Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopilla hirveä joulu

Vierailija
24.12.2021 |

Ärsyttää ihan älyttömästi olla taas joulu täällä anopin luona. Joka vuosi raahaudutaan tänne, kun mies haluaa viettää joulun vanhempiensa kanssa. Jos ei sitten mennä, niin alkaa kauhea mykkäkoulu anopilta, ja ei saada ollenkaan joululahjoja. Satun olemaan allerginen kalalle ja anoppi kyllä tietää siitä, silti joulupöydässä on varmaan viittä eri kalalajia, eikä mitään muuta syötävää leivän lisäksi. Mies sai lahjaksi satasen lahjakortin ikeaan, ja minä liian pienet villasukat sekä konvehtirasian. Anoppi kyselee kuulumisia mieheltä, mutta kun itse yrittää aloittaa keskustelua niin vastaukseksi tulee vain "joo" tai "mmm". Olen koittanut puhua miehelle järkeä ja pyytää jäämään kotiin kanssani, mutta tämä on tosi läheinen äitinsä kanssa ja haluaisi tulla tänne varmaan joka ikisenä juhlapyhänä...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulet huonovointiseksi. Kerrot, että sinun on paras lähteä kotiin potemaan. Haet mennessä pitsan ja katsot kotona kivan elokuvan.

Pitää varmaan yrittää ensi vuonna

Ap

Vierailija
22/25 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ukolle ikean lahjakortti... höpöhöpö...

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joulu anoppilassa on hirveä niin olisiko se nyt sitten sen hirveämpi olla itsekseen kotona? Saisi syödä mitä haluaa eikä kukaan mitätöisi. Itse ainakin nautin omasta rauhallisesta joulusta, syön ja olen siinä aikataulussa kuin haluan, luen, ulkoilen ja lepään.

Vierailija
24/25 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoissa ei ole mitään vikaa, mutta mitä miehesi on mieltä tuosta äitinsä käytöksestä, että puhuu sinulle tympeästi?

Vierailija
25/25 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyhmiä ihmisiä sillä minä en lähtisi kotoani pois minnekkään jouluna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi