Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vekkuli

Vierailija
08.04.2015 |

Ootko vapaa vai varattu?

N42

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:38"]Onhan se aina pelottava asia miettiä, että jos en löydäkään ketään. Mutta minä en oikeasti usko siihen, että kiva ja mukava ihminen ei löytäisi itselleen sitä tunteiden jakajaa. Jos vain antaa mahdollisuuden ja suuntaa katseensa oikeisiin ihmisiin. Mutta onhan se vähän hyppy tuntemattomaan, ottaa ero ja lähteä etsimään onneaan. Mene ja tiedä, voi tulla vastaan se vuosisadan rakkaustarina tai voi jäädä sinkuksi. Tietynlainen rohkeus on kuitenkin oltava, jos tässä elämän pelissä meinaa menestyä. Toisille se menestyskin tarkoittaa eri asioita, mutta minulle se on aina tarkoittanut sitä, että on joku jota rakastaa ja joka on siinä vierellä. Jos kovin varmanpäälle pelaa, voi jäädä moni elämän hienoimmista asioista kokematta. Tämäkin nyt vain tätä pohdintaa:) Mutta olehan varovainen, naimisissa olevalla miehellä on usein tapana olla kovinkin kaunopuheinen.

N31
[/quote]

:) sä oisit hyvä terapeutti..ja kyllä mä paljon olen tässä tätä elämääni pohdiskellutkin ja hyviä pointteja sä olet heittänyt..välillä tulee vain mentyä päibä kerrallaan ja tunnetila kerrallaan..miettimättä sen pidemmälle..mutta jospa joku hetki miettisin ja kirjoittaisin itselleni kirjeen tulevaisuuteen:) miettisin mitä haluan ja millaisel loppurlämän toivon itselleni..ap

Vierailija
42/45 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 14:38"]Onhan se aina pelottava asia miettiä, että jos en löydäkään ketään. Mutta minä en oikeasti usko siihen, että kiva ja mukava ihminen ei löytäisi itselleen sitä tunteiden jakajaa. Jos vain antaa mahdollisuuden ja suuntaa katseensa oikeisiin ihmisiin. Mutta onhan se vähän hyppy tuntemattomaan, ottaa ero ja lähteä etsimään onneaan. Mene ja tiedä, voi tulla vastaan se vuosisadan rakkaustarina tai voi jäädä sinkuksi. Tietynlainen rohkeus on kuitenkin oltava, jos tässä elämän pelissä meinaa menestyä. Toisille se menestyskin tarkoittaa eri asioita, mutta minulle se on aina tarkoittanut sitä, että on joku jota rakastaa ja joka on siinä vierellä. Jos kovin varmanpäälle pelaa, voi jäädä moni elämän hienoimmista asioista kokematta. Tämäkin nyt vain tätä pohdintaa:) Mutta olehan varovainen, naimisissa olevalla miehellä on usein tapana olla kovinkin kaunopuheinen.

N31
[/quote]

:) sä oisit hyvä terapeutti..ja kyllä mä paljon olen tässä tätä elämääni pohdiskellutkin ja hyviä pointteja sä olet heittänyt..välillä tulee vain mentyä päibä kerrallaan ja tunnetila kerrallaan..miettimättä sen pidemmälle..mutta jospa joku hetki miettisin ja kirjoittaisin itselleni kirjeen tulevaisuuteen:) miettisin mitä haluan ja millaisel loppurlämän toivon itselleni..ap
[/quote]

Aikas moista terapeutin virkaa sitä on tullut suoriteltua tässä elämän varrella:D Ei, vakavasti ottaen, erinäisistä surrulisista ja raskaista kierrepalloista johtuen, mitä elämä on mun jalkoihin heittänyt, oon joutunut jo todella nuorena pohtiin elämänarvojani ja prioriteetteja. Kun toiset ikäiseni juoksivat baareissa, minä mietin miksi me ollaan täälä ja mitä haluan elämältä:) Autan usein ystäviäni ja osin ihan ennestään tuntemattomiakin menemään vähän syvemmälle elämän solmukohdissa. Yhdessä pohdittu juttu selkiytyy ja on helpompi valita suunta, mihin haluaa kulkea:) Mun mielestä toi kirje vaikka 10 vuotta vanhemmalle itsellesi olisi ihan viisas veto. Tai vaikka kaksikin kirjettä, joista toisessa olet muuttanut polkuasi ja toisessa jäänyt nykyiselle tiellesi, ajelehtinut. Voit miettiä kaikkea siitä alkaen, millaiseen kotiin toivot kymmenen vuoden jälkeen töistä saapuvasi ja kenen kanssa olet tanssinut vaikka lapsesi häissä yms. Harmi ettei me saada tähän Vekkulinkin näkemystä nyt:) Siinä kanssa yksi viisas mies ja ymmärtää, mikä elämässä on tärkeää.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs vekkuli on :)

Vierailija
44/45 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kai käy palstalla vain työnantajan ajalla:D Eli arkisin päivällä. Ihan muutaman kerran on ollut iloinen yllätys, viesti alkuillasta, mutta silloin varmaankin ylitöiksi venynyt:)

N31

Vierailija
45/45 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä taasen... :)

Onpas täällä sitten käyty tosiaankin viisaita ja elämää suurempia keskusteluita... mutta tämä Horopersenarttuni onkin elämän karaisema ja viisauttama "terapeutti" :)

Kuten tuolla aiemmin totesinkin niin sun pitää itse miettiä, että mitä elämältä haluat, miten haluat siitä nauttia... joskus se voi vaatia hieman ikävimpiäkin ja vaikeita päätöksiä, mutta vaikutat kuitenkin sellaiselta Naiselta joka on juuri löytänyt seksuaalisuuteensa ja puhjennut kukkaan, joten elämästä kannattaa tosiaankin nauttia, ettei sitten kiikkustuolissa tule katumaan jotain mitä jäi tekemättä...

Josko et nyt saa mieheltäsi sitä mitä eniten kaipaat, saat sitä tällä erää siltä salarakkaaltasi, mutta tokkopa se kuitenkaan on se kaikkein viisain ratkaisu? Josko miehesi ei siis tästä mittään tiedä... mutta josko saat toteuttaa sitä seksuaalisuuttasi miehesi luvan kanssa, on se aivan eri asia...

Tämä voi kuullostaa hieman "tylyltä", mutta toivottavasti ei ainakaan liiaksi...

m41tre a.k.a Vekkuli