Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matalasti koulutettujen naisten pariutumisongelma - mikä on syy?

Vierailija
24.12.2021 |

Vain peruskoulun suorittaneilla naisilla on vaikeuksia päästä parisuhteeseen, heidän joukossaan on eniten sinkkuja ja lapsettomia. Mikä on syy matalasti koulutettujen naisten pariutumisvaikeuksiin? Itsekin olen peruskoulun käynyt lapseton sinkkunainen. Omalla kohdallani syitä ovat ujous, itsenäinen luonne, yksin viihtyminen ja miesten nirsous.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehet kuulevat ammattini, joka on lähihoitaja, yhteydenpito loppuu siihen.

Outoa. Kokeilisin tapailla tallinnalaisia keikkatyöläisiä. Käyvät kumminkin viikottain Suomessa.

Vierailija
22/31 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukion käynyt ja amistason ammatti, koskaan ei ole tullut miesten kanssa tilannetta, että koulutukseni olisi heille puutteellista. Kerran eräs deitti luuli että tapailen toimitusjohtajatason miehiä. Kommentti oli outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukion käynyt ja amistason ammatti, koskaan ei ole tullut miesten kanssa tilannetta, että koulutukseni olisi heille puutteellista. Kerran eräs deitti luuli että tapailen toimitusjohtajatason miehiä. Kommentti oli outo.

Ei ole outoa, jos olet rahanahne.

Vierailija
24/31 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole outoa, jos olet rahanahne.

Mutta kun en ole rahanahne. Olen tavallinen keski-ikäinen äiti.

Vierailija
25/31 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia miehiä kiinnostaa raha. Matalalla koulutuksella pääsee kyllä pariutumaan helposti, jos sattuu olemaan omaisuutta.

Vierailija
26/31 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia miehiä kiinnostaa raha. Matalalla koulutuksella pääsee kyllä pariutumaan helposti, jos sattuu olemaan omaisuutta.

Siinä tapauksessa ottaisin kreikkalaisen.

Kannattaa maksaa laadusta!

Vierailija
27/31 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin miehiä kiinnostaa raha, mutta vain siitä syystä että sillä saa hyvinvointia hommattua ja statusta kohotettua, jolla saa naisen. Ja kuten historia osoittaa ja näinäkin aikoina on nähtävissä niin kyllä se miesten raha naisiin puree.

Vierailija
28/31 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin olisi yksi korkeasti koulutettu insinöörimies, mutta lyhyys (168cm), epämiehekkäät kasvonpiirteet ja ujous estävät naisen saannin. olen saanut pakit vaikka kuinka monelta matalasti koulutetulta naiselta. Tuikitavallisen naisen ei tarvitse kuin herutella persettä instassa ja saada parisataa tykkäystä niin kuvittelevat olevansa jotain supermalleja joiden ei tarvitse tyytyä yhtään superkomeaa ja supliikkia bodarimiestä huonompaan.

Korkeasti koulutettu insinööri? Tarkoititko DI?

Ikävä suhtautuminen naisiin.

Vierailija
29/31 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin miehiä kiinnostaa raha, mutta vain siitä syystä että sillä saa hyvinvointia hommattua ja statusta kohotettua, jolla saa naisen. Ja kuten historia osoittaa ja näinäkin aikoina on nähtävissä niin kyllä se miesten raha naisiin puree.

Miehiä tunnetusti sytyttää juurikin kalleimmat naiset.

Vierailija
30/31 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin olisi yksi korkeasti koulutettu insinöörimies, mutta lyhyys (168cm), epämiehekkäät kasvonpiirteet ja ujous estävät naisen saannin. olen saanut pakit vaikka kuinka monelta matalasti koulutetulta naiselta. Tuikitavallisen naisen ei tarvitse kuin herutella persettä instassa ja saada parisataa tykkäystä niin kuvittelevat olevansa jotain supermalleja joiden ei tarvitse tyytyä yhtään superkomeaa ja supliikkia bodarimiestä huonompaan.

Korkeasti koulutettu insinööri? Tarkoititko DI?

Ikävä suhtautuminen naisiin.

Pelottavan moni insinööri on piilosovinisti.

Vierailija
31/31 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta naisen rahat. Tai edes koulutus. Toki pitemmälle kouluttautuminen (yleensä) kertoo, että pään sisällä on jotain muutakin kuin tuulen huminaa. Kunhan ei vaan tarvitse kaikkea olla maksamassa. Se vielä sopii, että jaetaan yhteiset menot suhteutettuna tuloihin