Mistä tietää tuleeko vauvasta isompana siro vai raskasrakenteinen?
Voiko sen nähdä jo 1kk vauvasta? Pitäisi nimi päättää mutta harkitsemamme nimi ei sovi isokokoiselle naiselle.
Kommentit (18)
Mikä nimi sopii vain pienelle naiselle? :D
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:07"]Mikä nimi sopii vain pienelle naiselle? :D
[/quote]
Monikin. En nyt kuitenkaan paljasta nimeä.
Ei kyllä voi oikein mistään tietää. Esim. itse synnyin sellaisena hoikkana, pienenä linnunluisena vauvana. Olin sellainen johonkin 4-5 vuotiaaksi asti, oikea rääpäle. Sitten alkoi tulla tukevuutta niin että jo ala-asteella oli paksut reidet ja perse kuin aikuisella naisella, vaikken varsinaisesti lihava ollutkaan. Teini-iässä minusta tuli sekä pitkä että kurvikas.
Ei sitä oikein tiedä. :D Kannattaa pelata varman päälle ja valita joku muu nimi. :)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:09"]Ei kyllä voi oikein mistään tietää. Esim. itse synnyin sellaisena hoikkana, pienenä linnunluisena vauvana. Olin sellainen johonkin 4-5 vuotiaaksi asti, oikea rääpäle. Sitten alkoi tulla tukevuutta niin että jo ala-asteella oli paksut reidet ja perse kuin aikuisella naisella, vaikken varsinaisesti lihava ollutkaan. Teini-iässä minusta tuli sekä pitkä että kurvikas.
[/quote]
Mutta olen kuullut paljon tätä että pieni vauva = iso aikuinen ja painavana syntynyt vauva = hoikka (vaikka ehkä pitkä) lapsi ja aikuinen. Pitääköhän paikkaansa?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:10"]Kato jatkossa mitä syötät.
[/quote]
Äidinmaitoa tällä hetkellä. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:39"]
Voiko sen nähdä jo 1kk vauvasta? Pitäisi nimi päättää mutta harkitsemamme nimi ei sovi isokokoiselle naiselle.
[/quote] Miksi alapeukutus?
Esimerkiksi heli sopii minusta vain siroille
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:39"]
[/quote]
Hyvä esimerkki. Toinen mielestäni vaikka Vieno tai Siru. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 15:39"]
[/quote]
Heli sopii 70-luvulla syntyneelle.
Sorja ei esim sovi isolle naiselle
Tulee montakin vain sirorakenteiselle sopivaa nimeä mieleen: Pilvi, Varpu, Virpi, Heli, Ritva, Paju, Vanamo, Kaisla, Orvokki jne
Siitä, kun poltat väh 2 askia mallua päivässä raskauden aikana. Ei tule mitään maatalon emäntää. Siro, pieni ja tasasävyinen vauva.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 16:28"]Siitä, kun poltat väh 2 askia mallua päivässä raskauden aikana. Ei tule mitään maatalon emäntää. Siro, pieni ja tasasävyinen vauva.
[/quote]
Valitettavasti lapsi on jo ulkona joten myöhäistä aloittaa :P
Tarvitseeko vääntää rautalangasta että olen itse se hoikka vanhempi ja elämäntapamme ovat terveelliset, mutta ymmärrän että vauvani voi silti kantaa puolisoni suvun geeniperimää ja olla kauniisti sanottuna "isokokoinen" aikuisena.
Toisella vanhemmista siis paljon keskimittaisia "isoluisia"/painavia sukulaisia ja toisella pitkiä ja hoikkia, joten geeniperimä voi olla kumpaan suuntaan vain.
Tyttö syntyi isokokoisena ja pitkäkin on mutta näin on ollut kevyemmän vanhemman suvussa tapana, painavamman vanhemman suvun lapset syntyneet lintusina. Voisiko tästä päätellä jotain?