mä olen naimisissa ja haluaisin ns vakipanon itselleni, mutta lupa uupuu mieheltäni. Eikä tietoa saanko lupaa. Pettäjä en ole. Oon kyllä älyttömän onnellinen hänen puolestaan, jos jonkun ihan oman kullan itselleen löytää. Onhan se aina niin paljon merkityksellisempää kuin tapailla varatun naisen kanssa:) On kyllä aivan mielettömän herttainen, sopivan pervo ja tosi lempeän oloinen mies tuo miun Vekkuli:) (ja vaikka sanonkin "mun" niin ei tietenkään ole mun, että nappaa kiinni vaan jos kiinnostaa)

Horoperse (N31)
[/quote]

No en mää..vaikka toivon vielä joskus eläväni onnellisessa suhteessa johon kuuluu rakkaus, arvostus, läheisyys ja lämpö. Ja paljon sopivan irstasta seksiä ;).

Mulla on eri tilanne kun sulla - mä taas olen pettäjä..no siihen on monta syytä ja niistä jiskus parin drinkin jälkeen..mutta jollain tavalla ihailen tota sun avoimuutta seksin suhteen ja siitä että rohkenit saada montaa miestä. Se on myös mun yks unelma. Toiv toteutuu

Vierailija
5/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:06"]Oih, ihanaa, mun Vekkulistako kyselet? Vapaa on ainakin hän ja en koskaan lakkaa ihmettelemästä miksi. Aivan ihanan oloinen mies:) Sori ihanuus, että vastaan puolestasi, mutta oot varmaan jo poistunut linjoilta:)

N31
[/quote]

Ap
[/quote]

Horoperse (N31)
[/quote]

No en mää..vaikka toivon vielä joskus eläväni onnellisessa suhteessa johon kuuluu rakkaus, arvostus, läheisyys ja lämpö. Ja paljon sopivan irstasta seksiä ;).

Mulla on eri tilanne kun sulla - mä taas olen pettäjä..no siihen on monta syytä ja niistä jiskus parin drinkin jälkeen..mutta jollain tavalla ihailen tota sun avoimuutta seksin suhteen ja siitä että rohkenit saada montaa miestä. Se on myös mun yks unelma. Toiv toteutuu
[/quote]

No mikä sua pidättelee? Käy tutustumassa, tiedä vaikka kolahtaisi. Tai sitten nappaat siitä vakipanon:) Mun mielestä elämä nyt vaan on liian lyhyt hukattavaksi jossitteluun. Jos suhde ei toimi, siitä on parempi lähteä ja kokeilla onnea muualla. Mun on toki helppo sanoa, kun olen sosiaalinen ihminen ja aina löydän seuraa ja ystäviä. Kaikille se ei ole niin helppoa. Kuten Vekkulinikin on varmaan vähän ujon puoleinen. Mulla vaan on tapana houkutella ihmiset kuorestaan, ihan vaan vaikka netin välityksellä:) Oikeasti mun oli aika helppo olla monen miehen kanssa, kun olivat oikeasti mulle rakkaita ihmisiä. Vieraiden kanssa voisikin olla vaikeampaa...

Horoperse

Vierailija
6/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla vakipano mutta tiedän että haluan vielä joskus enemmän :)

Vierailija
7/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sua estää? Kyllähän sä nyt varmasti löydät sitä arvostusta, rakkautta, lämpöä ja lempeä, jos haluat.

Vierailija
8/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 17:55"]No mikä sua estää? Kyllähän sä nyt varmasti löydät sitä arvostusta, rakkautta, lämpöä ja lempeä, jos haluat.
[/quote]

Totta puhut. Ja uskon kyllä siihe ja tiedän että en tule elämään loppuelämää laaten isän kanssa. Mulla on vaan vahva tunne että "se joku" on jossain..en osaa sitä selittää tarkemmin...mutta ennenkuin se kävelee vastaan nautin salarakkaan seurasta niin paljon kuin pystyn.

Vierailija
9/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydänkö Vekkulia huomenna kommentoimaan sulle jotain? Ketju painuu varmaan aika alas. Tai haluatko jutella mun kanssa enemmän? Mä olen hyvä ja sertifioitu virtuaalinen olkapää, parisuhdeterapeutti sekä seksuaalineuvoja:D

Vierailija
10/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:16"]Pyydänkö Vekkulia huomenna kommentoimaan sulle jotain? Ketju painuu varmaan aika alas. Tai haluatko jutella mun kanssa enemmän? Mä olen hyvä ja sertifioitu virtuaalinen olkapää, parisuhdeterapeutti sekä seksuaalineuvoja:D
[/quote]

Olis kyl kiva saada vähän näkökulmaa :)

Ap

Vierailija
11/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mä oon hankala potilas :) ap

Vierailija
12/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mulla on ollut kyllä aikas kinkkisiäkin tilanteita ratkottavana ja aikamoisia ihmisraunioita tuettavana:) Että otan haasteen vastaan. Mistä päin datailet? Ja miksi olet ajautunut ottamaan toisen miehen? Ei ole pakko tietenkään paljastaa mitään, mutta kyllähän se antaa vähän pohjaa. Onko sulla pitkä liitto takana? Ja vielä päivän polttava kysymys, miksi halusit tietää miun Vekkulin statuksen? Jos et kuitenkaan olisi kiinnostunut enemmän tutustumaan?

Vierailija
13/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä :( 20v.. vieras mies siksi koska miestä kohtaan tunteet kuollu ja roikun tässä lasten takia. Eikä mies osaa naista tyydyttää. Vekkuli kiinnosti ihan uteliaisuudesta ;) sillä eihän tämä mun salasuhde ikuisuutta kestä..jos sitä sit vaikka Vekkulin syliin juoksis:)..nyt kiirus..Yritän illalla avauutua paremmi .ap

Vierailija
14/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:41"]Liian pitkä :( 20v.. vieras mies siksi koska miestä kohtaan tunteet kuollu ja roikun tässä lasten takia. Eikä mies osaa naista tyydyttää. Vekkuli kiinnosti ihan uteliaisuudesta ;) sillä eihän tämä mun salasuhde ikuisuutta kestä..jos sitä sit vaikka Vekkulin syliin juoksis:)..nyt kiirus..Yritän illalla avauutua paremmi .ap
[/quote]

Vekkulilla on ihan varmasti lämmin syli, jossa olisi hyvä kehrätä ja vuosien hiljaisen vaiheen jälkeen varmasti jaksaisi panna ja paijata, pitää hyvänä:) Huokaus, minäkin häntä haluaisin... Pallo on miehelläni. Mutta koitan tulla vielä illalla katsomaan "sua". Meillä naidaan ja vietetään parisuhdeaikaa yleensä ysin jälkeen niin on hiljaisempaa linjoilla.

Vierailija
15/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:41"]Liian pitkä :( 20v.. vieras mies siksi koska miestä kohtaan tunteet kuollu ja roikun tässä lasten takia. Eikä mies osaa naista tyydyttää. Vekkuli kiinnosti ihan uteliaisuudesta ;) sillä eihän tämä mun salasuhde ikuisuutta kestä..jos sitä sit vaikka Vekkulin syliin juoksis:)..nyt kiirus..Yritän illalla avauutua paremmi .ap
[/quote]

Vekkulilla on ihan varmasti lämmin syli, jossa olisi hyvä kehrätä ja vuosien hiljaisen vaiheen jälkeen varmasti jaksaisi panna ja paijata, pitää hyvänä:) Huokaus, minäkin häntä haluaisin... Pallo on miehelläni. Mutta koitan tulla vielä illalla katsomaan "sua". Meillä naidaan ja vietetään parisuhdeaikaa yleensä ysin jälkeen niin on hiljaisempaa linjoilla.
[/quote]

No mä kirjottelen jossain vaiheessa :) kiva että joku panee..mä vaan haaveilen sellaisesta...surullista huomata että on vuosikymmenet elänyt "valheeasa" itselleen. On huomannut että se minkä luuli olevan normaalia on hyvin kaukana siitä..ja

Vierailija
16/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahad viesti katkes..

mutta siis surullista huomata mitä kaikkea on jäänyt paitsi ja miten paljon haluaa "normijuttuja::"..mutta miten tämmösestä 20v kestäneestä avoliitosta lähdetään? Mulla ei ole mutään tunteita miestä kohtaan, edes pettäminen ei tee pahaa. Ap

Vierailija
17/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua voi huhuilla nimellä

YoLo

Vierailija
18/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:00"]Jaahad viesti katkes..

mutta siis surullista huomata mitä kaikkea on jäänyt paitsi ja miten paljon haluaa "normijuttuja::"..mutta miten tämmösestä 20v kestäneestä avoliitosta lähdetään? Mulla ei ole mutään tunteita miestä kohtaan, edes pettäminen ei tee pahaa. Ap
[/quote]

Jos mitään tunteita ei ole, on varmaan ihan reilua ja kunnoitettavaa vaan nostaa kissa pöydälle ja kertoa, että nyt mennään eriteille. Alkuun tuntuu kaikki järjestelyt, ositukset ja sukulaisten reaktiot tosi raskailta, mutta kyllä sitä voimaa ja rohkeutta vaan ihmisestä löytyy. Niin löytyy muistakin, miksi ihmeessä susta ei löytyisi? Ja etkö ole uhrannut jo tarpeeksi vuosia, öh ilmeisesti kylmään suhteeseen?

Vierailija
19/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vastaus olisi: meillähän on kaikki hyvin.. oikeesti se ei oo koskaan kohdellut mua niinku naista kohdellaan. No onneksi salasuhde korjaa kaikki ne jutut:) mutta oikeasti haluaisin olla aidosti onnellinen ja rakastaa ja panna :)

Vierailija
20/45 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi mielestä kaikki on hyvin eikä hän kaipaa tai ole valmis muutokseen, ei se tarkoita sitä, että sinun pitäisi olla tyytyväinen. Kyllä liittoja purkautuu ihan hyväksyttävästi vain toisen osapuolen tyytymättömyyteenkin. Ja jos ei sulla mitään tunteitakaan miestäsi kohtaan ole. Mun mielestä kaikille pitäisi suoda sen verran ihmisarvoa, että on rehellinen eikä johda harhaan. Siksi olen aina inhonnut kaiken maailman pelimiehiä ja -naisia. Kun annetaan vain tyytyväisenä olettaa. Miten olisi, voitko kertoa miehellesi, että sinulla ei ole enää tunteita ja siksi on parempi erota? Vaikka sitten eriävällä päätöksellä.