Matalasti koulutettujen naisten pariutumisongelma - mikä on syy?
Vain peruskoulun suorittaneilla naisilla on vaikeuksia päästä parisuhteeseen, heidän joukossaan on eniten sinkkuja ja lapsettomia. Mikä on syy matalasti koulutettujen naisten pariutumisvaikeuksiin? Itsekin olen peruskoulun käynyt lapseton sinkkunainen. Omalla kohdallani syitä ovat ujous, itsenäinen luonne, yksin viihtyminen ja miesten nirsous.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
0,5/5
Huoh.
Jos sinulla ei ole mitään sanottavaa aiheeseen, niin älä kommentoi mitään!
Vastaavantapaiseen miehen tekemään avaukseen vastattiin tuolla alempana että "heti aamusta jaksat ulista" tai jotain sinnepäin.
Ristiriitaista. Toisaalta toivotaan käsistään kätevää kodinhengetärtä ja toisaalta taas ei.
Kyllä se hengen köyhyys on ”se” juttu. Plus elämänpiiri lienee melko suppea.
Hyvällä ulkomuodolla voi kompensoida paljonkin.
Hauska aloitus. Ei kyllä pidä paikkaansa. Minä olen ollut naimisissa. Lapsiakin on. Saisin kyllä miehen. Tällä hetkellä en halua. Käyn töissä, maksan omat kuluni, en saa tukia, osaan kotityöt ja myös ns. miesten töitä. En käytä päihteitä. Pidän huoli itsestäni. En kärsi mt- ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hengen köyhyys on ”se” juttu. Plus elämänpiiri lienee melko suppea.
Hyvällä ulkomuodolla voi kompensoida paljonkin.
Samaan aikaan tuolla kyselee ruma mt-ongelmainen elättäjän perään...
Syy on peilissä.
Olette asettaneet täysin epärealistiset kriteerit miehille. Nyt itkette jollakin hikisellä palstalla JOULUNA ja syytätte sinkkuudestanne miehiä.
Olen kohtuullisesti kouluttautunut. Minusta kyllä tuntuu että ne vähemmän kouluttautuneet on ne joilla on lapsia ja perhe. Mitä kukakin haluaa. Ei yksineläjiä kannata niputtaa vain luusereiksi, parisuhteissa tuntuu olevan aika paljon vallankäyttöä, jopa väkivaltaa. Kukaan meistä ei tiedä mitä parisuhteet pitää sisällään, miksi on niin paljon pahoinvoivia ihmisiä kaiken kaikkiaan.
En tiedä ap. Mä olen ollut parisuhteissa ja on lapsikin. T. Valis
Vierailija kirjoitti:
Syy on peilissä.
Olette asettaneet täysin epärealistiset kriteerit miehille. Nyt itkette jollakin hikisellä palstalla JOULUNA ja syytätte sinkkuudestanne miehiä.
Ote viikolta. "Moi, mätsäsin kivan oloisen virolaisen kanssa. En viitti kumminkaan lähteä sinne asti"
Järki?
Yleensä alemman koulutustason naisilla syyt ovat mm. sivistyksen puute joka näkyy, mies ihanteissa, päihteiden käytössä, tuo aiemmin mainuttu hengen köyhyys, yleinen nirsous ja liiat luulot itsestä, elämän arvoissa esim rahan himo jne. Minun uskoakseni kaikille naisille suomessakin löytyisi seuraa, jos miehet kelpaisivat. Sillä esimerkiksi miesten kärsimät yksinäisyyden ongelmat ovat suomessakin paljon suuremmat kuin naisilla.
Tässäkin olisi yksi sivistynyt mies, joka jatkuvasti on osoittanut naisille vihreää valoa, kuitenkin saamatta vastavuoroisuutta. Ja vaikka tässäkin laittaisi naisille viestiä deitti palveluissa kymmenittäin, niin vastauksia on kai turha odottaa.
Olet liian nirso. Tämä maa on täynnä kroonisesti sinkkuja miehiä, joista osa hyvinkin korkeasti koulutettuja ja hyvin toimeentulevia, mutta naisten nirsous ja järjettömät ulkonäkövaatimukset mm. miehen pituuden ja kasvonpiirteiden suhteet estävät naisen saannin, vaikka muut elämän osa-alueet ovat kunnossa.
Täälläkin olisi yksi korkeasti koulutettu insinöörimies, mutta lyhyys (168cm), epämiehekkäät kasvonpiirteet ja ujous estävät naisen saannin. olen saanut pakit vaikka kuinka monelta matalasti koulutetulta naiselta. Tuikitavallisen naisen ei tarvitse kuin herutella persettä instassa ja saada parisataa tykkäystä niin kuvittelevat olevansa jotain supermalleja joiden ei tarvitse tyytyä yhtään superkomeaa ja supliikkia bodarimiestä huonompaan.
Vierailija kirjoitti:
Syy on peilissä.
Mä näen näiden sinkkujen kohdalla sen hyvän puolen etteivät suinkaan itke paskaa parisuhdettaan näin jouluna.
Mitähän lienee nuo täysi epärealistiset kriteerit? En usko että sellaisia on. Pahinta mitä voi tehdä on pariutua epäsopivan ihmisen kanssa ja luulla että parisuhde on vankila jossa täytyy lusia itselleen epäsopivan ihmisen kanssa.
Minä taas en usko tuohon ollenkaan. Esimerkiksi itse tulen toimeen kaikkien ja kaikenlaisten kanssa ja sekään ei ole kuin tahtokysymys. Jos on aitoa halua, niin sitä vaikka päällään seisoo.
Ihmetyttää APn ongelmat, kun tässäkin langassa jo monta sinkkumiestä naimaaikeissa ilmoittautunut ja jos esim tuo 170cm insinööri kelpaisi niin siitä jatkoille.
Voipihan toki olla, jotta alemman koulutus tason naiset ovat myös melkosta ryyppyporukkaa, jotka haluaa rietastella nuoruus vuodet ja odottavat kuuta taivaalta ja prinsessa satua, eikä tavikset kelpaa kun on niin tylsää.
Sitä olisi monella suomalaisella naisella melkoinen peiliinkatsomisen paikka ihan rehellisesti sanottuna.
Kun miehet kuulevat ammattini, joka on lähihoitaja, yhteydenpito loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin olisi yksi korkeasti koulutettu insinöörimies, mutta lyhyys (168cm), epämiehekkäät kasvonpiirteet ja ujous estävät naisen saannin. olen saanut pakit vaikka kuinka monelta matalasti koulutetulta naiselta. Tuikitavallisen naisen ei tarvitse kuin herutella persettä instassa ja saada parisataa tykkäystä niin kuvittelevat olevansa jotain supermalleja joiden ei tarvitse tyytyä yhtään superkomeaa ja supliikkia bodarimiestä huonompaan.
Samat sanat sinnekin. Varma saanti Puola/Liettua/Bulgariassa. Kokeile! Flirttiä heitellään parhaimmillaan moikkauksen yhteydessä.
0,5/5