Tuplavaahdotus on kyllä nerokas hiustenpesussa. Pesee ensin kerran pienellä määrällä ja sitten normaalisti
Vaahtoaa hurjasti ja puhdasta tulee. Miten onkaan voinut selvitä yhdellä vaahdotuksella?
Oletteko te tuplavaahdottajia?
Kommentit (101)
Tuplavaahdotus! Tästä voisi tulla uusi AV- klassikko kuten käsikakka, perseilevä peikonlehti, vonkausreplat ym. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhaa. Käytännössä tämä tarkoittaisi päänahan pesu noin 8 kertaa viikossa. Suomessa on aika arat ihot ihmisillä, pakkanen ja tuuli pahentaa asiaa ja lämpötilan vaihtelut yleensä. Ei tällaista ainakaan ihotautilääkärit suosittele.
Mäkäti, mäkäti. Jospa me nyt osataan käydä suihkussa ihan ilman sinun saarnojasi. Voit häipyä h*levettiin siitä märisemästä
Ei siltä vaikuta.
Minäpä pesenkin (kaikki) paikkani mäntysuovalla. Mitäs ne ihotautilääkärit siitä sanoo? Suosittaako vaiko eikö suosita?
Hämeenlinnan vankilan asiakasko siellä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhaa. Käytännössä tämä tarkoittaisi päänahan pesu noin 8 kertaa viikossa. Suomessa on aika arat ihot ihmisillä, pakkanen ja tuuli pahentaa asiaa ja lämpötilan vaihtelut yleensä. Ei tällaista ainakaan ihotautilääkärit suosittele.
Mäkäti, mäkäti. Jospa me nyt osataan käydä suihkussa ihan ilman sinun saarnojasi. Voit häipyä h*levettiin siitä märisemästä
Rauhoitu boomeri.
Jos boomeri on 35-vuotias, niin minä rauhoitun. Minkä ikäinen tämä ihotautilääkärien suosituksista saarnava mahtaa olla 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on idea? Miten likaiset hiukset/päänahka sulla on?
Ideana on pestä kahdesti jotta puhdistuu kunnolla. Päänahkoja ja hiuksia on erilaisia.
Eli lisää vaan kemikaaleja ihoon. Ei tällaista suositusta ainakaan kukaan terveydenhuoltoalan ihminen ole voinut tehdä.
Tuskin allergialiiton hyväksymissä shampoissa ja hoitoaineissa erityistä kemikaalikuormaa on.
Vierailija kirjoitti:
Tuplavaahdotus! Tästä voisi tulla uusi AV- klassikko kuten käsikakka, perseilevä peikonlehti, vonkausreplat ym. 😄
Jee! t. ap
Vierailija kirjoitti:
😆
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali käsite ihmisille joilla mm. voimakkaasti rasvoittuva tukka (ja kyllä, olen yrittänyt pidentää pesuväliä. Ei toiminut.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on idea? Miten likaiset hiukset/päänahka sulla on?
Ideana on pestä kahdesti jotta puhdistuu kunnolla. Päänahkoja ja hiuksia on erilaisia.
Eli lisää vaan kemikaaleja ihoon. Ei tällaista suositusta ainakaan kukaan terveydenhuoltoalan ihminen ole voinut tehdä.
Tuskin allergialiiton hyväksymissä shampoissa ja hoitoaineissa erityistä kemikaalikuormaa on.
Eiköhän kaikissa on. Kyllä se yksi pesu riittää. Eri asia on jotkut viemäreistä työskentelevät vesilaitoksen työntekijät jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuplavaahdotatko tussunkin?
kyllä ja kolmas on kunnon mällit päälle ilmarilta t: sanna
Joudut vastaamaan omiin viesteihisi kun muut ei vaivaudu. Huvittavaa vai surullista?
mäkin vaahdotan kahdesti, puhdistuu paremmin
Kv. pitkätukkafoorumilla tunnetaan kyllä tuplavaahdotus. Saa pesevämmän lopputuloksen erityisesti sulfaatittomien shampoiden kanssa. Toinen loistokeksintö on CW, hoitoaine ensin, shampoo sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollutkaan puhe hiusten pesusta?
Vierailija kirjoitti:
Kv. pitkätukkafoorumilla tunnetaan kyllä tuplavaahdotus. Saa pesevämmän lopputuloksen erityisesti sulfaatittomien shampoiden kanssa. Toinen loistokeksintö on CW, hoitoaine ensin, shampoo sitten.
CW ei taida toimia pitkillä hiuksilla. Ei selvitä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollutkaan puhe hiusten pesusta?
Kyllä, olet ymmärtänyt täysin oikein. Oliko vielä jotain kysyttävää?
Ite triplavaahdotan kaksi kertaa päivässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CW ei taida toimia pitkillä hiuksilla. Ei selvitä tarpeeksi.
Riippuu tietysti hiuslaadusta, mulla on lasimainen (ei takkuunnu helposti) ja lässähtävä, toimii. TBL.
Olen 54v ja olen aina tehnyt "tupla vaahdotuksen" . Itse asiassa mä olen kuvitellut, että se on normaali tapa pestä hiukset!
Minulla on pitkät hiukset ja ekalla vaahdotuksella pesen päänahan kunnolla sormin hieroen. Huuhtelun jälkeen uusi päänahan vaahdotus jolloin vaahtoa riittää hiusten pituuteenkin.
Lyhyihin hiuksiin riittänee yksi vaahdotus ellei hiukset ole tosi rasvaiset/hikiset/likaiset.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää sampoota jossa ei ole sulfaattia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka käyttää sampoota jossa ei ole sulfaattia?
Minä saan iho-oireita natriumlauryylisulfaatista (SLS), ja ymmärtääkseni moni muukin on herkistynyt sille. Ja sitten on koko joukko curlygirlejä, joiden rutiineihin sulfaatittomuus myös kuuluu.
Tarkoitus on lisätä shampoon myyntiä.